OBELYA 12.09.2025
Hayati AĞCA
Köşe Yazarı
Hayati AĞCA
 

Ortak Akıl: “Hayvancılık, Tarım, Sera ve Turizm”

Gazetemizin kuruluş yıl dönümü nedeniyle çok sayıda siyasetçi, bürokrat, memur, esnaf, meslek oda başkanları, muhtarlar, sivil toplum kuruluşu temsilcileri, Vezirköprülü hemşerilerimiz ve okurlarımızla sohbet etme imkânımız oldu. Aslında insanların birbirini ziyaret etmek ve sohbet etmek için bir bahane bulması yeterli. Her yıl olduğu gibi bu yıl da sevenlerimiz, dostlarımız, okurlarımız ve takipçilerimiz özel günümüzde bizleri yalnız bırakmadı. 30 yılı aşkın süredir ilçemize ve bölgemize basın alanında verdiğimiz katkı ve hizmetlerin bir sonucu olarak bu ilginin geri dönüşü olduğunu belirtmeliyim. Ziyaretlerde her kesimden, farklı düşünce ve fikirlerle gelen insanlarla sohbet edince öyle ilginç veriler ortaya çıkıyor ki , DOĞAL ANKET  şaşırmamak elde değil. Aslında sade, doğal, protokolsüz, özgür ve objektif bir şekilde dile getirilen bu fikirlere ORTAK AKILA ilçe yöneticileri kulak verse pek çok sorunun çözümüne önemli katkı sağlanacağı açıkça görülüyor. Birçok ortak akıl şu noktada birleşiyor:               “Vezirköprü’de Karma Organize Sanayi Bölgesi’ne harcanan mesai, BESİ OSB’ye harcansa daha kısa vadede geri dönüş sağlanır. İlçede hayvancılık, tarım, sera ve turizm olmak üzere dört temel başlık üzerinden projeler üretilmelidir.” Vezirköprü’de sulama barajlarının faaliyete geçmesinin ardından ilçenin ekonomik rotasının değiştiğini artık kabul etmeliyiz. Tarım ve hayvancılığın sanayi ile birlikte gelişmesi yönünde ortak akılla hareket edip markalar oluşturmak için emek harcamalıyız. Komşu Havza ilçesinde 200 kişinin çalıştığı süt ürünleri fabrikasının ham maddesinin büyük bölümünü Vezirköprü karşılıyor. Çalışan personelin ise ; 50’si yine Vezirköprülü. Oysa 1990’lı yıllarda Vezirköprü’de hayvancılıkla ilgili öyle çok sayıda işletme vardı ki bölgenin et borsasını Vezirköprü belirliyordu. Ancak üretime yönelik yanlış politikalar nedeniyle ülke genelinde olduğu gibi ilçemizde de hayvancılık sektörü büyük zarar gördü. Dönem dönem yanlış politikalar sebebiyle bu sıkıntılar yaşansa da Vezirköprü için hayvancılık sektörü öncelikler arasında olmalıdır. İklim değişikliğiyle birlikte seracılık da artık göz ardı edilmemelidir. Bugün Çarşamba ve Bafra ovaları sebze ve meyve üretiminde marka olmuş durumda. Peki, Vezirköprü’de neden bir Sera OSB olmasın? Bafra Sera Organize Tarım Bölgesi bugün 1,5 milyar TL’lik ekonomik değer üretiyor. 120 bin m² alanda üretim devam ederken, 240 bin m²’lik bölümde sera inşaatları sürüyor. Tam kapasiteye ulaşıldığında 1.500 kişiye istihdam sağlayacak. Vezirköprü, yönünü tarım, hayvancılık, seracılık ve turizme çevirdiğinde; istihdam oluşturan, işsizliği azaltan ve göçü durduran en büyük hamleyi yapmış olacaktır. Geri dönüşü uzun sürecek veya “ölü doğacak” projelere zaman harcamak ise uykuda koşmaya benzer. 32.Kuruluş yıl dönümümüz dolayısıyla bizleri ziyaret eden, telefonla arayan, sosyal medya hesaplarımıza kutlama mesaj gönderen,  çiçek yollayan tüm dostlarımıza teşekkür ediyoruz. İyi ki varsınız.  
Ekleme Tarihi: 21 Kasım 2025 -Cuma
Hayati AĞCA

Ortak Akıl: “Hayvancılık, Tarım, Sera ve Turizm”

Gazetemizin kuruluş yıl dönümü nedeniyle çok sayıda siyasetçi, bürokrat, memur, esnaf, meslek oda başkanları, muhtarlar, sivil toplum kuruluşu temsilcileri, Vezirköprülü hemşerilerimiz ve okurlarımızla sohbet etme imkânımız oldu.

Aslında insanların birbirini ziyaret etmek ve sohbet etmek için bir bahane bulması yeterli. Her yıl olduğu gibi bu yıl da sevenlerimiz, dostlarımız, okurlarımız ve takipçilerimiz özel günümüzde bizleri yalnız bırakmadı.

30 yılı aşkın süredir ilçemize ve bölgemize basın alanında verdiğimiz katkı ve hizmetlerin bir sonucu olarak bu ilginin geri dönüşü olduğunu belirtmeliyim.

Ziyaretlerde her kesimden, farklı düşünce ve fikirlerle gelen insanlarla sohbet edince öyle ilginç veriler ortaya çıkıyor ki , DOĞAL ANKET  şaşırmamak elde değil.

Aslında sade, doğal, protokolsüz, özgür ve objektif bir şekilde dile getirilen bu fikirlere ORTAK AKILA ilçe yöneticileri kulak verse pek çok sorunun çözümüne önemli katkı sağlanacağı açıkça görülüyor.

Birçok ortak akıl şu noktada birleşiyor:
              “Vezirköprü’de Karma Organize Sanayi Bölgesi’ne harcanan mesai, BESİ OSB’ye harcansa daha kısa vadede geri dönüş sağlanır. İlçede hayvancılık, tarım, sera ve turizm olmak üzere dört temel başlık üzerinden projeler üretilmelidir.”

Vezirköprü’de sulama barajlarının faaliyete geçmesinin ardından ilçenin ekonomik rotasının değiştiğini artık kabul etmeliyiz.

Tarım ve hayvancılığın sanayi ile birlikte gelişmesi yönünde ortak akılla hareket edip markalar oluşturmak için emek harcamalıyız.

Komşu Havza ilçesinde 200 kişinin çalıştığı süt ürünleri fabrikasının ham maddesinin büyük bölümünü Vezirköprü karşılıyor. Çalışan personelin ise ; 50’si yine Vezirköprülü.

Oysa 1990’lı yıllarda Vezirköprü’de hayvancılıkla ilgili öyle çok sayıda işletme vardı ki bölgenin et borsasını Vezirköprü belirliyordu.

Ancak üretime yönelik yanlış politikalar nedeniyle ülke genelinde olduğu gibi ilçemizde de hayvancılık sektörü büyük zarar gördü.

Dönem dönem yanlış politikalar sebebiyle bu sıkıntılar yaşansa da Vezirköprü için hayvancılık sektörü öncelikler arasında olmalıdır.

İklim değişikliğiyle birlikte seracılık da artık göz ardı edilmemelidir. Bugün Çarşamba ve Bafra ovaları sebze ve meyve üretiminde marka olmuş durumda. Peki, Vezirköprü’de neden bir Sera OSB olmasın?

Bafra Sera Organize Tarım Bölgesi bugün 1,5 milyar TL’lik ekonomik değer üretiyor. 120 bin m² alanda üretim devam ederken, 240 bin m²’lik bölümde sera inşaatları sürüyor. Tam kapasiteye ulaşıldığında 1.500 kişiye istihdam sağlayacak.

Vezirköprü, yönünü tarım, hayvancılık, seracılık ve turizme çevirdiğinde; istihdam oluşturan, işsizliği azaltan ve göçü durduran en büyük hamleyi yapmış olacaktır.

Geri dönüşü uzun sürecek veya “ölü doğacak” projelere zaman harcamak ise uykuda koşmaya benzer.

32.Kuruluş yıl dönümümüz dolayısıyla bizleri ziyaret eden, telefonla arayan, sosyal medya hesaplarımıza kutlama mesaj gönderen,  çiçek yollayan tüm dostlarımıza teşekkür ediyoruz.

İyi ki varsınız.

 

Yazıya ifade bırak !
Okuyucu Yorumları (34)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Bafra’dan memleketime selam
(21.11.2025 20:05 - #4470)
Hayati bey Bafra Kaymakamı Sn Dr Mustafa Altınpınar ilçeye atanalı bir yıl oldu seracılık faaliyetlerinde tarih yazdı. Bafra’da yalayan köprülü kardeşimizin Vezirköprü çok geri kaldı . Özlem gazetesini takip ediyorum hiç bir gelişme olmuyor her ay aynı haberi okumaktan kına geldim OSB toplantısı yapıldı bir resim üç beş cümle Bafra’yı takip et hizmet nasıl alınıyor Bafra kaymakamımızı takip et. Artık uyansın hemşirelerimiz. Hayati bey yaz sürekli yaz yaz yaz çok doğru Vezirköprü’de sanayi olmaz hayvancılık meyvecilik seracılık tarım yaz yaz yaz Bütün yüreği Vezirköprü’nün sorunlarıyla çarpan dostlara akrabalara hemşerilerime selam olsun. Allah yar ve yardımcınız olsun.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Tek kelime ile
(21.11.2025 20:14 - #4472)
Birçok ortak akıl şu noktada birleşiyor: “Vezirköprü’de Karma Organize Sanayi Bölgesi’ne harcanan mesai, BESİ OSB’ye harcansa daha kısa vadede geri dönüş sağlanır. İlçede hayvancılık, tarım, sera ve turizm olmak üzere dört temel başlık üzerinden projeler üretilmelidir.”
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Gerçekler acıdır
(21.11.2025 20:17 - #4473)
On yıl sonra Havza nüfusu 70 bin olur Vezirköprü de 50 bin olur Hayati Ağca kafanı yorma olur böyle işler
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Muhtar
(21.11.2025 20:24 - #4474)
Reçete yazılmış röntgen çekilmiş Vezirköprü nün
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Uyan Vezirköprü
(21.11.2025 20:33 - #4475)
Bafra Sera Organize Tarım Bölgesi bugün 1,5 milyar TL’lik ekonomik değer üretiyor. 120 bin m² alanda üretim devam ederken, 240 bin m²’lik bölümde sera inşaatları sürüyor. Tam kapasiteye ulaşıldığında 1.500 kişiye istihdam sağlayacak.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Oymaağaç besici
(21.11.2025 20:38 - #4476)
Boş işlerle zaman öldürmeyin demiş hayati ağabeyi Olacak ileri kovalayıp hedefe ulaşın demiş
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Orhan Kaya
(21.11.2025 20:45 - #4477)
Nice yayım yılı diliyorum Sn Özlem Gazetesi Ailesi İstanbul ‘dan memleketime selamlar sevgiler saygılar gönderiyorum
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
İbrahim gökçe
(21.11.2025 21:05 - #4478)
Sayın müdürüm hayatı bey tesbitlerin çok yerinde göçün artık dur deme zamanı geldi de geçti bile yerel yöneticiler siyasetçiler toplum kuruluşlari toplaniptek çatı altında OSB.seracilik besi gibi gibi çok şeyler Degerliler kaşar diye çıkardıkları peynir çok güzel bunları desteklersek çok şeyler olur böyle bir kaymakami çok nadir buluruz birdaha çok şey var söylenecek başarılar dilerim.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Kıskanmayın
(21.11.2025 21:12 - #4479)
Vezirköprü Bafra bizi kıskanıyor Vezirköprü Havza bizi kıskanıyor Vezirköprü Merzifon bizi kıskanıyor Vezirköprü böyle bir hayal içinde savrulup gidiyor
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Yeniden Refah
(21.11.2025 21:16 - #4480)
Yeniden Refah Partisi Genel Başkanı Fatih Erbakan: Yeniden Refah Partisi olarak dün olduğu gibi bugün de, Terörsüz Türkiye yaklaşımının arkasındayız. Dün olduğu gibi bugün de, ırkçılığa karşıyız, kardeşlikten yanayız. Ancak, Terörsüz Türkiye adına son bir yıldır anlatılan ve yaşananlar bir süreç değil dayatmadır, istişare değil emrivakidir. Sonunda bile söylenmeyecek sözler en başından söylenmiş, Abdullah Öcalan’a umut hakkı ve özgürlük, daha sürecin başında Sayın Bahçeli tarafından vadedilmiştir. Kapalı kapılar ardında belki de yıllar süren müzakerelerle konu pişirilmiş, yasal meşruiyet ve toplumsal mutabakat için, TBMM’de kurulan Komisyon marifetiyle, tüm siyasi partilerin daha başlarken sonu belli “süreç”e ortak olması hedeflenmiştir. Yeniden Refah Partisi olarak, hangi mahfillerde kimlerle kotarıldığını bilmediğimiz İmralı ziyaretini onaylamıyoruz. TBMM’nin Abdullah Öcalan’ın ayağına götürülmesini yanlış buluyoruz. Şeffaf olunması gereken böylesi kritik bir sürecin, iktidar ortakları arasında bile bilek güreşine sahne olması ve mutlak bir gizlilikle sürdürülmesinin, milletin yok sayılmasının sakıncalarına dikkat çekiyoruz. Her konuda tek yetkili olan, ama bu meselede sürekli bir adım geride duran Sayın Cumhurbaşkanı’na, acilen özel gündemli liderler zirvesini toplama ve kapalı kapılar ardındaki müzakereleri TBMM’de temsil edilen siyasi partilerin liderleriyle paylaşma çağrımızı yineliyoruz.
Devrimci Akıl Chp tarıhınde en doğru şeyleri yapıyor iktidar hiçbirşey diyemiyor muadil iktidarlikta yapamıyor abd devlet bahçesiz' Erdoğan'a görev verdi apoyu gidin elini opün yoksa iktidarın yüzünü bir daha göremezsiniz dedi. Abi trunp onlarda görevi harfiyen icraa edecekler. Sağcılık diye birşey kalmadı hepsi cumhurittifakı bu da yıllarca apoya ve iştiraklariyla işbirliği içindeymiş. 24 yıldir kimse orada onları ıktidar yapamazdi.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Dünya bizi kıskanıyor
(21.11.2025 21:17 - #4481)
İyi ve kötü gece ve gündüz gibi Dünyayı dolaşır. Singapur örneği ilginç. SİNGAPUR CUMHURBAŞKANI "Sayın Halima Yaqoub, Singapur Cumhurbaşkanı'dır. Yıllık 400 milyar dolarlık milli gelir. Altı milyon insan. Dünyanın en güçlü pasaportu. Kişi başı yıllık gelir 100 bin dolar. Dünyanın en iyi havalimanı. Yemenli bir adamla evli Müslüman bir kadın. Başarıları: Singapur'un geliri 3 trilyon dolar arttı. Singapurluların geliri 100 bin dolara yükseldi. Singapur pasaportu dünyanın en pahalı pasaportu haline geldi. İşsizlik sıfıra indi. Neredeyse on bin devasa proje tamamlandı. Singapur'daki yolsuzluk oranı sıfıra indi. Singapur ürünlerine tüm vergileri koydular. Milli gelir 6 trilyon dolar daha arttı. Ve bilginiz olsun, başkentteki camide birçok çalışanla birlikte sabah namazını kılıyor ve namazdan sonra vatandaşlarının sorunlarını dinliyor. Tam bir saygı ve hayranlıkla dolu bir kadın."
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
İşsizlik
(21.11.2025 21:27 - #4482)
Sadece bir iş yerinde havza da 50 Vezirköprü’nün çocukları çalışıyor ise başka diyecek sözüm yok İşsizlik yüzünden göç ettik çerkezköy e sorumluları ahiret de hesabını verecek inşallah
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Baki Gündüz
(21.11.2025 21:49 - #4483)
Vezirköprü ‘nün gündeminin konuşulduğu arena Özlem gazetesi Siz ilçeye güzel hizmetler verdiğinize biz şahidiz Cesaretli olun ilçe sorunlarını dile getirirken kaleminiz güçlü olsun.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Devrimci Akıl
(22.11.2025 06:05 - #4485)
Ortak akılla hayvancılık, sera ve tarimda katma değer ürün ile bu ma bağlı marka 4 kalemde fabrikacik sonra fabrilara dönüştürüp Köprü yeni bir ivme ve aplikasyonla gelişecek dünyaya meydan okuyacaktır. Köydeki bir adam bir fabrikatör olacak bir bacasiz süt fabrikasıni köyünde kuracaktır. selâmlar.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
ortik mehmet
(22.11.2025 10:07 - #4486)
vezirköprü de ortaklı işletmeler olmadığı gibiortak akılda olmaz. sebebi yömnetici koltuğuna oyuran kendini bulanmaz görüyor. aslında en iyiş örenke i. sadık edis bakınız edis olmadanda ilçe ne kadar güzel yönetiliyor. kavga yok dargıunlık yopk kin yok. bayramlaer bayram havasında daha nasıl olsun.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
güzel şeyler oluyor
(22.11.2025 10:12 - #4487)
sabırlı olun vezirköprülü dostlarım karma osb de olur, besi oseb de olur sera osb de olur bakınız yol bitmez demiştiniz oluyor. birazcık sabır gerekiyor. kaymakamımız belediye başkanımız ak parti ilçe başkanımız gece gündüz çalışıyor. her üçü de alanda halkın içinde daha nasıl olmasını beklersiniz.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
gülami
(22.11.2025 10:13 - #4488)
SN MEHMET MUŞ HAVZA OSB BÖLGEMİZİN GÖZDESİ DEMİŞ VEZİRKÖPRÜ GÜNDEMDE DAHİ OLMUYOR.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
küçük sanayi esanfı
(22.11.2025 10:22 - #4489)
Karma osb de besi osb de sera osb de üçü de olsun kime zararı var. bunlşar olurken kğüçük sanatyi sitesini bir kenara sıkıştırın bir zahmey iyi olur.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Hep bir gündem oluşturmaya gerek var mı
(22.11.2025 10:58 - #4490)
Belediye başkanımızın Sera Osb ile yakından ilgilendiğini, Kaymakamın da Besi Osb ile yakından ilgilendiğini öğrenip tavsiyede bulunmak ne güzel di mi. Seneye hem besi hem sera Osb ortaya çıktığında ben demiştim demek için yazmak da çok bir marifet olmamalı.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Muzaffer başkan muzaffer olacak
(22.11.2025 11:20 - #4491)
Akparti ilçe başkanımız beyfendiliği ve çalışmalarıyla kurumlar arası işbirliğini sağlıyor. Asıl görünmeyen kahraman o. Değerini bilmeli
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
UĞUR YAZICI
(22.11.2025 11:21 - #4492)
BU İLÇEDE TARLADA VARSA ÇARŞIDA VAR. 2023 ADAY ADAYLIK SÜRECİNDE 25 ADET YAPACAGIM DİYE BEYAN ETTİGİM PROJELERİMİN FOTOĞRAFI OLMUŞ . TEŞEKKÜRLER.
Stratejik Plan Aynası iştir lafa bakılmaz! Uğur bey, sizin gibi adaylar vardı ne oldu? Siz Sadik EDIS beyle bir zamanlar köprüyü yönetiyordunuz sadik başkanın sağ kolu idininiz. Belediye meclisinde ziraatcıydiniz evet, Sadık edis size güvendi birde siyasette ve Köprü de göremeyeceğiniz mevkii olan amasya pancarda üye oldun seni taktir, seni temsil edip sana teşekkür edecek bir tane anı, eser, vefaa bıraktınız mı? Hayır birakamazsiniz insan ölür eseri ve şanı kalır. Siz ne yaptınız sizi bir yerlere güvenip namzet eden tepedeki abinize iteatsixlik edip herşeyi makam ve para görüp başka yanlışlara gittiniz öyle değil mi? Köprünün oyu ile temiz adamlarının adını kullandiniz sizin projeniz öncelikle adaylık degil adamlik olsun. Sadik EDIS köprüde sevilmez ama sizden adamdır. Bizim ihtiyacimiz önce köprü olarak önümüzdeki güvenecegimiz kişiliklere ihtiyacımız var. Sizin gibiler hizmet degil gölge oldu.. Köprülü herşeyi görüyor sıkıntı size guvenenlerde...En ulvi bir makamda iken Ne yaptınız ki bundan sonrada ne yapabilirsiniz?
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Gerek vaaaarrrrrrrrr hem de bal gibi gerek var
(22.11.2025 13:01 - #4493)
Hayati bey aklı evvel birisi yorum yapmış Gündem oluşturmaya gerek var mı demiş Ona cevabım seni eleştirme hakkımı kullanıyorum Yağcı gazeteci ikliminden çık artık Biraz olsun eleştir Yağdan olma Gazeteci ve gazeteler olmasa ne kadar güllük güneşlik çık bir Fesbuk dan şûrayı ziyaret etti görüntüsü ver olsun adı icraat Gençler memleketi terk etmiş sizin neyin peşinde olduğunuzun farkı değillersiniz Ben de eskisi kadar eleştirmiyor yazamıyor sorunları görmezden geliyor üç maymunu oynuyor Özlem gazetesi de hayati Ağca da deme hakkım var mı ? Gazeteciler gündem yapacak ki kamu oyu oluşacak okuma özürlü çoğaldı Vezirköprü’de Nerde besi OSB çalışmadı Nerde sera OSB çalışması Nerde küçük sanayi çalışması Bunları yaz yağcılıkta in uzaklaş hayati Ağca
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Besici
(22.11.2025 13:04 - #4494)
Geç kalınmış tespitler ve gecikmiş bir yazı sürekli yaz temcit planı gibi üst ısıt sür menüyü yoksa anlayan olmaz
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Ziraatçi
(22.11.2025 17:57 - #4495)
Ne güzel bir tespit ama kimin umurunda Kaymakam gayret içinde gerisi yok
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Köprülü Kürşat
(24.11.2025 10:07 - #4498)
Sayin gazetecimiz yazınızdan ve müteharrik ictimaiyei hayattaki mücadelenizden şunu anlayabiliyorum. Evet, bizim sıkıntımız vekil ve temsili yetkiyi yerli yerinde nitelikli ve özverili bir şekilde kullanma durumumuz var olmadina rağmen vekil bile çıkartamamızdır..Biz Samsunda 12 vekilden 1 tane adammimiz olmamasıdır. Bizim yüzde 80 oyumuzu kendi lehimemize devşirememizdir. 12 vekilin ağzına bakip gözünün önünde hergün nüfus vererek erimemizdir. Çareler var hayat devam ediyor.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Mert Adam
(24.11.2025 10:11 - #4499)
Bütçe görüşmelerinde köprü samsun yolundan bahsedilmiş v.s ben vatandaş olarak 20 yıldaki icraata bakarım. Siyset böyle olmaz Samsun karedeniz de bir numara ama 90bin nüfuslu ilçesi VEZİRKÖPRÜ aşırı derecede göç varıyor bunun çözümü var. Ama samimiyet gerekli. selâmlar
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Oymaağaç kebapçısı
(24.11.2025 23:27 - #4500)
Ağca abi seni anlayacak adam yok Neden mi Onların derdi hizmet değil reklam sosyal medya fenomeni olmak onu da en iyi yapıyorlar
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Stratejik Plan
(25.11.2025 09:54 - #4501)
Evet, çitçilik deyince sanayi deyince şeker fabrikasında gündem olan olaylar KÖPRÜ için boşver denemez. Anahtar Parti gençlik kolları başkanı aslinda iktidarın göz yumduğu ve birilerine tepside baklava sunduğu yerde genç bir kardeşimiz hâmiyetli oluşu çiftçinin için de bulunduğu ızdıraba çözüm olmak ve promlerin bertarafinda bir nefer olmak istemiş olabilir. Aslında hareket doğru ama yöntem yanlış. Burada kooperatif yönetimi elinden geleni yapıyor fakat devletin çiftçiye verdiği maliyet yaptığı her işi zorlaştırıp çekilmez hâle getiriyor. Siyasette çözüm seçime hazırlık ve yonetimdekileerin yanlışlarına doğru yaparak mukabele etmektir. Anahtarli mücadeleci kardeşime derim ki bu yazıyı oku, köprüde siyaseti öğrenmeni temenni ederim ama doğru yerde doğruyu yeri gelince yapmak elzemdir. Enerjiniz güzel birşekilde kullan derim. Mahkemeye vermiş fabrika yönetimi yanlış yapmış, köprüde her doğru mücadele geri tepmez. Güçlü olan kazanan cezalandırmaz, intikam almaz.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Stratejik Plan
(25.11.2025 10:00 - #4502)
Evet, çitçilik deyince sanayi deyince şeker fabrikasında gündem olan olaylar KÖPRÜ için boşver denemez. Anahtar Parti gençlik kolları başkanı aslinda iktidarın göz yumduğu ve birilerine tepside baklava sunduğu yerde genç bir kardeşimiz hâmiyetli oluşu çiftçinin için de bulunduğu ızdıraba çözüm olmak ve promlerin bertarafinda bir nefer olmak istemiş olabilir. Aslında hareket doğru ama yöntem yanlış. Burada kooperatif yönetimi elinden geleni yapıyor fakat devletin çiftçiye verdiği maliyet yaptığı her işi zorlaştırıp çekilmez hâle getiriyor. Siyasette çözüm seçime hazırlık ve yonetimdekileerin yanlışlarına doğru yaparak mukabele etmektir. Anahtarli mücadeleci kardeşime derim ki bu yazıyı oku, köprüde siyaseti öğrenmeni temenni ederim ama doğru yerde doğruyu yeri gelince yapmak elzemdir. Enerjiniz güzel birşekilde kullan derim. Mahkemeye vermiş fabrika yönetimi yanlış yapmış, köprüde her doğru mücadele geri tepmez. Güçlü olan kazanan cezalandırmaz, intikam almaz siyâsetçi kim olursa olsun zaten doğru yaparsa kazanir yanlış yaparsa mhvaffak olması imkansızdır.
BABANA SOR PANKOP YÖNETİMİNE GİREN VE 15 MİLYON ZARAR ETTİREN BANA SOR.
Stratejik Plan Pankop yönetimine giren bilhassa Uğur YAZICI Bey'efendiye ve Ahmet AVCI ya sormak lazım onlar mâziyi iyi bilirler. Temeli esas olan Sadik EDIS ve yardımcılari... Zaten aynı zihniyetine mensup köprünün gerçeği bilen ama eli kolu bağlı olanlar, Vezirköprü'nun gariban çiftçisi üzerinde vampir gibi kanını emenler daha iyi bilirler onlar imza attılar, bir de ne olsun bir anda bakltilar bir anda sattılar. Yahu böyle bir ihanet olur mu?15 trilyon anlamli ve efsunlu bir rakam bunu bilenler bir zamanlar imza yetkisi olanlardir. Siz bilirsiniz aslinda ?babam da bilmez?
Muhtarım köprülüm evet realitede eline bir kalem verip kağıt versen basit 4 işlemi yapamayanlar, ömründe ağacın kuturunu ögrenmekle emekli olup 150trilyonluk sermayeyi yönetme, sevketme ve idare etme gibi kabiliyet gerektiren şahsiyetler varken tutup kokmuş siyset Mustafa saatçiyi şekerin başına koyarsa çıkar birileri 15 trilyonu bana sorar. Ahmet avci ve uğur bey ve Eren bey vede ömer muhtar gibi adamlar da bir kabiliyet olduğuna inanan varsa 15bin çiftçiyi köprüde temsil etsin Tabi ki siyaset böyle bir çıkmazda..
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
KZBŞ
(25.11.2025 17:45 - #4503)
Hayati bey; biz yıllardan beri çağırıyoruz sesimiz duyulmuyor İnşaallah seninki duyulur . Coğrafya kaderse ,bu ilçenin kader ide tarım ve hayvancılık . bu noktadan hareketle sizin tesbit iniz geç de olsa doğru. Peki ne yapılabilir. Önce talep olacak, gerisi siyaset cinin , bürokratın işi. Toplayın bin kişilik sera yapmak isteyen sulanabilir arazi sahibi iş gücü olan kişi . toplayın 1000 kişi hayvancılık yapmak isteyen köyünde yaylası olan kişi gidelim Samsun için büyük hizmetler yapan ve yapmak için talep edin yapalım diyen Sayın Mehmet MUŞ bakanımızın yanına hibe ise hibe kredi ise , kredi bakın nasıl ilçenin kaderi 5 yılda değişiyor . yok bizim çocuğu çoban mı yapan diyenler peşinen çıkacaktır. Ben çobanlığa kurban olayım . çünki yarın geç olacak Bafra delimi o iklime SERA OSB kurdu . Bİz de neden olmasın ama talep talep talep biz Armut biş ağzıma düş diyoruz VESSELAM
Devrimci Akıl Neden olması'nın anlamını çözmeye çalışıyoruz ama muhatap yok????
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Eski emekli mühendis.
(26.11.2025 08:39 - #4505)
Aşağıda bir yazı okudum ne güzel köprünün siyasi durumunu ve konumunu anlatmislar. Gazetecimizde bu konuda çok kararlı sağolsun. Köprüde tarim buna bağlı hayvancılik daha ileri sermayede seracilik ve turizm gelişmelidir. Ama şu konu önemlidir bir proje ilk adim bu konuda ciddi ve samimi bir üst akil plan ve projeyi kollayıp sonuna kadar mücadele etmelidir. Anahtar parti gençlik kolları başkanına Pancar kooperatifinin mahkemeye vermesi gündemde yanlış bir gelişme olumsuz bir durumdur. Mustafa SAATi'ci Bey, AKP yi kendine kâle yapmış yargı gücüyle müdahale edebilir. Siyaset serbest olsun isterim. Yarın seçim olsa gider Mustafa SAATCİ oy için el öper ondan sonrafa telefonları kapatır bunlar yanlış. Siyasette hak ara teknikleri ve yolları çok. Doğru yu doğru yapalim. Köprüdeki siyaset serbest olsun. Bize insan lazım insanlar içinde adam gibi adamlar lazım, bunlar içinde duruşu olanlar lazım.
kzbş kardeş mühendisin eskisi olmaz
Eski emekli mühendis. Herşeyin eskisi olur; dünya bile yaşlandı suratle ahirete koşuyor demekki dünya eskirde içindekiler eskimez mi? Mühendis görevini icraa etmezse eskir, yanlış şeyler inşaa eder binalar gibi yıkılır... hülasâ, bırak eskimeyi mühendis yıkılır, üzerine beton atılir. Rüzgarın estiği yöne değil estirenin olduğu yönde olmayı Allah nasip etsin hepimize...
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
bafra ile aday
(26.11.2025 11:03 - #4506)
bafra kaymakı doktora yapmış bir bürokrat vezirköprü de mi olacak yatrım tabİki bafra ilçemizde olacak. vezieköprü küçük işlerle uğraşırken milletvekilleri orhan kırcalı nında dsstekleri bafra yı bafra yapmış.
Stratejik Plan Evet, adam büyük konuşmuş büyük konuşanin arkasında ya yüksek bir akıl, ya akıllı bir seçmen ya da bunlardan daha kötüsü milliyetçi bir vekil var demekki... Bizde büyük vezirköprü olmak için çabalıyoruz. YAŞASIN HÂMİYETLİ VE CESUR KÖPRÜLÜLER, ÖLSÜN KORKAKLIK VE CEHÂLET !
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Mert Adam
(27.11.2025 10:49 - #4513)
Siyasette neden 2 kere 2 dört etmez? Yerelde köprüler bir açılımla ha ha haa 11 adayla belediye başkan aday adayı oldu. Bu demokrasi açısından çok değerliydi. Ne oldu 11 aday bloku iktidara kızdı Av. Havva hanımı istesek istemesekte adayi destekleyecez dedi. Gerçekten köprü inandı, uyandı dedik. Köprülüler gerçekten AKP iktidarına kırıldığıni gösteri neye rağmen MURAT GÜL gibi genç ve başarılı ve temiz bir figür olmasına rağmen? Havva hanim 2 yıl oldu AKP böldü halkkn yanında yok işte köprülünun güvendiği dağlara kâr yağdı. evet siyasette kardeşim; hiçbir yerde yoksan, mücadele etme cesaretin yoksa, risk alamıyorsan kimseyi kandırma yazik omuyor mu? Kazandıysan arkanda bir temsili kitlen varsa korkma, CESUR ol, insiyatif al yaaa ... işte böyle olmaz !
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
STK ve Siyaset göreve
(28.11.2025 08:52 - #4514)
Gündemde yanki bulan "orgamize seracilik, entegre haycancilik ve kaydadeğerli tarım ürünleri'ne" bir adım bir siyasi idrak gerekli. Bunu yapacak en proje dahi olsa yine CIDDI VE SAMIMI siyaset akli yapacaktır. Havva hanımı ve CHP düzgün ve akli selim muhalefet etmeye davet ediyoruz. Diğer bir husus da Köprü pancar ekici kooperatif lokomotifini üretim, çiftçi ve seçim bazında ileri hamlelerde harekete geçiren Vezirköprülü herkesi bilhassa siyasetle yönetenleri, Amasya da Vezirköprünün ilk 20 sene ile son 8 yılı durumunu ÖZLEM GAZETESi VE VATANDAŞ GAZETEDI ve digerleri tarafından burada kaç kişi çalışıyor, ne kadar çalışıyor köprüyeye faydalı ve zararlarınin gündem yapılmasını küspe, melas ve şeker gibi ürünlerin bize etki ve katkılarını bilip öğrenmiş oluruz. Kereste ve şeker fabrikası Köprü de sanayii şirketidir köprüde ki katma değerlerini bize fayda ve zararları tartışmış olur önemini kavramiş oluruz. #$BEKLİYORUZ HERKESTEN#
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.