ORKİDE ÇİÇEKÇİLİK 30.12.2024
Hayati AĞCA
Köşe Yazarı
Hayati AĞCA
 

‘Vezirköprü Devletten Daha Fazla Hizmet Almayı Hak Ediyor ’

Ülke gündemi gibi Vezirköprü'nün gündemi de baş döndürücü bir hızla değişiyor; yetişmek adeta imkânsız! Dünün ve bugünün arasında beyaz ile siyah kadar fark bulunan bu değişim ve dönüşüme uyum sağlamak, yalnızca başımızı değil, adeta tüm benliğimizi sarsıyor. Bu haftaki köşe yazımın başlığı, Tarım Kredi Kooperatifleri Samsun Bölge Müdürü Sayın Bekir Parlak’a ait bir cümle. Geçtiğimiz günlerde Tarım Kredi Kooperatifi, Vezirköprü Beşpınar Mahallesi’nde ilçe protokolünün de katılımıyla yeni hizmet binasının açılışını gerçekleştirdi. Açılış programının ardından kısa bir süre sohbet etme fırsatı bulduğum, devletin gülen ve şefkatli yüzünü temsil eden Bölge Müdürü Bekir Parlak şöyle dedi: "Vezirköprü insanı saf, temiz; Anadolu insanının tüm güzel özelliklerini hâlâ taşıyan, devletine bağlı ve devletten daha fazla hizmet almayı hak eden güzel insanların yaşadığı kıymetli bir ilçemiz. Tarım Kredi Kooperatifi olarak Vezirköprü’ye daha farklı ve nitelikli hizmetler getireceğiz." Sayın Parlak’ın devlet bürokrasisinin bakış açısıyla yaptığı bu değerli analiz, keşke Vezirköprü’de görev yapan tüm kamu görevlileri tarafından da paylaşılabilse. Ne yazık ki ilçemizde yaşayan vatandaşlar, kamu hizmetlerinden yararlanırken sıklıkla ezilmişlik ve değersizlik duygusu yaşıyor.  Bu olumsuz algıların ortadan kalkması, vatandaşların özgüven kazanmaları için Parlak gibi kamu yöneticilerine ve görev bilinci yüksek isimlere her zamankinden daha fazla ihtiyacımız var.   Vezirköprü'de Yaşanan Olaylar Kaygı Veriyor Son zamanlarda Vezirköprü’nün olumsuz olaylarla anılması, sürekli olumsuz haberlerle gündeme gelmesi hem beni hem de ilçede yaşayan tüm insanları derinden üzüyor. Son olarak, Yeniden Refah Partisi Vezirköprü İlçe Başkanı Fatih Koç’un 18 Mayıs gecesi polis ve bekçiler tarafından ters kelepçeyle gözaltına alınması, ilçenin en çok konuşulan gündem maddesi hâline geldi. Olayın ardından, Yeniden Refah Partisi’nden genel başkan yardımcılığı düzeyinde bir heyet ilçeye gelerek basın açıklaması yaptı. Konu, Samsun Valiliği tarafından yakından takip edilmekte. Olayla ilgili hem idari hem de adli soruşturmalar başlatıldığı için detaylara şu aşamada girmeyeceğim; sürecin ilerleyişini bekleyerek sonuçları kamuoyu ile paylaşacağız. Vatandaşlar tarafından olay anına ilişkin çekilen görüntüler sosyal medya üzerinden paylaşıldı ve kamuoyunda oldukça geniş yankı uyandırdı. Toplum olarak empati yapmayı unuttuğumuzda, dönüşü olmayan, derin yaralarla yüzleşmek zorunda kalırız.  
Ekleme Tarihi: 24 May 2025 - Saturday
Hayati AĞCA

‘Vezirköprü Devletten Daha Fazla Hizmet Almayı Hak Ediyor ’

Ülke gündemi gibi Vezirköprü'nün gündemi de baş döndürücü bir hızla değişiyor; yetişmek adeta imkânsız!

Dünün ve bugünün arasında beyaz ile siyah kadar fark bulunan bu değişim ve dönüşüme uyum sağlamak, yalnızca başımızı değil, adeta tüm benliğimizi sarsıyor.

Bu haftaki köşe yazımın başlığı, Tarım Kredi Kooperatifleri Samsun Bölge Müdürü Sayın Bekir Parlak’a ait bir cümle.

Geçtiğimiz günlerde Tarım Kredi Kooperatifi, Vezirköprü Beşpınar Mahallesi’nde ilçe protokolünün de katılımıyla yeni hizmet binasının açılışını gerçekleştirdi.

Açılış programının ardından kısa bir süre sohbet etme fırsatı bulduğum, devletin gülen ve şefkatli yüzünü temsil eden Bölge Müdürü Bekir Parlak şöyle dedi:
"Vezirköprü insanı saf, temiz; Anadolu insanının tüm güzel özelliklerini hâlâ taşıyan, devletine bağlı ve devletten daha fazla hizmet almayı hak eden güzel insanların yaşadığı kıymetli bir ilçemiz. Tarım Kredi Kooperatifi olarak Vezirköprü’ye daha farklı ve nitelikli hizmetler getireceğiz."

Sayın Parlak’ın devlet bürokrasisinin bakış açısıyla yaptığı bu değerli analiz, keşke Vezirköprü’de görev yapan tüm kamu görevlileri tarafından da paylaşılabilse.

Ne yazık ki ilçemizde yaşayan vatandaşlar, kamu hizmetlerinden yararlanırken sıklıkla ezilmişlik ve değersizlik duygusu yaşıyor.

 Bu olumsuz algıların ortadan kalkması, vatandaşların özgüven kazanmaları için Parlak gibi kamu yöneticilerine ve görev bilinci yüksek isimlere her zamankinden daha fazla ihtiyacımız var.

 

Vezirköprü'de Yaşanan Olaylar Kaygı Veriyor

Son zamanlarda Vezirköprü’nün olumsuz olaylarla anılması, sürekli olumsuz haberlerle gündeme gelmesi hem beni hem de ilçede yaşayan tüm insanları derinden üzüyor.

Son olarak, Yeniden Refah Partisi Vezirköprü İlçe Başkanı Fatih Koç’un 18 Mayıs gecesi polis ve bekçiler tarafından ters kelepçeyle gözaltına alınması, ilçenin en çok konuşulan gündem maddesi hâline geldi.

Olayın ardından, Yeniden Refah Partisi’nden genel başkan yardımcılığı düzeyinde bir heyet ilçeye gelerek basın açıklaması yaptı.

Konu, Samsun Valiliği tarafından yakından takip edilmekte.

Olayla ilgili hem idari hem de adli soruşturmalar başlatıldığı için detaylara şu aşamada girmeyeceğim; sürecin ilerleyişini bekleyerek sonuçları kamuoyu ile paylaşacağız.

Vatandaşlar tarafından olay anına ilişkin çekilen görüntüler sosyal medya üzerinden paylaşıldı ve kamuoyunda oldukça geniş yankı uyandırdı.

Toplum olarak empati yapmayı unuttuğumuzda, dönüşü olmayan, derin yaralarla yüzleşmek zorunda kalırız.

 

Yazıya ifade bırak !
Okuyucu Yorumları (21)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Süleyman
(23.05.2025 19:02 - #3599)
Doğru söylemiş, ama 22 yılda Vezirköprü için hiç bir yatırım işlenmemiş, yerelden seçilenler neden Vezirköprü için bir yatırım talebinde bulunuyorlar, 50 tane köy muhtarı birleşip Havza Vezirköprü yolunu nasıl engelliyor diyebiliyorlar mı?
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Ben Hiç
(23.05.2025 21:15 - #3600)
Öyle bir yazı yazmışsınız ki Ne Şiş Yansın Ne Kebap kıvamında olmuş ama empati yi sadece hemşericilik üzerinden yapılmaması da gerekir Hani bir söz var ya İğne yi kendine çuvaldızı başkasına batır diye önce kişisel olarak ben nerede ne şekilde hata yaptım demeli ayrıca bu empati belirttiğim gibi tek taraflı hemşericilik açısından değil genel olarak yapılmalı
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Orhan yılmaz
(23.05.2025 21:31 - #3602)
Güzel bir yazı kalemine sağlık. Vezirköprü etkinliklerin dışında haber yok Şu okulda bu oldu bu okul da şu oldu Ya çiğ köfte açılışı ya berber ya da avukat bürosu açılışı
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Orhan yılmaz
(23.05.2025 21:31 - #3603)
Güzel bir yazı kalemine sağlık. Vezirköprü etkinliklerin dışında haber yok Şu okulda bu oldu bu okul da şu oldu Ya çiğ köfte açılışı ya berber ya da avukat bürosu açılışı
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Havza ya bağlandık
(23.05.2025 21:49 - #3605)
Vezirköprü siye bir ilçe var mı Hayati bey Allah aşkına peygamber sevgisine lütfen biz havza nın köyü köyü daha be deyim
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Ali CENGİZ
(23.05.2025 22:01 - #3606)
Sayın Ağca,

Öncelikle, Vezirköprü’nün hak ettiği hizmetler ve ilçenin kamuoyu gündeminde geniş yankı uyandıran son olayları "ele almanız çok önemli".

Vezirköprü, devletine bağlı, hizmete layık bir ilçe olarak yıllardır geri planda bırakıldı. Devlet bürokrasisi içinde Sayın Bekir Parlak gibi vizyon sahibi yöneticilerin hizmet anlayışı, ilçenin gerçek ihtiyaçlarına cevap verebilir.

Hizmet mi, Göz Ardı Edilmek mi? Ne yazık ki **Vezirköprü kamu hizmetlerinden tam anlamıyla faydalanamıyor** ve bu eksiklik halkın özgüvenini de etkiliyor. Güçlü bir yönetim anlayışıyla ilçeye hak ettiği yatırımlar yapılmalı ve hizmet eksiklikleri giderilmelidir.

Son Olaylar ve Kamu Düzeni Üzerine Ancak kamu düzeni adına yaşanan son olaylar, yalnızca Vezirköprü’de değil, ülke genelinde bir durumu düşündürtmeli: Yönetim anlayışı sert müdahaleler üzerine mi şekilleniyor?
Günümüz Türkiye’si "polis ve bekçi devleti mi oluyor?" Kamu güvenliği ile özgürlük dengesi ne kadar korunuyor?

Vezirköprü’nün Geleceği İçin Gerçek Adımlar Atılmalı Bir yönetim, halkına hizmet götürdüğünde güçlüdür, baskıyla değil. Vezirköprü’nün hem yönetim anlayışı hem de aldığı hizmetlerin adil bir şekilde değerlendirilmesi gerekiyor. Halkına özgüven veren, vatandaşını gerçekten koruyan ve hizmet odaklı bir yönetim anlayışına ihtiyacımız var.

Bugün yalnızca Vezirköprü değil, tüm Türkiye için bu dengeleri korumak kritik bir noktada.
Ben Hiç Devletin kamu huzurunu korumakla görevli olan polis, bekçi, jandarma gibi görevlilerin diğer kamu görevlilerinden farkı zor kullanma yetkisidir yani devletin zorlama gücü olmasıdır, bireysel özgürlüklerin de bir sınırı vardır, özgürlükleri kullanırken kanunlara aykırı hareket etmek buna dahil değildir ve her özgürlüğün sınırı vardır ve bu kanunlara göre belirlenir vatandaşın görevi de özgürlüklerini kullanırken yasa ile çizilen sınırlarda kalmaktır, eğer size kanunlarca verilen bir dokunulmazlık kısaca milletvekili, hakim, savcı, Vali, Kaymakam gibi bir durumunuz yoksa kolluk da elbet sizin yasaları aştığınızı düşündüğü anda size müdahale edecek gerekirse zor kullanacaktır ki örnek de verilen mesleklerde sınırsız bir dokunulmazlık sahibi değildir sadece yargılama usulleri farklıdır Yargıtay da yargılanmaları gibi, konunun özüne dönülecek olursa ve empati yapmanız gerekiyorsa diyelim ki sizin eviniz de yangın çıktı ve itfaiyenin müdahalesi nedeniyle polis yolu kapattı ancak bir kişi aracı ile geçmekte ısrar ediyor ve mukavemet ediyor bu durumda polis ne yapacak itfaiye ye müdahale yi bırak mı diyecek mukavemet edeni mi etkisiz hale getirecek ki daha çok örnekleyebiliriz yani empatiyi sadece usulsüz geçmek için değil görevini yapanlar içinde yapmalıyız, bir yürüyüş yapılıyorsa yani birileri özgürlüğünü kullanıyorken polis tedbir aldığında sizin aracınızla oradan geçmek gibi bir özgürlüğünüz bulunmaz, devleti temsil eden polis sizi engeller çünkü siz orada aracınızla yürüyüşçülere zarar verebilirsiniz başkalarının özgürlüğüne saygı duymalı ve görevlilerin ikazına riayet etmelisiniz eğer etmezseniz devletin zorlama gücü olan kolluk yetkisini kullanarak engeller bu da polis bekçi devleti yapmaz, bsşkalarının özgürlüğünün korunması olur
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Ali CENGİZ
(23.05.2025 22:01 - #3607)
Sayın Ağca,

Öncelikle, Vezirköprü’nün hak ettiği hizmetler ve ilçenin kamuoyu gündeminde geniş yankı uyandıran son olayları "ele almanız çok önemli".

Vezirköprü, devletine bağlı, hizmete layık bir ilçe olarak yıllardır geri planda bırakıldı. Devlet bürokrasisi içinde Sayın Bekir Parlak gibi vizyon sahibi yöneticilerin hizmet anlayışı, ilçenin gerçek ihtiyaçlarına cevap verebilir.

Hizmet mi, Göz Ardı Edilmek mi? Ne yazık ki **Vezirköprü kamu hizmetlerinden tam anlamıyla faydalanamıyor** ve bu eksiklik halkın özgüvenini de etkiliyor. Güçlü bir yönetim anlayışıyla ilçeye hak ettiği yatırımlar yapılmalı ve hizmet eksiklikleri giderilmelidir.

Son Olaylar ve Kamu Düzeni Üzerine Ancak kamu düzeni adına yaşanan son olaylar, yalnızca Vezirköprü’de değil, ülke genelinde bir durumu düşündürtmeli: Yönetim anlayışı sert müdahaleler üzerine mi şekilleniyor?
Günümüz Türkiye’si "polis ve bekçi devleti mi oluyor?" Kamu güvenliği ile özgürlük dengesi ne kadar korunuyor?

Vezirköprü’nün Geleceği İçin Gerçek Adımlar Atılmalı Bir yönetim, halkına hizmet götürdüğünde güçlüdür, baskıyla değil. Vezirköprü’nün hem yönetim anlayışı hem de aldığı hizmetlerin adil bir şekilde değerlendirilmesi gerekiyor. Halkına özgüven veren, vatandaşını gerçekten koruyan ve hizmet odaklı bir yönetim anlayışına ihtiyacımız var.

Bugün yalnızca Vezirköprü değil, tüm Türkiye için bu dengeleri korumak kritik bir noktada.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
İbrahim karaman
(23.05.2025 22:05 - #3608)
Vezirköprü’nün bu denli detaylı ve duyarlı bir bakış açısıyla sosyolojik olarakta ele almanız, çok değerli ve kıymetli…Kamu hizmetlerinde empati ve vicdanın daha çok yer bulması hepimizin arzusu. Kaleminize sağlık! Yazınız gerekli yerlere önemli bir çağrı niteliği taşıyor. Özellikle Vezirköprü gibi kıymetli ilçelerin yalnızca sorunlarla değil, değerleriyle de gündeme gelmesi gerekiyor. Umarım bu ses duyulur ve karşılık bulur. Olaylara yalnızca hukuki değil, insani açıdan da bakabilmek çok değerli. Toplum olarak empati duygumuzu yitirmemeliyiz. Vezirköprü halkı, layık olduğu değeri gördüğünde daha da güçlü bir toplum haline gelecektir. İlçemizin hızla değişen gündemi içinde böyle bilinçli yazılar, toplumsal hafızamız açısından çok önemli.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
İbrahim karaman
(23.05.2025 22:05 - #3609)
Vezirköprü’nün bu denli detaylı ve duyarlı bir bakış açısıyla sosyolojik olarakta ele almanız, çok değerli ve kıymetli…Kamu hizmetlerinde empati ve vicdanın daha çok yer bulması hepimizin arzusu. Kaleminize sağlık! Yazınız gerekli yerlere önemli bir çağrı niteliği taşıyor. Özellikle Vezirköprü gibi kıymetli ilçelerin yalnızca sorunlarla değil, değerleriyle de gündeme gelmesi gerekiyor. Umarım bu ses duyulur ve karşılık bulur. Olaylara yalnızca hukuki değil, insani açıdan da bakabilmek çok değerli. Toplum olarak empati duygumuzu yitirmemeliyiz. Vezirköprü halkı, layık olduğu değeri gördüğünde daha da güçlü bir toplum haline gelecektir. İlçemizin hızla değişen gündemi içinde böyle bilinçli yazılar, toplumsal hafızamız açısından çok önemli.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Takipçi
(24.05.2025 08:22 - #3610)
Tekrar gazeteciliğe döndün gazeteci yağcılıktan uzaklaşınca takipçin çoğalıyor.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
alamanyalu nuri
(24.05.2025 15:53 - #3612)
Vezirköprü yeteri kadar kalkınmış olup ekstradan yeni bir şeylere ihtiyaç yok gibim.kenar tarlalar apartıman oldu villa oldu.ahali ila yakın köylerden gelenler parklarda bahçelerde çamlıklarda hoşça vakit geçirmekte.emeklilerde mutlu gibim.daha nolsun be dostlar.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
soruyorum..!
(24.05.2025 20:52 - #3613)
"Olayla ilgili hem idari hem de adli soruşturmalar başlatıldığı için detaylara şu aşamada girmeyeceğim; sürecin ilerleyişini bekleyerek sonuçları kamuoyu ile paylaşacağız." Yani toplumsal nabza göre şerbet diyorsunuz. Burada sorun nedir önce onu saptayacak olanı tahlil edecek olması gerekeni ve yanlışlara ışık tutacaksınız. cesur olup, Fatih beyin yaptığını da ona yapılan muamelenin doğruluğunu yanlışlığını da yerel basın olarak ortaya koymalısınız. Vatandaş ne için durdurulabilir? Ne için araçtan indirilebilir? Kime kelepçe takılabilir? Kime ters kelepçe takılabilir? Kim neden gözaltına alınabilir? PVSK ne diyor? CMK NE DİYOR? EMSAL YARGI KARARLARI NE DİYOR ? Ezcümle bu ilçenin belli bir kitlesine sopa sallamadır. akp ilçe başkanına bu muamle yapılabilir mi? bırakın ilçe başkanını gençlik kolları başkanına yapılabilir mi? cevabı herkes biliyor. bu muamele ilçe halkına büyük ayıp. İlçe başkanını bırakın vatandaşa olarak bu muamele ayıp. BU HABERİ GÜNDEMDE TUTMANIZ GEREKİRKEN NEDEN SİTEDE BAŞKA HABERLER GİRİLEREK MANŞETTEN DÜŞÜRÜLÜR BU SORU DA SİZE?
Ben Hiç bu ilçenin belli bir kitlesine sopa sallamadır diyor ya ne demezsin polisin başka işi gücü de yok vezirköprü de tam böyle Türkiye nin en kalkınmış ilçesi ya, başka yerlerde ki olaylardan etkilenip kulakdan dolma yazmış yok pvsk ne diyor ne diyor polis in aldığı tedbir ve uyarılara kanuni emirlere uymayanı yakalar ve evrakı ile adliye ye teslim eder diyor yok cmk ne diyor cmk C.Savcısı bütün kolluk amir ve memurları olan olaylardan ve almış olduğu tedbirlerden duyumlardan C.Savcısını haberdar eder vermiş olduğu talimatı yerine getirir diyor, kimi neden gözaltına alabilir miş almış olduğu tedbire uymayan dokunulmazlığı bulunmayan herkesi gözaltına alabilir, ilçe başkanlarının dokunulmazlığı yoktur kime kelepçe takabilir, direnen ve kaçma tehlikesi gördüğü herkese kelepçe takabilir tamamen polisin yetkisindedir, emsal kararlar ne diyor mukavemet eder tedbire uymayan ceza alır diyor bir de temşit pilavı gibi yıllar önce olmuş olayı ısıtıp ısıtıp gündeme getiriyor, kötü örnek örnek değildir, bu olaya neden olan müdür de, ilçe başkanının oğlu da ceza aldı 6 yıl sonra da daha büyük suçtan yine ceza aldı, ezberlemişsiniz bir şeyi dokunulmazlık istiyorsunuz ama ilçe başkanı dokunulmaz değildir, trafik de uymayalım, güvenlik tedbirine uymayalım eee özgürlükler sınırlanabilir, senin özgürlüğün başkasının özgürlüğünde biter, polis tedbirine uymamak gibi özgürlük de yoktur suça da empati yapılmaz milletin işi gücü yok bu haber gündem de tutulmalıymış ne yapacaklar hergün manşet mi atacaklar davul zurna mı çaldıracaklar, olmuş bitmiş mahkemeye gitmiş, kurallara uymak istemezsen zor kullanma yetkisi olan uymana sağlar adliye ye gönderir aman bizde karşılaşırsak polis çekinsin diye tedbir alıyorlar aklınca da polis bundan çekinmez görevini yapmış neyden çekinecek
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Ali Yılgın
(24.05.2025 22:55 - #3616)
Güzel bir yazı gazeteci hayati Ağca seni kutluyorum Tşk ederiz ilçemizde böyle bir gazetecinin olması şansımız kalemin yüreğin güçlü olsun ey mi
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Gardaştan selamlar
(25.05.2025 11:26 - #3618)
Resim paylaşmakla hizmet olmuyor gardaş Etkinliklerde görüntü vermekle hizmet olmaz gardaş Bolluk aş dualarına katılmakla hizmet olmaz gardaş Önceden neyse yine aynı gardaş Kişiler değişti yol aynı gardaş Vezirköprü yakınlarımızdan neden bir havza merzifon Suluova gibi kavak gibi hizmet getiremez oldu böyle gardaş Bafra ve Çarşamba yı söylemeye zaten gerek yok gardaş Kaymakam bey çaba içinde de o da yalnız gördüğümüz kadarıyla o da ne yapsın gardaş Vezirköprü istediğini ala bilecek siyasetçi neden çıkmaz bu topraklardan gardaş
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
beşpınarlı
(26.05.2025 11:32 - #3619)
beşpınar köyüne tarım kredi tekrar geldiyse ferhat çiçek abim in desteğinden gelmiştir.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Vezirköprü' nün tanımı
(26.05.2025 11:54 - #3620)
"Vezirköprü insanı saf, temiz; Anadolu insanının tüm güzel özelliklerini hâlâ taşıyan, devletine bağlı ve devletten daha fazla hizmet almayı hak eden güzel insanların yaşadığı kıymetli bir ilçemiz.
Reaksiyon vermek lazım He he aynen birader! Ama yemezler. Çok saf olduğu için sattıkları tereyağın içine patates püresi, yumurta akı vb. herşey katan temiz! köylülerimiz. Yollarda uluorta ana avrat küfür eden saf Anadolu insanı Köprülüler... 80 Öncesi Vezirköprü Halkı ile şimdiki umursamaz, çıkarcı ilçe halkı arasında 180 derece değişim var. Bence Vezirköprü halkı hakkettiği gibi rezillik içinde yaşamaya devam ediyor... Kafasını devekuşu gibi kuma gömmeye devam...
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
arştgrv
(26.05.2025 14:46 - #3621)
duydun mu hayati bey sadığın en sadık adamı belediyenin yazı işleri müdürü olmuş
ak mı ak adam kimmiş bu en sadık adam
ak mı ak adam kimmiş bu en sadık adam
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
vatandaş
(26.05.2025 19:14 - #3622)
Hayati bey Vezirköprü seçimden seçime hatırlanan bir ilçe olmaktan öteye gitmez.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
vatandaş
(26.05.2025 19:14 - #3623)
Hayati bey Vezirköprü seçimden seçime hatırlanan bir ilçe olmaktan öteye gitmez.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Muhtar
(26.05.2025 20:34 - #3624)
Kaymakamımız bu yıl gidecek her halde Muhtarlara gideceğim diyor Vezirköprü’ böyle bir yer sosyal medyada destek var ama arkasında kimse durmaz Biz gelen ağam giden paşam diyen ataların torunlarıyız
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
BÜYÜK DUA
(26.05.2025 20:50 - #3626)
HAVZA KAYMAKAM YÖNÜNDEN DE BELEDİYE YÖNÜNDEN DE ÇOK ÇOK ÇOK ŞANSLI KOMŞUMUZ HAVZA İLÇEMİZ YARABBİ TARISI BİZİM İLÇEMİZE ALLAHIM. AMİN AMİN AMİN
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.