ORKİDE ÇİÇEKÇİLİK 30.12.2024
Hayati AĞCA
Köşe Yazarı
Hayati AĞCA
 

Vezirköprü Amasya’ya Bağlanabilir mi?

Daha önceden Amasya’nın ilçesi olan, 1925 yılında Samsun’a bağlanılan Vezirköprü tekrar Amasya’ya bağlanabilir mi? Neden “ Vezirköprü Amasya’ya Bağlanabilir mi ?” Başlıklı yazı yazmaya gerek duydum. Geçen hafta “ Başkan Doğan Samsun’un üçüncü BÜYÜK ilçesinin VEZİRKÖPRÜ olduğunu kaçırmamalı”  başlıklı köşe yazımla ilgili gerek sosyal medyadan gerekse yazımın altına onlarca yorum geldi. Vezirköprü Dernekler Federasyonu önceki başkanlarından Ali Cengiz son günlerde “Vezirköprü Amasya’ya bağlanmalıdır.” Vurgusunu sürekli gündemde tutuyor. Cengiz’in yazımın altına yaptığı düşüncesini  aynen sizinle paylaşıyorum. “ Sayın Hayati AĞCA , Öncelikle, Samsun Büyükşehir Belediye Başkanı Halit Doğan’ın Vezirköprü’ye yaptığı geniş kapsamlı ziyareti dikkat çekici buluyorum. Bu ziyaret, ilçeye verilen önemin arttığını gösterse de, gerçek anlamda hizmet mi geliyor yoksa yalnızca Vezirköprü’nün bağlı kalması için yapılan hamleler mi? Halkın tepkisini azaltmak için verilen sözler, sadece gaz almak mı? Vezirköprü Üçüncü Büyük İlçe Ama Hizmette Geri Planda! Vezirköprü’nün coğrafi büyüklüğü, kırsal mahalle yoğunluğu ve nüfusunun sürekli vurgulanmasına rağmen, ilçeye hizmetlerin ne ölçüde geleceği hala belirsiz. Samsun yönetimi ilçenin kopmasını önlemek için mi bu adımları atıyor, yoksa gerçekten Vezirköprü’ye hak ettiği hizmeti getirmeyi mi planlıyor? Bu soruların cevabı, verilen sözlerin gerçeğe dönüşmesiyle ortaya çıkacaktır. Amasya’ya Bağlanma Gündeme Geldikçe Vezirköprü Önem Kazanmaya mı Başladı? Organize Sanayi Bölgesi, Tarım İlçe Binası, Katlı Otopark projeleri gerçekten hızlanacak mı? Yoksa yalnızca ilçenin Samsun’dan kopmasını önlemek için verilen sözler mi? Amasya’ya bağlanma fikri Vezirköprü’nün geleceği açısından kritik bir dönüm noktasıdır. Bugün ilçeye vaat edilen hizmetler, bu süreci sekteye uğratmak için yapılan geçici hamleler olmamalıdır. Gerçek yatırımlar ve kalıcı projeler bekliyoruz. Vezirköprü Hak Ettiği Hizmeti Almalı! Samsun’dan hizmet almak için Vezirköprü sürekli kendini hatırlatmak zorunda kalmamalı. Eğer Samsun gerçekten Vezirköprü’yü önemsiyorsa, bunu sözlerle değil, somut yatırımlarla göstermeli. Vezirköprü, Amasya’ya bağlanma fikrini gündemde tutmaya devam etmeli. Şimdi değilse, ne zaman hizmet alacak?  … “Diyor. Samsun SEGE verilerine göre 81 il içerisinde 31. sırada.  İlçelerin ise; SEGE verilerine göre durumu ne?  Demografi, İstihdam ve Sosyal Güvenlik, Eğitim, Sağlık, Finans, Rekabetçilik değişkenleri, Yenilikçilik, Yaşam kalitesi ve bu başlıkların altında her ilçe için 56 değişkene bağlı veriler kullanılarak Türkiye’deki toplam 973 ilçenin İlçe SEGE sıralaması oluşturulmuş. Samsun’daki 17 ilçenin durumunu şöyle sıralanmış. Atakum 60, İlkadım 91, Tekkeköy 191, Canik 210, Bafra 269, Çarşamba 344, Havza 384, 19 Mayıs 394, Terme 438, Ladik 469, Kavak 513, Alaçam 565, VEZİRKÖPRÜ  666, Yakakent 667, Salıpazarı 800, Asarcık 810, Ayvacık 829. sırada… SEGE; Sosyo-Ekonomik Gelişmişlik Endeksinde VEZİRKÖPRÜ’NÜN sırası aslında Samsun’dan Vezirköprü’ye nasıl bakıldığını anlatıyor. Yakakent 8 bin 945, Salıpazarı 20 bin 46, Asarcık 16 bin 128  ve  Ayvacık 21 bin 90  VE 88 bin 564 nüfusa sahip Vezirköprü, 1990 yıllarında ilçe olan ilçelerle aynı LİGDE. Amasya’ya bağlanalım çıkışında haksız da değiliz.    
Ekleme Tarihi: 16 May 2025 - Friday
Hayati AĞCA

Vezirköprü Amasya’ya Bağlanabilir mi?

Daha önceden Amasya’nın ilçesi olan, 1925 yılında Samsun’a bağlanılan Vezirköprü tekrar Amasya’ya bağlanabilir mi?

Neden “ Vezirköprü Amasya’ya Bağlanabilir mi ?” Başlıklı yazı yazmaya gerek duydum.

Geçen hafta “ Başkan Doğan Samsun’un üçüncü BÜYÜK ilçesinin VEZİRKÖPRÜ olduğunu kaçırmamalı”  başlıklı köşe yazımla ilgili gerek sosyal medyadan gerekse yazımın altına onlarca yorum geldi.

Vezirköprü Dernekler Federasyonu önceki başkanlarından Ali Cengiz son günlerde “Vezirköprü Amasya’ya bağlanmalıdır.” Vurgusunu sürekli gündemde tutuyor.

Cengiz’in yazımın altına yaptığı düşüncesini  aynen sizinle paylaşıyorum.

“ Sayın Hayati AĞCA ,

Öncelikle, Samsun Büyükşehir Belediye Başkanı Halit Doğan’ın Vezirköprü’ye yaptığı geniş kapsamlı ziyareti dikkat çekici buluyorum. Bu ziyaret, ilçeye verilen önemin arttığını gösterse de, gerçek anlamda hizmet mi geliyor yoksa yalnızca Vezirköprü’nün bağlı kalması için yapılan hamleler mi? Halkın tepkisini azaltmak için verilen sözler, sadece gaz almak mı?

Vezirköprü Üçüncü Büyük İlçe Ama Hizmette Geri Planda!

Vezirköprü’nün coğrafi büyüklüğü, kırsal mahalle yoğunluğu ve nüfusunun sürekli vurgulanmasına rağmen, ilçeye hizmetlerin ne ölçüde geleceği hala belirsiz. Samsun yönetimi ilçenin kopmasını önlemek için mi bu adımları atıyor, yoksa gerçekten Vezirköprü’ye hak ettiği hizmeti getirmeyi mi planlıyor? Bu soruların cevabı, verilen sözlerin gerçeğe dönüşmesiyle ortaya çıkacaktır.

Amasya’ya Bağlanma Gündeme Geldikçe Vezirköprü Önem Kazanmaya mı Başladı?

Organize Sanayi Bölgesi, Tarım İlçe Binası, Katlı Otopark projeleri gerçekten hızlanacak mı? Yoksa yalnızca ilçenin Samsun’dan kopmasını önlemek için verilen sözler mi? Amasya’ya bağlanma fikri Vezirköprü’nün geleceği açısından kritik bir dönüm noktasıdır. Bugün ilçeye vaat edilen hizmetler, bu süreci sekteye uğratmak için yapılan geçici hamleler olmamalıdır. Gerçek yatırımlar ve kalıcı projeler bekliyoruz.

Vezirköprü Hak Ettiği Hizmeti Almalı!

Samsun’dan hizmet almak için Vezirköprü sürekli kendini hatırlatmak zorunda kalmamalı. Eğer Samsun gerçekten Vezirköprü’yü önemsiyorsa, bunu sözlerle değil, somut yatırımlarla göstermeli. Vezirköprü, Amasya’ya bağlanma fikrini gündemde tutmaya devam etmeli. Şimdi değilse, ne zaman hizmet alacak?  … “Diyor.

Samsun SEGE verilerine göre 81 il içerisinde 31. sırada.  İlçelerin ise; SEGE verilerine göre durumu ne?

 Demografi, İstihdam ve Sosyal Güvenlik, Eğitim, Sağlık, Finans, Rekabetçilik değişkenleri, Yenilikçilik, Yaşam kalitesi ve bu başlıkların altında her ilçe için 56 değişkene bağlı veriler kullanılarak Türkiye’deki toplam 973 ilçenin İlçe SEGE sıralaması oluşturulmuş.

Samsun’daki 17 ilçenin durumunu şöyle sıralanmış. Atakum 60, İlkadım 91, Tekkeköy 191, Canik 210, Bafra 269, Çarşamba 344, Havza 384, 19 Mayıs 394, Terme 438, Ladik 469, Kavak 513, Alaçam 565, VEZİRKÖPRÜ  666, Yakakent 667, Salıpazarı 800, Asarcık 810, Ayvacık 829. sırada…

SEGE; Sosyo-Ekonomik Gelişmişlik Endeksinde VEZİRKÖPRÜ’NÜN sırası aslında Samsun’dan Vezirköprü’ye nasıl bakıldığını anlatıyor.

Yakakent 8 bin 945, Salıpazarı 20 bin 46, Asarcık 16 bin 128  ve  Ayvacık 21 bin 90  VE 88 bin 564 nüfusa sahip Vezirköprü, 1990 yıllarında ilçe olan ilçelerle aynı LİGDE.

Amasya’ya bağlanalım çıkışında haksız da değiliz.

 

 

Yazıya ifade bırak !
Okuyucu Yorumları (21)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Secmen
(16.05.2025 21:14 - #3554)
Allah rizasi icin kim baglicaksa bağlasın ne olur Senelerdir aynı vaadler bağlandığında yok
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Bizi samsun A mükkem bağlamışlar
(16.05.2025 21:16 - #3556)
Vezirköprü blok yapmanın ilerisine gidemez kimsede vezir köprü yü Amasya ya bağlamaz bağlarsa ak parti samsun da nasıl 5 vekil çıkartacak bunu da bilmiyor olmanız anlaşılır değil Vezirköprü’den oylar başa işe yaramaz
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Mehmet
(16.05.2025 21:21 - #3557)
Bir olce ne kadar geri gidebilir ki ne kadar daha hizmetten muaf tutulabilinir ki adlı çalışma bıu işte . Ya bu zamana kadar ki vezirkopruye gelen hizmet verilen oy la hukumetin en zirvede enniyi oldugu durumdayken bike hizmet gelmemiş bundan sonra bağlı kalsak ne kalmasak ne Varsın Amasya baglanalim vallahaide billahide suanki mevcut durumumuzdanndahaniyi hizmet alırız
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Sıramız 666
(16.05.2025 21:21 - #3559)
666 sıra güzel bir sıra sanki yozgat plakası gibi anan bu sırayı kaptırmayalım çok güldüm dün ilçe olan ilçelerinde küme düşmüş bir ilçe Vezirköprü Şu olmuş bu olmuş hiç umurumda değil Öyle resim paylaşma yaparak hizmet olmuyor Atanmış ve seçilmişler adına üzgünüm 666 10 bin nüfuslu ilçelerle aynı takımdayız Üçüncü büyük ilçeydi gazeteci vezir köprü gazeteci ne oldu 666 cı sırada olduğumuzu bilmiyor muydun
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
RezilKöprü
(16.05.2025 21:33 - #3561)
VEZİRKÖPRÜ KESİNLİKLE AMASYA'YA BAĞLANMALIDIR BUNUNLA İLGİLİ ANKETLER YAPILMALIDIR SAMSUN VEZİRKÖPRÜ YLE HİÇ İLGİLENMEMEKTEDİR Hiçbir HİZMET Ki BUNA YOL SU YATİRİMLARI ASLA YAPILMAMAKTADIR KISACA VEZİRKÖPRÜ SAHİPSİZDİR
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Tam yol ileri
(16.05.2025 21:49 - #3563)
Sadık Edis’de de DYP den belediye başkan adayı oldu kaybetti Sonra ne yapmıştı Amasya ya bağlanma kampanyası sonrada ak partiye geçip koltuğu kaptı öyle olmasın Ciddiyseniz bağlanmakta ona göre mevzi alalım Birine koltuk aramayın
KOLTUK DEĞNENİ Koltuk Değneği Evet onlar o fikirlerinde samimi Olmadıklarını 15( Onbeş) senelik icraatlarında gösterdiler.Amasyaya bağlanılırsak her yönüyle Vezirköprü için iyi olacağına inanıyorum. İnşallah fiiliyata geçer temennisiyle.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Adnan ýıldız
(16.05.2025 22:36 - #3564)
Sorun samsunda mı Vezirköprüde mi Amasyaya bağlanınca sorun çözülecek mi
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Muratcan
(17.05.2025 00:52 - #3567)
Amasyaya bağlanmayı kesinlikle doğru bulmuyorum. Büyük şehirden ayrılıp kendini finanse edemeyen bir ile neden bağlanalımki. Çoğu konuda Geride kalmış ilçemiz Samsundan alamadığını Amasyadan mı alacak. Bunun dillendirilmesi bile vizyonumuzun ne kadar küçük olduğunu gösteriyor. Biz Vezirköprülü vatandaşlar olarak kendi lobimizi oluşturamazsak, Dimdik duramaz istemesini bilemez isek, iş üretmek yerine laf üretirsek… direk Ankaraya da bağlansak yine geride kalırız.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Havza ya bağlı değil miyiz
(17.05.2025 08:49 - #3568)
Kimse de umut kalmamış çok kötü umudun olmadığı yerde hiç bir şey olmaz. Herkes bağlanmayı değil yönetenleri suçluyor Vezirköprü’yü Aynı kişiler yönettikten sonra Paris’e bağlansan ne olur Kafaları değiştirmedikten sonra zaten havza ya bağlandık başka yer aramaya gerek var mı
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Ali Cengiz
(17.05.2025 11:27 - #3570)
Sayın Hayati Ağca,

Vezirköprü’nün geleceği adına Amasya’ya bağlanma fikrini gündeme taşıdığınız ve konuyu derinlemesine ele aldığınız için teşekkür ederim.

Sosyo-Ekonomik Gelişmişlik Endeksi (SEGE) verileriyle ilçenin hizmet eksikliğini net bir şekilde ortaya koymanız, halkın gerçekleri görmesi açısından çok değerli.

Bu tartışma artık daha geniş kitlelere ulaşıyor. Vezirköprü için en doğru yolu hep birlikte bulacağımıza inanıyorum!

Saygılarımla, Ali Cengiz
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Gurbetten sılaya
(17.05.2025 11:33 - #3572)
Hep uyuttular ilçemi hiç uyarmadılar İlçemin halkının da uyanmaya hiç niyeti yok Uyutan memnun uyuyan memnun
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
vatandaş
(17.05.2025 12:03 - #3574)
Hayati bey Ali Cengiz bey in tespitleri gerçekten çok yerinde olmuş .Vezirköprü nün Samsun da Ankara da Genel ve yerel yönetimler tarafından çok ta dikkate alınmadığı her alanda gözle görülüyor 25 km lik Havza Vezirköprü yolu bir türlü yapılamadı ekonomisi tarım ve hayvancılık olan ilçemizin tarım müdürlüğü binası yok OSB ne zaman hayata geçer belli değil şehir içi araç trafiği ,otopark sıkıntısı ,Kentsel dönüşüm ve Turizm için herhangi bir proje yok mevcut sanayi artık araç ve insan yoğunluğunu kaldırmıyor bunun için herhangi bir çalışma yok daha yaşanabilir modern bir Vezirköprü için artık yetkililerin harekete geçmesi gerekiyor .
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Nüfuslar konuşsun sen sus
(17.05.2025 14:47 - #3576)
Yakakent 8 bin 945, Salıpazarı 20 bin 46, Asarcık 16 bin 128 ve Ayvacık 21 bin 90 VE 88 bin 564 nüfusa sahip Vezirköprü, 1990 yıllarında ilçe olan ilçelerle aynı LİGDE.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
TEK BAŞINA
(18.05.2025 16:41 - #3578)
NE AMASYA NE SAMSUN İL OLALIM İL
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
ülkücü
(19.05.2025 17:44 - #3581)
sayın ağca ! sadıkla vezirköprü yü amasya ya zamanında yapışdırdın . sadık orda küsbe müdürü oldu murat gül zamanında da bağlarsın.. sakın ha ,öyle bağlaki kopmasın. hakan kiperi de suluova ya yemlik yaptın aman ha oda orada kalsın..
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Ben Hiç
(20.05.2025 00:04 - #3584)
Konu hangi il e bağlı olduğun değil, konu kafa yapısını değiştirebilmek. 20 yıldır Belediye yi yönetenler Devletin Enüst kademesinin vermiş olduğu Fabrika Sözünün bile peşine düşemeyip Fabrikayı komşu ilçeye kaptırdılar, aynı kişiler organize sanayi bölgesini de komşu ilçeye kaptırdılar ki aynı kişiler bizim ilçeden daha küçük ilçenin milletvekili varken bizim niye yok diye sorgulamadılar, turizm diyorlar daha ilçe de bir kaç yere herkesin girebileceği temiz tuvalet bile yapamadılar, otopark sorununu çözemediler halbuki çoktan yapılıp bitmiş olması gerekliydi, bir sokak yapıp sadece kaldırım ve bir kaç aydınlatma ile geçiştireceklerine başka yerlere baksalar göreceklerdi kepenk, branda, tabela, renkler hep aynı yapılması gerekli, şehrin üç binasının dışı restore edilmiş yanında beş tanesi edilmemiş herşey dost alışveriş de görsün usulü, icraat Köprülüler heykeli, semaver heykeli, çakma saat kulesi ki şehrin ençok ihtiyaç duyduğu şeydi değilmi? Ama bunlar 20 sene niye olmadı demeden aynı yolda devam ettiğiniz sürece yani kafa yapınızı değiştirmeden bazı şeylere körü körüne bağlanıp sorgulamadıkça nereye bağlanırsan bağlan sonuç aynı hep ah vah ile geçen seneler
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Ç....C....
(20.05.2025 00:07 - #3586)
Doğru vezirkopruyu Amasya ya bağlayalım diye imza toplayan sadik ediş i hemen belediye başkanı yaptılar ,şimdi kimi yaparlar acaba murat gül bu işi götüre miyor etrafındakilerin halk tarafinda karşılığı yok sevilmeyen bir kadrosu var yeni sıfırdan birine ihtiyaç var
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
alamanyalu nuri
(21.05.2025 12:28 - #3587)
Tek çare Amasyaya bağlanmak dostlar.Lakin bunun için Merzifona direkt çift gidiş ila çift geliş karayolu lazım.Amasyaya gider iken Samsun topraklarından geçmemek lazım daaaaa.Lakin bu karayoluda hiç bir zaman yapılmayacağından Samsuna devam dostlar.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Ben Hiç
(22.05.2025 12:59 - #3591)
Yorumlara bakınca hatayı yine kendinde değil de başka yerlerde arayanlar var, daha önce dediğim gibi konu Samsun değil, Amasya ya da bağlansanız Ankara ya da bağlansanız bu kafa ile hiçbir şey değişmez, diğer ilçeler sizi geçerken siz neden geri kaldınız ki bu oldu çünkü 20 yıldır aynı kişiler yönetiyor ilçeyi, sadece kişiler değişse de kafa aynı kafa, ilçenin enson ne zaman milletvekili oldu ama Havza nın var mesela, orüs ne zaman yapıldı, 20 yıldan fazladır bir hizmet gelmezken bir kişiyi bir sefer seçtiniz bir hizmet olmadı yine de şans verdiniz ikinci kez seçtiniz yine olmadı ama siz üçüncü kez de seçtiniz, eğer üç dönem kuralına denk gelmese siz dördüncü kez de seçerdiniz ve doğru dürüst bir hesap ta sormadınız ki sadece aynı kişiyi değil onun temsil ettiği Ankara ile görüşebilen aynı düşüncede ki herkesten Devletin enüst kademesi Fabrika sözü vermişken nasıl öbür ilçeye kaptırdınız diye sormadınız, bu kadar oy veriyoruz bizim ilçe den niye bir milletvekili yok demediniz ama dost alışverişte görsün misali çakma saat kulesi şak şakçılığı, semaver heykeli şakşakçılığı, Köprülüler heykelleri şakşakçılığı daha 2 tuvalet yapamadınız, Şehrin fabrikası olunca üretilenlerin gönderileceği 30 km lik bir yolu bile yaptıramadınız, nerde bizim osb demediniz çünkü o sırada o kişilerle kötü olmak istemediniz onlarda hep yukarıya güllük gülistanlık gösterdi herşeyi, kendi işleri yürüdü olan gariban vatandaşa oldu ama o gariban vatandaş ta ektiğini biçti yani sorgulamadan gitti oy verdi şimdi de asıl sorumluları kimse söylemek istemediğinden sorumlu Samsun diyorlar hedef saptırıyorlar ki düzenleri bozulmasın bir onbeş yirmi sene de böyle geçsin diye, başkaları osb, fabrikayı, otoyolu geçti de hızlı treni yeni fabrika peşine düştü ama yok Samsun değil Amasya olsun tartışması yapıyorlar, ekmek aslanın ağzında işte havzalılarda o ekmeği aslanın ağzından aldı,Devletin enüst kademesinin Vezirköprüye verdiği fabrika sözünü kendi ilçelerine aldırdılar, işte böyle yapar gerçek yönetici
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
hiç'e cevap
(23.05.2025 10:17 - #3593)
ben hiç diye yorum yapan gerçekten hiç olduğu yağcı birisi olduğu aşikar.
Ben Hiç Ben Hiç orada 20 yıldır vezirköprü ye hiç birşey yapmadan yönetenler eleştiriyor ama sen de bundan yağcılık anlıyorsun di mi? Muhtemelen birşey yapmadan seçilenlerin taraftarı olabilirsin şimdi de hedef saptırıp ortaya çıkmasın istiyorsunuz ki düzenimiz devam etsin, siz böyle devam edin herşeyi tersten baktırın bu aynı zihniyete 20 yıldır oy verdik bir 20 yıl devam etsin istiyorsunuz, hiç sorgulamayın, aynı düşüncenin biri gitti aynısı geldi bir senedir hareket bir icraat yok sadece yapacağız edeceğiz ama o konulara girilmesin Samsun suçlu Amasya ya bağlanalım 10 sene sonra Amasya suçlu Ankara ya direk bağlanalım der kamuoyunu böyle bomboş işlerle meşgul edin ama 20 yıldır seçilenlere kimse hesap sormasın he hıdırlık tepesine de bir semaver ile köprülüler heykeli yaptırın icraat yaptık dersiniz alkışlatırsınız, bu kafa ile devam millet fabrikayı elinden alsın, fabrika için Ankara ya gidip belediye başkanın onun bağlı olduğu görüşün ilçe başkanı gidip isteyecek ama bir şey yapmamış ama kimse konuşmasın, 20 yıldır çivi çakılmamış bir yirmi yıl daha devam etsin ama konuşulmasın yav hehehe samsun suçlu ben de yağcıyım ama kime belli değil, bu yağcı asıl 20 yıldır iş yapmadan oturanlara laf söylemeyenler
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Devrimci Akıl
(23.05.2025 11:06 - #3595)
Karamsarım çünkü köprü ekseriyeti mutlakası vakâa ola köprü, algıya değil olgulardan icraata ihtiyacı var. Köprü önce gücünü iyi uygulayıp kullanmayı bilirse herşey beraberinde icraata ve neticeye dönüşür. selâmlar.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.