OBELYA 12.09.2025
Hayati AĞCA
Köşe Yazarı
Hayati AĞCA
 

Vezirköprü’nün Beklentileri ve Ziyaretin Ardından Kalan Sorular

Geçtiğimiz hafta cumartesi günü, önceki dönem genel başkan yardımcısı ve MYK üyesi, AK Parti Samsun Milletvekili Çiğdem Karaaslan Vezirköprü’de bir dizi ziyaret gerçekleştirdi. Karaaslan; AK Parti Vezirköprü İlçe Binası, Vezirköprü Belediyesi, Vezirköprü Almet Tekstil, Nerik Kadın Kooperatifi ve Sarıdibek Halı Dokuma Atölyesi’nde incelemelerde bulundu. Vezirköprü Ne Bekliyordu? Ancak Vezirköprü kamuoyunun beklentisi, bu ziyaretlerin ötesinde daha somut başlıklar üzerineydi. Özellikle yapımı devam eden Vezirköprü–Havza Karayolu şantiyesinin ziyaret edilmesi, çalışmaların hızlandırılması yönünde net mesajlar verilmesi ve kamuoyundaki soru işaretlerinin giderilmesi bekleniyordu. Bununla birlikte; Karma OSB, Besi OSB, Küçük Sanayi Sitesi ile açık ve kapalı cezaevi yatırımları gibi ilçe açısından kritik öneme sahip projelere ilişkin somut açıklamalar yapılması da beklentiler arasındaydı. Kenevir Üreticisinin Sessiz Bekleyişi Recep Tayyip Erdoğan tarafından “kenevirin merkezi ve anayurdu Vezirköprü” olarak ifade edilen ilçede, üreticilerin iki yıldır alamadığı ürün bedelleri gibi kronikleşen sorunlara çözüm bulunması da bir diğer önemli beklentiydi. Temsil Sorunu mu, Sistem Meselesi mi? Yaklaşık çeyrek asırdır AK Parti’ye güçlü destek veren Vezirköprü’nün, Türkiye Büyük Millet Meclisi’nde doğrudan temsil edilememesi dikkat çekiyor. Bu durum, yerel sorunların yeterince güçlü dile getirilememesinden mi, yoksa sistemsel bir eksiklikten mi kaynaklanıyor sorusunu akıllara getiriyor. Ziyaretin Ardından Karaaslan’ın gerçekleştirdiği ziyaretin ardından, toplumun genelini ilgilendiren güçlü bir “müjde” ya da somut bir proje açıklamasının yapılmamış olması, milletvekilliği makamının yerelde hizmet üretme konusundaki etkisinin sorgulanmasına neden oldu. Türkiye’de Cumhurbaşkanlığı Hükümet Sistemi ile birlikte yürütmenin merkezinde Cumhurbaşkanlığı’nın daha etkin olduğu bir gerçek. Ancak buna rağmen, dört dönemdir Samsun Milletvekilliği görevini sürdüren ve Cumhurbaşkanı’na yakınlığıyla bilinen Karaaslan’ın, Vezirköprü’ye yönelik kalıcı bir eser ya da yatırımla anılması beklenirdi. Karşılaştırma Kaçınılmaz Nitekim önceki dönem Ticaret Bakanı ve TBMM Plan ve Bütçe Komisyonu Başkanı olan Samsun Milletvekili Mehmet Muş, kente kazandırdığı hizmetlerle adından söz ettirmekte ve Samsun halkının takdirini kazanmaktadır. Unutulmamalıdır ki makamlar geçicidir. Kalıcı olan, görev süresi boyunca topluma kazandırılan hizmetlerdir. İster atanmış ister seçilmiş olsun, yöneticiler yaptıkları somut çalışmalarla anılır.  
Ekleme Tarihi: 10 Nisan 2026 -Cuma
Hayati AĞCA

Vezirköprü’nün Beklentileri ve Ziyaretin Ardından Kalan Sorular

Geçtiğimiz hafta cumartesi günü, önceki dönem genel başkan yardımcısı ve MYK üyesi, AK Parti Samsun Milletvekili Çiğdem Karaaslan Vezirköprü’de bir dizi ziyaret gerçekleştirdi.

Karaaslan; AK Parti Vezirköprü İlçe Binası, Vezirköprü Belediyesi, Vezirköprü Almet Tekstil, Nerik Kadın Kooperatifi ve Sarıdibek Halı Dokuma Atölyesi’nde incelemelerde bulundu.

Vezirköprü Ne Bekliyordu?

Ancak Vezirköprü kamuoyunun beklentisi, bu ziyaretlerin ötesinde daha somut başlıklar üzerineydi. Özellikle yapımı devam eden Vezirköprü–Havza Karayolu şantiyesinin ziyaret edilmesi, çalışmaların hızlandırılması yönünde net mesajlar verilmesi ve kamuoyundaki soru işaretlerinin giderilmesi bekleniyordu.

Bununla birlikte; Karma OSB, Besi OSB, Küçük Sanayi Sitesi ile açık ve kapalı cezaevi yatırımları gibi ilçe açısından kritik öneme sahip projelere ilişkin somut açıklamalar yapılması da beklentiler arasındaydı.

Kenevir Üreticisinin Sessiz Bekleyişi

Recep Tayyip Erdoğan tarafından “kenevirin merkezi ve anayurdu Vezirköprü” olarak ifade edilen ilçede, üreticilerin iki yıldır alamadığı ürün bedelleri gibi kronikleşen sorunlara çözüm bulunması da bir diğer önemli beklentiydi.

Temsil Sorunu mu, Sistem Meselesi mi?

Yaklaşık çeyrek asırdır AK Parti’ye güçlü destek veren Vezirköprü’nün, Türkiye Büyük Millet Meclisi’nde doğrudan temsil edilememesi dikkat çekiyor. Bu durum, yerel sorunların yeterince güçlü dile getirilememesinden mi, yoksa sistemsel bir eksiklikten mi kaynaklanıyor sorusunu akıllara getiriyor.

Ziyaretin Ardından

Karaaslan’ın gerçekleştirdiği ziyaretin ardından, toplumun genelini ilgilendiren güçlü bir “müjde” ya da somut bir proje açıklamasının yapılmamış olması, milletvekilliği makamının yerelde hizmet üretme konusundaki etkisinin sorgulanmasına neden oldu.

Türkiye’de Cumhurbaşkanlığı Hükümet Sistemi ile birlikte yürütmenin merkezinde Cumhurbaşkanlığı’nın daha etkin olduğu bir gerçek. Ancak buna rağmen, dört dönemdir Samsun Milletvekilliği görevini sürdüren ve Cumhurbaşkanı’na yakınlığıyla bilinen Karaaslan’ın, Vezirköprü’ye yönelik kalıcı bir eser ya da yatırımla anılması beklenirdi.

Karşılaştırma Kaçınılmaz

Nitekim önceki dönem Ticaret Bakanı ve TBMM Plan ve Bütçe Komisyonu Başkanı olan Samsun Milletvekili Mehmet Muş, kente kazandırdığı hizmetlerle adından söz ettirmekte ve Samsun halkının takdirini kazanmaktadır.

Unutulmamalıdır ki makamlar geçicidir. Kalıcı olan, görev süresi boyunca topluma kazandırılan hizmetlerdir. İster atanmış ister seçilmiş olsun, yöneticiler yaptıkları somut çalışmalarla anılır.

 

Yazıya ifade bırak !
Okuyucu Yorumları (53)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Adnan Cebeci
(10.04.2026 19:27 - #5375)
Ben AKP ne derse tersine yorum yaparım ve zıddı ne ise genelde o şekilde çıkar Kenevir olayıda koskoca ülkeyi yöneten Türkiye nin gözüne baka baka oy için vaad gibi konuşacak sonra çiftçi mağdur olocak bunuda her yer duyarsız olacak bu aslında sadece o gün için cümle kurulacak kadar bir değeri var sonrası için hiç bir değeri olmadığının göstergesidir AKP rant görmediği yere yatırım yapmaz Vezirköprünun akp ye rant sağlıyacagi ve akp müteahhitleri için rant li bir durumu yok Bunlardan hizmet beklemek horozdan yumurta beklemek gibi olsa gerek Vezirköprü artık bu aldatılmalardan dersini almış olması gerekir di Ama daha çok partili yolu gozleriz gibi
Doğruya doğru Çok doğru söylüyorsun ama senin yazdıklarını anlayacak kapasite yok olsa 20 yıldır İktidara bu kadar oy vermemeleri gerekirdi
Köprülüler onurludur evet...Adnan Bey köprümüzün kümülatif ziraatçıSI, iş insanı, beyni olduğu için aynı zamanda köprüyü kendine dert edinen biri olması hasebiyle değerlidir. Hayati AĞCA da köprüde gazeteci, köprüde yerel gazeteci doğruların ve komu oyunun merkezi olursa oranın vekili kuvvetli bakanıdır o nispette Hayati Bey'de köprümüz için çok çalışan birisidir. Başımız üstünde yerleri var elin taşın altına koyan herkese minnettarız.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Sonun da gazeteci yazmış
(10.04.2026 19:38 - #5376)
Nihayet eleştirel bir yazı yazmak aklına gelmiş gazeteci Allah aşına biraz eleştiri yapında ilçeye hizmetler olsun. Vekilin gelip gitmesi haber olmaktan daha ziyada ilçeye yapacakları hizmetler hakkında bilgi ve mesaj vermeleridir.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Öneri ‘ tavsiye ‘ eleştiri iyidir
(10.04.2026 19:42 - #5377)
Silkenmiş gazeteci fabrika ayarlarına dön ne olursun ilçemizi seviyorsan biz senin eski halini seviyoruz. Vezirköprü ‘nün sen gibi güçlü ve etkili kalemimin yanlış giden işleri yazmanı istemiyorum. Vezirköprü kazanır Seçilmişler kazanır Atanmışlar kazanır top yelek Vezirköprü halkı kazanır Kalemine sağlık
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Böyle anlaşıla böyle biline
(10.04.2026 20:49 - #5378)
Seçimlerden önce herkes Vezirköprü’nün milletvekili olur sonra arada bir görüntü vermeye geldiler giderler Vezirköprü bu defa iyi bir sıra verilen partiye oy verip, Vezirköprü ‘den tmm ‘ye temsilci göndermek zorundayız.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Koltukta otururken anlaşılmıyor
(10.04.2026 20:50 - #5379)
Unutulmamalıdır ki makamlar geçicidir. Kalıcı olan, görev süresi boyunca topluma kazandırılan hizmetlerdir. İster atanmış ister seçilmiş olsun, yöneticiler yaptıkları somut çalışmalarla anılır.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Ben ak partili yim
(10.04.2026 22:47 - #5381)
Günaydın derler nedeni 25 yıl iktidar ancak aklına gelmiş Sarıdibek bayanları oh ne iyi resim çekin reise görüntüleri gönder ol Çalışkan milletvekili kim inanır Gazeteci abi ben ak partiliyim eleştir bizim partimizi ilçe başkanımızı yönetimini belediye başkanımızı meclis üyelerini iktidar ayağımızın altından kayıyor belki anlarlar seçilmiş belediye başkanlarını görevalıp bizim partiye verince artımı alıyoruz eksimi vatandaşın halkın haksızlık var sesini kim duyacak adil olmayanı Allah şaşırtır Geçmiş dönem yüz yirmi iki oy ile İstanbul belediyesi ne siçilen cumhurbaşkanımız görevalınınca yerine yine aynı partiden başkan vekili seçilmişti ben o gün ki Türkiye yi arıyorum Anlatamayız topluma önce iğneyi kendimize çuvaldızı başkasına vesayetler gitsin derkene bizler vesayet yapıyoruz Allah hepimizi doğrudan yana tavır alan kullarından eylesin Sadece muhalefet belediyelerine operasyon oluyor halk inanmıyor teşkilatlarımız farkında mı bu apaçık ayrımcılık bize çok zarar veriyor ister kabul edelim ister etmeyin gerçek acıdır ama gerçektir İyiye iyi yanlış yanlış demezsek ölüm var bu dünyada atlattığımızı sandığımız da yanıldığımız gündür Çalışan çalışkan ak partinin Samsun vekili Mehmet Muş bey başkasını bilmem tanımam
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Polis kardeşleri unutmayalım
(10.04.2026 22:52 - #5382)
Milletimizin huzur ve güvenliği için fedakarca görev yapan Türk Polis Teşkilatımızın 181’nci kuruluş yıl dönümü kutlu olsun.Şehitlerimizi rahmetle, gazilerimizi minnetle yâd ediyorum.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Kenevir üreticisi
(10.04.2026 23:05 - #5383)
Sahi bizim Kenevir paraları ne oldu Kime inanalım kime güveneyim İlçemde Birisi bana söylesin sizin sorunu şu makam çözer desin o makama gidelim Gitmediğimiz makam kalmadı
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Gedekaralı.
(11.04.2026 10:43 - #5384)
Kalemine bilegine sağlık. Denmesi gerekeni demişsin.Insallah kulak veren çıkar.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Takipçin
(11.04.2026 10:46 - #5385)
Pozlar verilip Resimler çekilip gidildi Abi tesbit ler güzel fakat suya sabuna dokunmadan yazılmış daha vurgulayıcı eleştiriler beklerdim . Ne yapmış 4 dönem Samsun vekilimiz bir tane Vezirköprü’ye kazandırdığı projesi Çar mı Soruk’ dan resim vermek hizmet mi
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
DYP hizmetleri
(11.04.2026 12:37 - #5386)
Vezirköprülü Dyp Samsun milletvekili Ali Eser abimizin hizmetlerinden başka ne aldı köprü ak partinin milletvekili ne kazandırdılar köprü şehrimize Allah razı olsun sulama barajları rahmetli Demirel ve Vezirköprü takipçisi Ali Eser abimizin Eseler’inin meyvesini yiyor Vezirköprü çiftçisi Vezirköprü esnafı
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Ak parti köy temsilcisi
(11.04.2026 12:48 - #5388)
Vezirköprü ‘de ak partimizde siyaset yapan herkes sorumlu Vezirköprü ‘nün hizmetlerin yapılmadığından
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Yorgun demokrat
(11.04.2026 12:50 - #5389)
Milletvekilinin eskisi kadar etkisinin olmadığı doğru ama hanım efendi başkanlık sisteminden önce de vekildi Vezirköprü ‘de hangi hizmetleri var ?
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Ağlamayana emzik yok
(11.04.2026 12:52 - #5390)
Mehmet Muş’da vekil Samsun’da destan yazıyor paradan Vezirköprü’ye düşeni ilçenin siyasi kadroları alacak
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Aynı parti den iki ayrı vekil
(11.04.2026 12:56 - #5392)
Nitekim önceki dönem Ticaret Bakanı ve TBMM Plan ve Bütçe Komisyonu Başkanı olan Samsun Milletvekili Mehmet Muş, kente kazandırdığı hizmetlerle adından söz ettirmekte ve Samsun halkının takdirini kazanmaktadır.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Ak kadro
(11.04.2026 12:58 - #5393)
Yaparsa yine Ak Parti yapar
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
vatandaş
(11.04.2026 22:47 - #5398)
Hayati bey sizin gibi Vezirköprü nün sorunlarına hakim ilçenin gereksinimlerini bilen bir kişinin siyasette olması gerekir diye düşünüyorum .
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Orhan Yanık
(12.04.2026 17:36 - #5401)
Hayati bey, Vezirköprü ‘den vekil olur mu sence ?
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Varmıyız
(12.04.2026 17:38 - #5402)
Ak Parti CHP İyi Parti Yeniden Refah Partisi MHP Seçilecek sıra alan partiye Vezirköprü tek vücut yüklensin
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Ak saçlı ekibi
(12.04.2026 17:54 - #5404)
Ak partinin Vezirköprü adayı Ecz Ahmet Muştu abimiz olur inşallah
Murat Ahmet Musti abin ne yaptı Vezirkopruyede Vekil olunca ne yapacak. Adamın eczanesi vardı köprüde kopruyu terk etti adam samsun agitti şimdi Samsun'a giden adamdan köprüden kaçan adamdan Vekil olup hizmet etmesini mi bekliyorsum Ahmet mustuyu sen mi iyi biliyon ben mi iyi taniyamiy on
Köprülüler onurludur HAKİKAT GÜNEŞ GİBİDİR, ÜFLEMEKLE SÖNMEZ, GÖZ YUMMAKLA GECE OLMAZ YA DOĞRUYA DOĞRU AHMET MUŞTU DAN BİR ŞEY OLMAZ. KAÇAN ADAM SİPERİ TERK EDEN ADAMDIR.. KÖMLİĞİNDEN MUŞ ÇIKMASIN?
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Orhan
(12.04.2026 17:57 - #5405)
Sn kadın milletvekilimizin Vezirköprü’de hangi hizmetleri var yazında öğrendin herkes
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Ak gençlik
(12.04.2026 18:29 - #5406)
Vezirköprü ‘den Millet vekili gidecekse genç başarılı heyecanlı ve avukat Murat gül başkanımızı gönderelim
Vekilsiz Olur mu sence olur belki diyelim peki kaç sıra verir 5 mi 6 mi ?
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Ülkücü
(12.04.2026 18:31 - #5407)
2027 yapılacak genel seçimlerde Vezirköprü’yü Mhp ‘den TBMM Ferat Çiçek giderse hizmet alır şehrimiz
Mhp Bahceli bu zihniyette olursa Apo Apo derse oy yerine havayı alır
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Narlılı
(12.04.2026 18:36 - #5408)
Cumhurbaşkanlığımızın Vezirköprü ‘deki Kenevir sıkıntısından ilgilenilmediği inden haberdardır mıdır? Cimere yazalım sorunumuzu bildirelim sn Cumhurbaşkanımıza
Damat Yazın hocam assagi narli kaç hane köyde orgutlenebiliyon mu köydeki akrabalarından baslanbakalim kaç kişi senin gibi yapicak burda konuşman mantıklı degil
DEVLET AKLI CİMER ŞİKAYET MERCİİDİR. KÖPRÜLÜ ŞİKAYET ETMEZ GEREKENİ YAPAR. ONURLUYSAK AKP YE BİZİMLE OYUN OYNAYANLARA CEZASINI VERİR.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Bafra’da müjdeler
(12.04.2026 18:39 - #5409)
Vezirköprü uyan !!!!!! Samsun Ak Parti milletvekili Bafralı Sn Orhan Kırcalı’nın Bafralılara müjde paylaşımı Devlet Su İşleri Genel Müdürlüğü DSİ Genel Müdürümüz Mehmet Akif Balta ile bir araya gelerek bölgemizde devam eden ve planlanan yatırımlar, sulama projeleri, taşkın koruma çalışmaları ile su kaynaklarının etkin ve sürdürülebilir yönetimine dair konuları ele aldık. Yeni kurulan Bafra DSİ 76. Şube Müdürlüğünün genişleyen araç filosunun park alanının güçlendirilmesi noktasındaki talebimizi ilettik. Vezirköprü ‘nün hangi sorununu ilettin Sn vekilim
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Koca kurt
(12.04.2026 20:26 - #5410)
Bir yorumda ben katkı sağlayacağım Tuncay erdem genel başkanım MHP güçlü bir isim yabana atmayın Otuz beş yıl belediyecilik dört yıl genel başkanlık tecrübe liyakat sahibi evladımızdır. 2027 milletvekili seçimleri ve yerel 2029 yerel seçimlerinde değerlendirilmesi gereken ismidir .
Aile şart Adam iyi de çocukları sıkıntı maalesef
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Oylar o partiye
(12.04.2026 20:34 - #5411)
Oy kullanmayı ne zaman öğrenir ise o zaman hizmet gelir sorunlara duyarlılık gösterirler Siz arada bir gelip resim çektirenlere oy verip onları sürekli milletin vekili seçerseniz daha çok hizmet beklersiniz Vezirköprü bu sefer kendi ilçesinden olan adaya oy vermek zorunda Aday ister CHP den ister Akp den ister iyi partiden ister Anahtar ister yeniden refah ister MHP den olsun hangi parti Vezirköprü ye seçilecek sıra verirse oylar orda toplansın
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Oylar o partiye
(12.04.2026 20:34 - #5412)
Oy kullanmayı ne zaman öğrenir ise o zaman hizmet gelir sorunlara duyarlılık gösterirler Siz arada bir gelip resim çektirenlere oy verip onları sürekli milletin vekili seçerseniz daha çok hizmet beklersiniz Vezirköprü bu sefer kendi ilçesinden olan adaya oy vermek zorunda Aday ister CHP den ister Akp den ister iyi partiden ister Anahtar ister yeniden refah ister MHP den olsun hangi parti Vezirköprü ye seçilecek sıra verirse oylar orda toplansın
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Ak parti yönetim
(12.04.2026 20:37 - #5413)
Vezirköprü Ak parti ilçe başkanı Muzaffer Çil belediye başkan koltuğunada milletvekili olmayanda yakışan yapabilecek liyakat sahibi genç arkadaşımız analar neler doğuruyor yeterki tesbit et Öner çıkar fırsat ver çok iyi çalışmalar içinde
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Umudumuz
(12.04.2026 21:08 - #5414)
Kurtuluş ANAHTAR PARTİSİ ‘NDE Başka kapı aramayın hepsi denendi çare Anahtar ‘da
Yeni seçmen Katılıyorum ya bile AKP vererek her seferinde hata yapmaktansa Birde anahtar partiye verelim birde bu hatayı orda değerlendirelim en azından zorunuza gitmez
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Yeniden refah
(12.04.2026 22:09 - #5415)
Evet “ Sn Mehmet Muş Samsun’da hizmetleriyle isminden söz ettiriyor “ diye yazmışın hayati Ağca Vezirköprü’ye ne var ben ona bakarım. İstanbul ‘a yapılan marmaraydan sevinen köprülülerin işine dönmüş
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Erbakan ‘un yolunda
(12.04.2026 22:11 - #5416)
Özlem Gazetesi bir hatırlatma yapayım kulağına küpe olsun: Vezirköprü ‘ye Samsun milletvekilinden en fazla hizmet eden gençlik ve Spor eski bakanı suat kılıç ‘dır Kim hizmet etti diye ararsan aramana gerek yok
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
İyiler gelecek
(12.04.2026 22:21 - #5417)
Türkiye ‘de Samsun “un yüz akı ismi herkesce bilen ülkemizin beyin takımı iyi parti Samsun milletvekili iyi parti genel bşk yrd Erhan Usta’yı unutmak olmaz. Selam olsun Erhan Usta’ya Samsun’umuzun ‘un Havza’nın gururu Vezirköprü neden böyle yiğitlerimizi TBMM gönderemedi yıllarca
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Benim adayım
(12.04.2026 22:25 - #5418)
Vezirköprü Milletvekilinden hoşnut ve memnun değil gibi yorumlar öyle diyor Kaymakam abi Vezirköprü’nün adayı olsun bütün siyasetçilerden siyaset yaptığını sananlardan daha çok çok oy alır kazanırda . Vezirköprü ‘yü kaymakam abi da daha çok seviyor.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Ütopya
(12.04.2026 22:34 - #5419)
Milletvekilimizin olunca Vezirköprü’nün dertleri sorunları bitecek mi ? Tek sorun Vezirköprülü milletvekili olmayışımı bu görüş bence anlamsız Ülkenin sorunları kör düğüm olmuş Vezirköprü’den milletvekili olsa ne yapabilir ki ? Elinde sihirli değnek olsa ne olacak? Hem vekillik müessesesinin yetkisi azaldı etkinliği olmadığını yazan sen Vekil arayanda sen nasıl olur kafa karıştırma gazeteci
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Köprülü
(12.04.2026 22:53 - #5420)
Sn Milletvekilinin eşi Samsun “a millet bahçesi yaptı başka ne yapsaydı? Ne istediniz de yapmadı (!)
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
CHP iktidar olunca
(12.04.2026 23:10 - #5421)
CHP iktidara gelince milletvekili ve parlementer sistem çok güçlü olacak vekiller atama değil halkın için halkın istediği vekililer olacak mesala halük koç gibi mesala İlyas kılıç gibi halkın emrinde olan vekiller olacak
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Biz hazırız emrindeyiz genel başkanım
(12.04.2026 23:14 - #5422)
Yeniden refah partisi iktidara yürüyor : Yeniden Refah partisi genel başkanı Fatih Erbakan’dan dikkat çeken bir açıklama geldi. Erbakan Türkiye’nin yakın zaman da bir abime gideceğini düşündüğünü belirterek Türkiye yavaş yavaş seçim sürecine girmeye başladı ifadelerini kullandı.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
akademisyen
(13.04.2026 10:24 - #5426)
"Yaklaşık çeyrek asırdır AK Parti’ye güçlü destek veren Vezirköprü’nün, Türkiye Büyük Millet Meclisi’nde doğrudan temsil edilememesi dikkat çekiyor. Bu durum, yerel sorunların yeterince güçlü dile getirilememesinden mi, yoksa sistemsel bir eksiklikten mi kaynaklanıyor sorusunu akıllara getiriyor." Şuanda en büyük 25 yıllık sorunumuz değil 50yllık sorunumuz dahi şu olacak gibi; "60bin oyu İLE 90 bin nüfusu, hiçbir yerde NUFUZ'A ÇEVİRECEK BİR TANE YÖNETİCİMİZ olmamasıdır. Bunun altında taşrada yaşayan bağnaz ve keklenmiş bir seçmen ile ilçede yaşayan 15 bin seçmenin mücadelesi karıştırılıp öyle işlem ve öyle muamele görmektedir Vezirköprü maalesef...
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Aşağı Narlı Mah.
(13.04.2026 10:28 - #5428)
Ziraat Mühendisi Adanan Cebeci Vezirköprü’nün çiftçisinin üreticisinin köylüsünün yanında her daim Tşk ederim Sn ziraat mühendisim Kenevirin ana yurdu narlı mah. Selam ve saygılar
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
DYP Li
(13.04.2026 10:30 - #5429)
Neyin kafasını yaşıyorsun Ak partinin dediği dedik öttürdüğü düdük Eski Türkiye ‘de senin yazdıkların artık o günler gelmez
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
akademisyen
(13.04.2026 10:36 - #5431)
Köprüde bu asabiyet hastalığından kurtulup tam temsili yetkiye sahip olmak için şunu herkes bilip yapması hayata geçirmesi hasıl olursa o zaman köprüde siyaset üzerindeki düğüm çözülür. Oda şu olmak gereklidir; her türlü düşünceden vazgeçip her kim köprüye hizmet edecek düşüncesi hakim olursa hizmet için işte o zaman köprü tam temsil edilir. 25 yıl AKP ne yaptı köprüye hiç bir şey niye SAMSUN DAN 10 vekilden 3.sıradan köprülü vekil çıkarmasın eğer KÖPRÜDE BİR İNTİBAH OLMAZSA bu zaman kadar olmamış yine köprüden bir şey olmaz.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
huzur
(13.04.2026 11:56 - #5434)
yeni belediye baskanımız sayesinde memlekete huzur geldi herkezle barısık ne degerse bu deger
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
malum
(13.04.2026 16:10 - #5436)
malum sahıs kenevir fabrikayı yaptı millet çalısmaya basladı
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Gazeteciye sorular
(13.04.2026 20:47 - #5437)
Hayati bey, kendini paralama nedeni Türkiye anladı Vezirköprü’nün iyi güzel temiz saf berrak insanları anlamadı. Vezirköprü ‘den milletvekili gönderme çabası içinde olduğunu uzun süredir yazıların paragraflarından anlıyorum. Kimi göndereceğiz ? Kim ilçemizin sorunlarının üstesinden gelecek ? Kim Vezirköprü seçmenin oyunun büyük bölümünü alabilecek ? Partilerin Vezirköprü ‘ye verebilecekleri en iyi sıra 5 veya 6 sıra o da bu günün konjonktüründe çok zor gözüküyor. Samsun’dan en az dört vekil çıkaracak bir partiden 2 ve ya 3 sırayı alabilecek bir Vezirköprülü var mı ? Çok zor bir de Mümkün gözükmüyor … Kim üstlenecek Vezirköprü liderliğini Liyakat, devlet adabı, siyasi kültür, eğitim ve birikim sahibi kim var ? Açık açık yaz da biz de olabilirliğini ölçelim. Şurda seçimlere bir yıl kaldı . Her seçimde olduğu gibi yukarıdan gelen listelere oy vermek zorunda bırakılırız. Sevgili Hayati Ağca Özlem Gazetesi ‘ni her gün ve ve yazılarını her hafta yakınen takip eden bir okurun olarak katkı sağlamak istedim. Vezirköprülü Emekli Öğretmen Hemşehrilerime Saygı Sevgi muhabbetle
DEVLET AKLI Haddime değil ama bu sorular güzel makul ve mantıklı ama bize, "Liyakat, devlet adabı, siyasi kültür, eğitim ve birikim sahibi kim var ? Açık açık yaz da biz de olabilirliğini ölçelim." bunlara hiç gerek yok sadece iş yapacak ve inisiyatif alacak ve telefonu kaldırdığında netice alacak adam lazım bunu bulmamız lazım, partisi de önemli değil? NOKTA...
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Biz bir birimize yeteriz
(14.04.2026 10:47 - #5441)
Vezirköprü yabancıyı kendinden olmayanı, gelip geçiciler için seferber oluyor, yağcılık yapıyor, takla atıyor. Kendi çocuklarına evlatlarına sahip çıkmadığı gibi köstek oluyor. Her seçimde vekil göndermemenin sonucudur halimiz. Yabancıya yapılan yağcılık beyhude olur. Yine biz bir birimizin yanında olacağız çünkü cenazesinde düğününde bizler olacağız. Kimseden kimseye fayda yok.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
DEVLET AKLI
(14.04.2026 10:47 - #5443)
"EY ARKADAŞLAR! KISIR ÇEKİŞMELERDEN VAZ GEÇELİM. KÖPRÜYE HANGİ GÖRÜŞTEN OLURSA OLSUN BİZ DE HANGİ GÖRÜŞTEN OLURSAK OLALIM MAZİYE BAKALIM, ANIMSIYALIM VE HATIRLAYALIM İÇİMİZDEN DAHA İYİ LİDER; BİR SUAT BİNİCİ VEYA HÜSEYİN FAKI ÇIKARTALIM..." DERİM.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
DEVLET AKLI
(14.04.2026 15:17 - #5444)
Kenevir derken köprü bölgesi pancar şekeri hammaddesini de üreten en önemli bölge değil mi? Evet HÜKUMET tercihi doğal pancar şekerinden yana değil ithal kamış şekerinden yana olduğu her uyguladığı politika ve 5 yıldır maliyetine üretilen şekere zam yapılmamasından şeker fabrikalarının kapatılmak kapılarına zincir vurulmak istendiği açık ve net anlaşılmaktadır. Sonra bütün şeker fabrikasının gayri menkullerine çökmek istemektedir. AKP POLİTİKASI bundan vaz geçmelidir. Bölge şeker fabrikalarına devlet sahip çıkmazsa halk sahip çıkmalıdır geleceğin sağlığı için bizim sağlığımız için...
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Esnaf
(15.04.2026 01:07 - #5452)
Malum bayan Vekil Kadın kooperatifi ve diğer esnaf ziyaretleri yaparak kendi parası ile bir şey alıp parası Vezirköprü'ye nasip olmuş mu kendi parası nasip olmayan Vekil Hizmeti Nasip olur mu
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Bizim başkan
(15.04.2026 10:12 - #5453)
Vezirköprü ‘den Av Murat Gül TBMM gönderirsek ilçemizin sorunlarına bilmesi hasebiyle sorunlar çözülecektir. Yoksa Bafra ya havza ya çarşamba ya giden hizmetlere bakar durursunuz.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Sayısı artsın
(15.04.2026 11:35 - #5454)
Adanan Cebeci Vezirköprü sorunlarına değinen bir kardeşimiz
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Pancardan emekli
(15.04.2026 17:57 - #5455)
İlcenin en büyük sorunu göz ardi ediliyor. Ilcemiz tarım bolgesi ve sulu tarim da bitinci sinif urun pancar ben pancarda calısmıs olan biri si olarak cok uzgunum pancarcilik ilcemjz de niye kim oldurdu diye siz bana sorsanuz ben sunu soylerim mahmut demir amasya pancar kooperatifinin seker fabrikasjnsaki hissesini " de t cikardi ilcemize ek kantarlar yapti ve oralara ilcemjzden işciler aldi yillik 230 bin ton pancar urettjrdi ilcemize mahmut gitti pancar devamli geriledi yillik 30 bin tona kadar düstu yerler secim ugruna satildi yerin oarasi amasyaya gitti burata atanan jayyum mustafa saatcj burayi decamli geri goturmesine ragmen ilcede bir kurup bunu destekkedi bas aktor sadik edis ve murat gul ne oldu fabrika iflasa gitti bu konuda kooperatif ve fabrika yonetiminde bulunan kisiler ve destekcileri sadik edis ve murat gulden sesyok sadik edis in oyununa gelen murat gul pancarin faturasini sen odeyeceksin pancara en buyuk darbeyi atan sadik edis dir siyaseti kullanarak destekledigi kisiler orayi iflas ettirdiler ilcenin enbuyuk sorunu bu
DEVLET AKLI AMASYA ŞEKER FABRİKASININ İFLAS ETMESİ AKP ÜST AKLININ VERYASYONUDUR. AMASYA ŞEKER DE ÜRETİLEN ŞEKER EN TABİİ VE DOĞAL ŞEKERDİR TORBASI :3000TL. OLMALIDIR FABRİKLAR AYAKTA KALSIN. ŞUAN ŞEKER UNDAN DA SU DANDA UCUZDUR. AKP ABD DEN YARI FİYATINA ABD DENİN YEMEDİĞİ ŞEKER KAMIŞI BİZİ ZEHİRLEMEK EMELLERİDİR. SADIK EDİS KÖPRÜNÜN ONURUNU FABRİKADA KORUYAMAYANLARDAN BİRİDİR. AKP BİTERSE EMELLERİ DE BİTER ŞEKER FABRİKLARI KAYBETTİKLERİ ONURUNA KAVUŞUR. BU SEÇİMDE ÇİFTÇİYİ BİTİREN ZİHNİYETİ BİTİRMEK ZORUNDADIR.
DEVLET AKLI AMASYA ŞEKER FABRİKASININ İFLAS ETMESİ AKP ÜST AKLININ VERYASYONUDUR. AMASYA ŞEKER DE ÜRETİLEN ŞEKER EN TABİİ VE DOĞAL ŞEKERDİR TORBASI :3000TL. OLMALIDIR FABRİKLAR AYAKTA KALSIN. ŞUAN ŞEKER UNDAN DA SU DANDA UCUZDUR. AKP ABD DEN YARI FİYATINA ABD DENİN YEMEDİĞİ ŞEKER KAMIŞI BİZİ ZEHİRLEMEK EMELLERİDİR. SADIK EDİS KÖPRÜNÜN ONURUNU FABRİKADA KORUYAMAYANLARDAN BİRİDİR. AKP BİTERSE EMELLERİ DE BİTER ŞEKER FABRİKLARI KAYBETTİKLERİ ONURUNA KAVUŞUR. BU SEÇİMDE ÇİFTÇİYİ BİTİREN ZİHNİYETİ BİTİRMEK ZORUNDADIR.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
DEVLET AKLI
(16.04.2026 11:16 - #5462)
AMASYA ŞEKER FABRİKASININ İFLAS ETMESİ AKP ÜST AKLININ VERYASYONUDUR. AMASYA ŞEKER DE ÜRETİLEN ŞEKER EN TABİİ VE DOĞAL ŞEKERDİR TORBASI :3000TL. OLMALIDIR FABRİKLAR AYAKTA KALSIN. ŞUAN ŞEKER UNDAN DA SU DANDA UCUZDUR. AKP ABD DEN YARI FİYATINA ABD DENİN YEMEDİĞİ ŞEKER KAMIŞI BİZİ ZEHİRLEMEK EMELLERİDİR. SADIK EDİS KÖPRÜNÜN ONURUNU FABRİKADA KORUYAMAYANLARDAN BİRİDİR. AKP BİTERSE EMELLERİ DE BİTER ŞEKER FABRİKLARI KAYBETTİKLERİ ONURUNA KAVUŞUR. BU SEÇİMDE ÇİFTÇİYİ BİTİREN ZİHNİYETİ BİTİRMEK ZORUNDADIR
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.