ORKİDE ÇİÇEKÇİLİK 30.12.2024
Hayati AĞCA
Köşe Yazarı
Hayati AĞCA
 

MHP Vezirköprü’de İktidar Olur mu?

Vezirköprü Ülkü Ocakları’nın düzenlediği, üst düzey katılımın olduğu programa davet edilmem nedeniyle, ilk defa etkinliği yerinde izleme fırsatı buldum. Programda gözlemlediğim kalabalık ve ilgi, ister istemez şu soruyu aklıma getirdi: Milliyetçi Hareket Partisi (MHP) Vezirköprü’de iktidar olabilir mi? Bu güçlü organizasyonun gerçekleşmesinde MHP İlçe Başkanı Ahmet Arslan, Ülkü Ocakları Vezirköprü Başkanı Ahmet Baştuğ ve MHP üst kurul delegesi, turizmci iş insanı Ferhat Çiçek’in büyük emekleri olduğunu özellikle belirtmek isterim. Etkinlikte, Ülkü Ocakları Genel Başkanı Ahmet Yiğit Yıldırım, Vezirköprü Kaymakamı Özgür Kaya, Vezirköprü Belediye Başkanı Murat Gül, MHP MYK Üyesi Mustafa Çavuş,  MHP üst kurul delegesi Ferhat Çiçek , MHP Samsun İl Başkanı Burhan Mucur, Türk Yerel Hizmet-Sen Genel Başkanı Tuncay Erden İlçe Milli Eğitim Müdürü Resül Özata, Ülkü Ocakları Samsun İl Başkanı Gökhan Yaşar, VEZDEF Genel Başkanı Yahya Öztürk, belediye meclis üyeleri, çeşitli protokol üyeleri ve çok sayıda vatandaş yer aldı. "Türk Gençlik Şöleni" adı altında düzenlenen gece, sanatçılar Burçe Bozkurt ve Ali Kınık’ın sahne aldığı, yoğun katılımla gerçekleşen coşkulu bir etkinliğe dönüştü. Tarihten Günümüze MHP'nin Vezirköprü Yolculuğu Cumhuriyet tarihi boyunca MHP'nin Vezirköprü'de hiçbir dönemde belediye başkanlığını kazanamadığını veriler gösteriyor. Ancak önemli dönüm noktaları yok değil. 1999 Genel Seçimlerinde, MHP’nin ilçede en yüksek oy oranına ulaştığı dönem olarak kayıtlara geçti. O dönemde Osman Muşta ilçe başkanı, Vedat Çınaroğlu ise birinci sıra milletvekili adayıydı. MHP, Vezirköprü’de 15 bin 574  oy alarak birinci parti olmayı başarmıştı. 2014 Yerel Seçimlerinde ise Hasan Doğru’nun adaylığı ile MHP, 13 bin  62 oy alarak, merkezde birinci olup, AK Parti’nin adayı İ. Sadık Edis’i geride bırakmış, ancak kırsal mahallelerin etkisiyle seçimi kazanamamıştı. Son iki dönemde ise MHP, Cumhur İttifakı ortağı olarak yerel seçimlere AK Parti ile birlikte girdi. Ancak 1999 ve 2014’teki aldığı oylarında irtifa kaybederek  koruyamadı. Bugün gelinen noktada ise ; MHP'nin Vezirköprü Belediyesi’nde üç belediye meclis üyesi bulunuyor. Vezirköprü'de MHP'nin Potansiyeli Var mı? Etkinlikteki yoğun ilgi ve katılım, MHP’nin ilçede yeni bir yükseliş içinde olabileceğinin sinyali  olabilir mi ?  Üstelik bu dönemde, MHP Genel Merkezi’ne yakınlığı ile bilinen etkili Vezirköprülü isimler sahnede. CHP’nin önceki milletvekili Suat Binici’den sonra ilçeden uzun süredir TBMM’ye bir isim gönderilemedi. Ancak bu tablo, olası bir erken seçimde değişebilir mi? MHP üst kurul delegesi Ferhat Çiçek ile Türk Yerel Hizmet-Sen Genel Başkanı Tuncay Erden’in yerelde ve genelde  siyasi hazırlık içinde oldukları  dikkat çekiyor. İlçede şimdiden MHP içinde tatlı bir rekabet gözleniyor. Geçmişin Işığında Geleceği Okumak Vezirköprü'de geçmişte örnekler mevcut. 1995 Genel Seçimlerinde, rahmetli Alparslan Türkeş’e yakınlığıyla bilinen MHP birinci sıra adayı İbrahim Ersöz, ülke barajına takılmamış olsaydı Vezirköprü’nün ilk MHP milletvekili olacaktı. Yine CHP’nin Vezirköprü’de yalnızca 6 bin oyu varken, Suat Binici Samsun’da ikinci sıradan milletvekili seçilmişti. Hatta aday adaylığı döneminde “CHP, Vezirköprü’ye ancak 4. sırayı verir” dediğimde, Binici beni arayarak “Birinci sırayı alacağım, en kötü ikinci sıra olur. CHP iktidar olursa bakan da olacağım” demişti. Bakan olamasa da, MKYK üyeliği, il başkanlığı, belediye başkanlığı ve milletvekilliği yaptı. Talihsiz bir kaza sonucu yaşamını yitiren,  cenazesinde Türkiye’de her kesimi arkasından  ağlatan,  CHP ‘li  Manisa Belediye Başkanı rahmetli  Ferdi Zeyrek yüzde 6 oyu yüzde 60 yapmayı başarabilmişse, siyasette olmaz diye bir kavram yok. Vezirköprü’de  MHP ve  CHP  yok gibi değerlendirilse de ;  MHP ‘de son yapılan etkinliğe ilgi ve katılım,  CHP’nin yeni yönetiminin Başkan Zeyrek gibi her kesimi kucaklıyor oluşu, CHP Adıyaman gibi bir ilde  belediye kazanabiliyorsa,  Vezirköprü’de  başarılı olmaması için hiçbir neden olmadığını düşünüyorum.  İyi Parti Genel Başkan Yardımcısı Erhan Usta’nın kral çıplak” çıkışı bağımsız belediye başkan adaylığında aldığı destek  Türkiye bir örnek olmuştu.  MHP’ye dönecek olursak sonuç olarak ; Bugün geldiğimiz noktada,  siyasetin doğasında olduğu gibi, MHP'de de “kim Genel Merkez’e yakınsa, belediye başkanlığı ve milletvekilliği şansı o ölçüde artıyor” demek mümkün. Vezirköprü’de MHP’nin geçmiş performansı, mevcut potansiyeli değerlendirildiğinde, doğru stratejiyle hareket edildiği takdirde başarı şansını yakalayabilir.    
Ekleme Tarihi: 28 June 2025 - Saturday
Hayati AĞCA

MHP Vezirköprü’de İktidar Olur mu?

Vezirköprü Ülkü Ocakları’nın düzenlediği, üst düzey katılımın olduğu programa davet edilmem nedeniyle, ilk defa etkinliği yerinde izleme fırsatı buldum. Programda gözlemlediğim kalabalık ve ilgi, ister istemez şu soruyu aklıma getirdi: Milliyetçi Hareket Partisi (MHP) Vezirköprü’de iktidar olabilir mi?

Bu güçlü organizasyonun gerçekleşmesinde MHP İlçe Başkanı Ahmet Arslan, Ülkü Ocakları Vezirköprü Başkanı Ahmet Baştuğ ve MHP üst kurul delegesi, turizmci iş insanı Ferhat Çiçek’in büyük emekleri olduğunu özellikle belirtmek isterim.

Etkinlikte, Ülkü Ocakları Genel Başkanı Ahmet Yiğit Yıldırım, Vezirköprü Kaymakamı Özgür Kaya, Vezirköprü Belediye Başkanı Murat Gül, MHP MYK Üyesi Mustafa Çavuş,  MHP üst kurul delegesi Ferhat Çiçek , MHP Samsun İl Başkanı Burhan Mucur, Türk Yerel Hizmet-Sen Genel Başkanı Tuncay Erden İlçe Milli Eğitim Müdürü Resül Özata, Ülkü Ocakları Samsun İl Başkanı Gökhan Yaşar, VEZDEF Genel Başkanı Yahya Öztürk, belediye meclis üyeleri, çeşitli protokol üyeleri ve çok sayıda vatandaş yer aldı.

"Türk Gençlik Şöleni" adı altında düzenlenen gece, sanatçılar Burçe Bozkurt ve Ali Kınık’ın sahne aldığı, yoğun katılımla gerçekleşen coşkulu bir etkinliğe dönüştü.

Tarihten Günümüze MHP'nin Vezirköprü Yolculuğu

Cumhuriyet tarihi boyunca MHP'nin Vezirköprü'de hiçbir dönemde belediye başkanlığını kazanamadığını veriler gösteriyor. Ancak önemli dönüm noktaları yok değil.

1999 Genel Seçimlerinde, MHP’nin ilçede en yüksek oy oranına ulaştığı dönem olarak kayıtlara geçti. O dönemde Osman Muşta ilçe başkanı, Vedat Çınaroğlu ise birinci sıra milletvekili adayıydı. MHP, Vezirköprü’de 15 bin 574  oy alarak birinci parti olmayı başarmıştı.

2014 Yerel Seçimlerinde ise Hasan Doğru’nun adaylığı ile MHP, 13 bin  62 oy alarak, merkezde birinci olup, AK Parti’nin adayı İ. Sadık Edis’i geride bırakmış, ancak kırsal mahallelerin etkisiyle seçimi kazanamamıştı.

Son iki dönemde ise MHP, Cumhur İttifakı ortağı olarak yerel seçimlere AK Parti ile birlikte girdi. Ancak 1999 ve 2014’teki aldığı oylarında irtifa kaybederek  koruyamadı. Bugün gelinen noktada ise ; MHP'nin Vezirköprü Belediyesi’nde üç belediye meclis üyesi bulunuyor.

Vezirköprü'de MHP'nin Potansiyeli Var mı?

Etkinlikteki yoğun ilgi ve katılım, MHP’nin ilçede yeni bir yükseliş içinde olabileceğinin sinyali  olabilir mi ?  Üstelik bu dönemde, MHP Genel Merkezi’ne yakınlığı ile bilinen etkili Vezirköprülü isimler sahnede.

CHP’nin önceki milletvekili Suat Binici’den sonra ilçeden uzun süredir TBMM’ye bir isim gönderilemedi. Ancak bu tablo, olası bir erken seçimde değişebilir mi?

MHP üst kurul delegesi Ferhat Çiçek ile Türk Yerel Hizmet-Sen Genel Başkanı Tuncay Erden’in yerelde ve genelde  siyasi hazırlık içinde oldukları  dikkat çekiyor. İlçede şimdiden MHP içinde tatlı bir rekabet gözleniyor.

Geçmişin Işığında Geleceği Okumak

Vezirköprü'de geçmişte örnekler mevcut. 1995 Genel Seçimlerinde, rahmetli Alparslan Türkeş’e yakınlığıyla bilinen MHP birinci sıra adayı İbrahim Ersöz, ülke barajına takılmamış olsaydı Vezirköprü’nün ilk MHP milletvekili olacaktı.

Yine CHP’nin Vezirköprü’de yalnızca 6 bin oyu varken, Suat Binici Samsun’da ikinci sıradan milletvekili seçilmişti. Hatta aday adaylığı döneminde “CHP, Vezirköprü’ye ancak 4. sırayı verir” dediğimde, Binici beni arayarak “Birinci sırayı alacağım, en kötü ikinci sıra olur. CHP iktidar olursa bakan da olacağım” demişti. Bakan olamasa da, MKYK üyeliği, il başkanlığı, belediye başkanlığı ve milletvekilliği yaptı.

Talihsiz bir kaza sonucu yaşamını yitiren,  cenazesinde Türkiye’de her kesimi arkasından  ağlatan,  CHP ‘li  Manisa Belediye Başkanı rahmetli  Ferdi Zeyrek yüzde 6 oyu yüzde 60 yapmayı başarabilmişse, siyasette olmaz diye bir kavram yok.

Vezirköprü’de  MHP ve  CHP  yok gibi değerlendirilse de ;  MHP ‘de son yapılan etkinliğe ilgi ve katılım,  CHP’nin yeni yönetiminin Başkan Zeyrek gibi her kesimi kucaklıyor oluşu, CHP Adıyaman gibi bir ilde  belediye kazanabiliyorsa,  Vezirköprü’de  başarılı olmaması için hiçbir neden olmadığını düşünüyorum.  İyi Parti Genel Başkan Yardımcısı Erhan Usta’nın kral çıplak” çıkışı bağımsız belediye başkan adaylığında aldığı destek  Türkiye bir örnek olmuştu. 

MHP’ye dönecek olursak sonuç olarak ; Bugün geldiğimiz noktada,  siyasetin doğasında olduğu gibi, MHP'de de “kim Genel Merkez’e yakınsa, belediye başkanlığı ve milletvekilliği şansı o ölçüde artıyor” demek mümkün.

Vezirköprü’de MHP’nin geçmiş performansı, mevcut potansiyeli değerlendirildiğinde, doğru stratejiyle hareket edildiği takdirde başarı şansını yakalayabilir.

 

 

Yazıya ifade bırak !
Okuyucu Yorumları (85)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Ali göymen
(28.06.2025 11:35 - #3756)
Objektif tarafsız gazetecilik dediğin budur böyle olur teşekkür ederim hayati bey
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Tabiki çiçek
(28.06.2025 11:49 - #3757)
hayati bey yazınızı okudum güzel bir yazı olmuş tuncay bey da bizim adam Ferhat bey de bizim adam tuncay bey olursa onun tek hedefi sosyal medya fotoğraf Ferhat bey olursa hem genel merkeze yakınlığı üst düzeyde hem de memleket sevdalısı
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Şşşş
(28.06.2025 11:50 - #3758)
Kesinlikle Ferhat çiçek herdurumu ile ön planda Genelmerkez yakınlıpı maddi durumu ve ilçedeki çevresi ve ilçeye olan sevdası
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Komser
(28.06.2025 11:54 - #3759)
Konserle iktidar olunsa MHP 40 Yıldır iktidar olması lazım
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Yıldırım
(28.06.2025 11:54 - #3760)
Yazın bir kenara Çiçek Direk Aday Hatta adaylığı şimdiden kesin
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Vezirköprü’de hem algı
(28.06.2025 12:29 - #3761)
Konser deyince herkes gelir oraya sayın Ağca bence imkanı yok MHP tek aday girse yine kazanamaz. Akp nin arka bahçesi olup aday çıkaramayacak kendilerini zaten bitirdi ayrıca barış sürecindeki bahçelinin yaptığı hareketler sırrı Süreyya Önderin yanağını okşaması Abdullah öcalanı meclise davet etmesi konsere gidenlerin hepsi MHP’li olsaydı üye sayıları her geçen gün eriyor istifa eden edene önceki Dönem ilçe başkanı bile parti Değiştirdi
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Öncelikli Görev
(28.06.2025 12:36 - #3762)
Çiçeğin ve Tuncay abinin okadar yetkileri varsa Öncelikle Ahmet Aslan başkan hariç ilçe yönetimini temizlesinler Akşama kadar devlet beyi eleştirip partide en ön sırada oturan MHP li gönürüp MHP ye oy vermeyen kıblesi belli olmayan şahısları temizlesinler
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Fuat kurnaz
(28.06.2025 12:37 - #3763)
Ferhat çiçek olabilirmi? yeni yüzlere dürüst insanlara memleketine hizmetkar olmak için çalışacaksa neden olmasın
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Hüseyin
(28.06.2025 12:49 - #3764)
Tabikide ferhat çiçek abim vezirköprüye tek hizmet edebilecek insan
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Tarafsız bakış
(28.06.2025 13:33 - #3765)
Ben MHP li değilim ama şu gozlemim var önümüz mahalli secimde Belediye başkanlığını iyi bir aday koyarsa alır millet vekilliği düşürmezler buraya samsundan burasının hakkı 5 dır kazansın kaybetsin ama tabi MHP nin Samsun genelinden alacağı bir millet vekili iki alamaz
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
İyiler
(28.06.2025 15:16 - #3766)
MHP zaten iktidar ama muktedir değil ak partiye baston Aman olmasınlar onlara güç yetmez
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Sadevatandaş
(28.06.2025 15:46 - #3767)
Konserde vezirköprüden çok dışarıdan gelen genç vardı. Mhp il bAşkını ve mhp yetkilileri ülkü ocakları genel başkanı kürsüye çıktığında bi yükselen ses olmadı. Amaç konserdi ama miting havasında yarattılar. O hava kabul görmedi . Saygılarımla
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Pes
(28.06.2025 17:39 - #3769)
Bu MHP hayranlığı nerden geliyor Sn Ağca bey efendi Kaymakamı ülkücü diye mi MHP hayranı oldun .
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Ali CENGİZ
(28.06.2025 19:51 - #3770)

VEZİRKÖPRÜ, HÂLÂ UYANDIRILMAMIŞ BİR DEV GİBİ…

Uyanırsa, sadece kendini değil; bölgesini de ayağa kaldırır.

Bu şehir uyuyan bir dev değil; görmezden gelinen bir gelecektir.

Vezirköprü — gücü içinde, iradesi dışarıda kalmış bir potansiyel…

Burası Vezirköprü: potansiyeli büyük, adımı atılmamış bir şehir.

VEZİRKÖPRÜ, UYANMAYI BEKLEYEN BİR DİRİLİŞİN ADIDIR.

Ali CENGİZ

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Konserden
(29.06.2025 00:49 - #3772)
Sosyal ve kültürel etkinliklere katılımla.siyasettin kazananı belirlemek yalnis Cunki o konsere CHP MHP ak parti ve diğer siyasi görüşte olan herkes geldi Ücretsiz olmasının da büyük bir etkisi var ücret olsa katılım az olur du o zaman
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Konserden
(29.06.2025 00:49 - #3773)
Sosyal ve kültürel etkinliklere katılımla.siyasettin kazananı belirlemek yalnis Cunki o konsere CHP MHP ak parti ve diğer siyasi görüşte olan herkes geldi Ücretsiz olmasının da büyük bir etkisi var ücret olsa katılım az olur du o zaman
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Yeninpaeti
(29.06.2025 00:53 - #3774)
MHP vezirkoprudennolsa ne olacak Siyasi duruşunun altonda ezilen bir MHP var Bir cunle söylerken linç edilme öldürülme ve cezainislem alma ihtimalinin olduguncumleyi bunisinyapanlarin soylemesi MHP de ve siyasette gelinmiş son nokta Ben şuna inanıyorum şuanda gençler mevcut olan vizyonu misyonu yıllardır bellinolan bir partiden ziyade Genç yeni ve fikirleriniledengenclerinkazanabilennbir partiyi sececeklerdir isim vermiyorum herkes tahmin edebiliyor.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Nacak’tan Balta’ya cevap
(29.06.2025 09:46 - #3776)
15 bin oy dönüş o gün ki MHP ooosa bende oy veririm Niye MHP vereyim ki oyumu ak parti ye verirler gerçek olana yanlışınada doğru olanında hep yanında hiç mi yanlışı yok mu ülkemizin kurucusu gazi Atatürk e ve milli değerlerimize küfür edenlere seyirci kalan bir MHP benim gözüm de bitmiştir Artık MHP demlenmiştir çayı bayatladı içilmez
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Gurbetten selamlar
(29.06.2025 09:54 - #3777)
MHP ne zaman sadık edis’i geride bırakan oy aldı O cümleyi üç defa okudum merak ettim seçim sonuçlarına baktım evet Hasan doğru Sadık Edis ilçe merkezinde geçmiş köyler ilin içinde olunca seçimi ak parti almış Sadık Edis değil Demek ki marifet isimler değil köylerde ak partiye koşulsuz oy veren bizim iyi niyetli saf temiz amcalarımızdan ak parti vezir köprü de yir beş yıldır belediye başkanlığını kazanıyor Büyük şehirleri yasası olmasın deva da gelecek de CHP de MHP de yeniden refah da iyi parti de iyi bir isimle seçimi ilçe merkezinde alabilir Vezirköprü’ de ben böyle anladım yazıdan Sadık Edis büyük değil miş Ak parti büyük müş seçimi koca reis alıyormuş
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Mış gibi
(29.06.2025 10:22 - #3778)
Vezirköprü’de gerçekten sürekli takip ettiğim yazısını titizlikle okuduğum gazeteci hayati bey !!!! “MHP Vezirköprü de iktidar olur mu ?” Sence Olamaz öyle bir güç yok ak partiye ortak olur iktidar mış gibi olur Sen gibi bir kalem inanıyor ise bizim siz gibi keskin objektif yansız doğruları yazan korkusun gazeteci hakkındaki görüşlerimizi gözden geçirmek zorundayız . Öyle insanlar müzik dinlemeye türkü dinleme gelmekle kalabalık oluşturmakla MHP ye oy vereceğini sanıyor olmak saflık olur . MHP Türkeş MHP si olsa yazdığını desteklerim Yapma Sn Ağca ne olur sen solun da sağında demokratların da muhafazakarların da liberallerin de köylülerinde şehirlilerinde bütün kesimlerin değerli gazetecisisin Sen kendinin farkında değilsin kıymetine leke getirme Vezirköprü’de az yetişen ne sorusunun cevabı iyi insan Sen iyi bir insansın bir de iyi bir gazeteciydin !!!!!!!
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Ak partili
(29.06.2025 10:31 - #3779)
Sn Bahçeli’nin : “Her ceviz yuvarlaktır Her yuvarlak ceviz değildir Herkes insandır Fakat her insan insan değildir “ Gazeteci Bende sana hitaben diyorum ki ;” Türkü dinlemek için gelen kalabalık oy değildir “ Gazeteci toplumu Yanıltma !Vezirköprü’de Ak parti var olduğu sürece iktidardır . MHP Vezirköprü de hiç olmamış ki bundan sonra olmasını gerektiren hangi argümanın var ? Gazeteci kendi yazdıklarına çelişik olma İki dönem oyu yükselmiş MHP nin 1999 diğeri 2014 diğer seçimlerde yok yok yok
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
belediyeci
(29.06.2025 10:52 - #3780)
2029 seçimlerin de Vezirköprü belediyesi binasında ay yıldızlı TÜRK Bayrağının yanında üç hilal göreceğiz. belediyeciliğin uzmanı başarılı belediyecilik nasıl olur belediye kanunlarını yönetim şeklini hizmet alma yollarını çok iyi bilen profesyonel belediye başkanı adayımız yerel hizmetler genel başkanımız sayın Tuncay erden olacak. bu günün tarihini not düşün dostlar, ülkücüler, milliyetçilikler ak kurtlar. kazamız mübarek olsun. MHP Vezirköprü'de iktidar olur mu ? makalesi neden olmasın göreceksiniz gazeteci hayati ağca ile yazıdan ötürü dalga geçenleri görüyorum önce biz ülkücüler inanacağız muhalif gazeteci yazma cesaretini kendin de bulmuş biz niye cesaret etmeyelim. Boybat, Durağan, Osmancık, Bafra Alaçam, ASarcık başarmış geçmişte (Havza ilçesi dahi) bizim eksiğimiz başaramayalım kazamız mübarek olsun.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
ESKİ MHP Lİ
(29.06.2025 10:56 - #3781)
AĞAM EĞLENME MHP VEZİRKÖPRÜ DE YOK OLMADI Kİ ÖYLE AK PARTİNİN OYLARIYLA ÜÇ MECLİS ÜYESİYLE İKTİDAR OLUNURSA AK PARTİNİN KAZANDIĞI HER YERDE MHP İKTİDAR DENİLEBİLİR.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
ben böyle anladım
(29.06.2025 11:01 - #3782)
gazeteci ülkü ocaklarının tertip ettiği etkinlikten çok etkilenmiş . nedeni iki başkan ahmetler : Ahmet Arslan ve Ahmet Baştuğ sırt sırta vermiş mhp li iş adamı da maddi ve manevi katkı sağlamış bu güne kadar olmayan bir kalabalığı toplamışlar gazetecide programa katılmış mhp nin vezirköpür de büyüdüğünü sanmış.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
ÜLKÜCÜ
(29.06.2025 11:04 - #3783)
VEZİRKÖPRÜ DE MHP NİN OYLARI İYİ PARTİ YE ANAHTAR PARTİYE BİR DE ÜMİT GÖZDAĞ'In PARTİSİNE DAĞILIR ÜLKE GENELİNDE OLACAĞI GİBİ VEZİRKÖPRÜ DE İKTİDAR OLUR MU DEMEK SİYASETİ OKUMAMAK OLUR.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Yenimaleli nuri
(29.06.2025 12:18 - #3786)
Olmaz.vezirköprü ak partiye iyice alıştı.böyle devam eder doğrusu dostlar.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
MHP'nin Genel Merkezinde sorun var
(29.06.2025 14:15 - #3787)
ÜLKÜ ocaklarının etkinliğinin bu kadar kalabalık olması tamamen mhp ilçe başkanın Ahmet Arslan'ın çok seviliyor olması olmasın . Kalabalıktı çok yoğun katılım çok üst düzeydeydi. MHP nin iktidar olmasına yeter mi ? Yeter lakin tek başına hareket edemiyor özgür değil. Ak Partili leşti ideolojisinden saptı. Sorun kayıtsıza şartsız Ak Partinin her dediğini kabul etmesi. Yoksa MHP'nin CHP gibi bitmez tükenmez her iki parti dünya var oldukça yaşayacak iki parti birisi chp diğeri mhp ideolojileri olan partiler.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
vezirköprü'nün MHP'si iyi analiz etmiş
(29.06.2025 14:37 - #3788)
yorumları okudum çok farklı zengin bakış açıları var kimisi gazeteciyi abartı olmuş şeklinde eleştirmiş kimisi Tuncay başkanımı önümüz dönem belediye başkanlığına yakıştırmış kimisi solun kalesi havza da dahi belediye yi, mhp alıyor da köprü de neden almasın demiş. örneklemeler yapmış. Hasan doğru ilçe merkezinde birinci yapmış köylerde neden mhp de sıkıntı olduğunu tespit etmiş. konserin olabileceğinden yoğunluğunu ön görmüş. bu dönem mhp genel merkezine yakın iki isimin olduğu tespiti yapılmış Ferhat Çiçek ve Tuncay Eden nerden bakar bilirsen oradan görülebilecek bir yazı kaleme alınmış. MHP ile hiç bir bağı olmayan muhalif bir gazetecinin böylesi geniş yelpazede Vezirköprü de mhp nin geçmişten günümüze ayrıntılarıyla ancak bu kadar anlatabilir benim mhp yi tanımam hasebiyle çok çok çok çok iyi anlatmış ilçedeki mhp de siyaset yapanlar anlarsa mhp niye vezirköprü den vekil göndermesin iktidar olmasın belediye alamasın. güç birliği fikir birliği ülkü birliği, vezirköprü birliği mhp yi vezirköprü de iktidara taşır.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Hüseyin
(29.06.2025 14:53 - #3789)
İki gündür bu yazı konuşuluyor Demek basın gücü gazeteci gücü algı oluşturuyor
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Çözüm anahtar parti de
(29.06.2025 15:13 - #3790)
Yazı hoşuma gitti üç defa okudum ne anlatmak istemiş dedim Eski MHP olsa dediğinin yazdığının altına imza ayarım Vezirköprü’de MHP ye umut bağlamak Kösenin sakalının çıkmasını beklemek ile eş değer . Ak parti MHP yi bitirdi Önümüz dönem anahtar ve iyi parti nüyecek milliyetçi oylar orada toplanacak .
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
ÜLKÜCÜ ALPEREN
(29.06.2025 15:26 - #3794)
Hayati bey milliyetçi hareket partisi ülkücüler gaz yemez dolmuşa binmez Ülkücüler Türk'tür Türkler devlet yönetmeyi iyi bilir. Şu an ülkücüler Demirel ve Özal döneminde olduğu gibi Ülke yönetimindedir. Vezirköprü'de Cumhur ittifakı vardır İttifakın en sağlam bölünmez bütün parçasıdır Sen mümkünü varda bu gazı sizin CHP ver onlar şuan yer onlar rüyalarında iktidarı görmüş onun için birbirlerine girmişler.
Mert Adam Değerli Türk kardeşim meraba. Tenkit güzel bir sanattir içini doldurup mahiyetini bilebilirsen. Hakiki Türk, kendini övme taktir etme makul olmayan bir çerçeveye sokma gereği gibi bir acizliğe düşmez.Türk tutsak olmaz, yönetilmez olduğu için özgürlüğün simgesidir tutsağın ve haksızliğın düşmandır. Her neyse zafiyet kenfinizi savunmaya koymuştur Türk ksrdeşim. Siz zaten dolmuşa binmişsiniz MHP damarındaki kan kurumuş, benim bildiğim mhp AKP nin kayığına binmiş şuan akp nin mafyalığıni yapan dışarda jandarmasi konumunda Ben de acizane bir Türk evladı olarak yukardaki tanıma uygun olduğum ićin gurur duyuyorum. Sizin ifadelerinizin hiçbir yerde değeri yoktur. Sizler Türk seniz akp tutsaklığindan ve güdümünden onurunuzla ayrıligin çünkü hakiki Türkler tutsaklığı kabul etmezler Türk Tarihinde... kendinize iyi bakin Türk olmak onurdur... Sizin onutunuz chp ninde onuru olacaktır.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Bu cümle altında bir yazı kaleme alsaydın gazeteci
(29.06.2025 18:54 - #3795)
Her şey güzel olacak Türkiye de olacağı gibi Vezirköprü ilçemde de her şey güzel olacak. Bitmişleri tükenmişleri şahlandırma
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Cumhur İttifakı
(29.06.2025 18:54 - #3796)
Hayatı beyyyy uyan uyan mhp Büyük türkiyenin her yerinde Cumhur İttifakı ile zaten iktidar Sen yakup ceylan ile yolunuza devam edın
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Beğenmedim kınıyorum
(29.06.2025 19:04 - #3797)
Çok yazık hayati Ağca Ülke gitmiş bitmiş sen hangi kafayı yaşadında bu yazıyı yazdın hakkımı helal etmiyorum . Ülke de demokrasi bitti belki seçim olmayacak. Gazeteci böyle bakış açısında olunca sıradan vatandaşa ne demek hakkımız olabilir?
Devrimci Akıl Gazeteci; toplumun gözü, aklı ve curetidir. Sizleri anlamak zor. MHP şuan akp kayığına binmiş Türk onuruna yakışan bu batan kayiktan inmeleridir. Gezeteci gözlemi doğrudur ama giden mhp ve biten ve can cekişen akp var bu memlekette bazılari gerçek bazıları da dilektir. Adam yok deyip, 23 yil bu partiye gönül verenleri kınamak lazım ... selâmlar, sevgiler.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Önce ülkücüler inanacak
(29.06.2025 19:34 - #3798)
Tuncay erdem Hasan doğru Bünyamin Kamçi Hakan Kiper Belediye başkanlığını yapacak ilk akla gelen en az dört kişi var
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Koca kurt
(29.06.2025 23:03 - #3799)
Çok doğru MHP ülkenin sigortası Vezirköprü’nün belirleyicisi özlem gazetesi MHP nin hakkını teslim etmiş İlçe başkanı Ahmet arslan göreve geldiğinden bu güne Vezirköprü’de MHP varlığını yükseltmiştir . Arka planda da kimdir maddi manevi destekçisi fikir abisi genel merkeze kimler yakın yazının içinde not düşülmüş ben daldım anlamayan varsa anlatsın
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Aydın K.
(29.06.2025 23:15 - #3800)
MHP’nin en güçlü belediye meclis üyesi Murat Ayan’dır. Olayları en iyi analiz etme ve ön görü kabiliyetine sahip ; düzgün, ilkeli anlatılanı anlama , yeteneği olan TÜRKÜCÜ değil ülkücü bir kardeşimizdir. Gazeteci keşke ükücü kardeşim , ülküdaşım ve sözünün eri Murat Ayan’ın da hakkını teslim etmemesi yazının MHP analizi olması dolayısıyla bütünlüğü açısından bir eksikliktir.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Ülkücü gençlik
(29.06.2025 23:35 - #3801)
Yorumlara bakıyorum üç beş kişiyle sınırlı isimler yazılmış MHP den belediyeye aday olabilecek Doğru bulmuyorum MHP üç beş kişi ile sınırlı olamaz Hepsi başbuğluk ve reislik yapacak ülkücü gençlerimiz Ecz Şükrü Doğan Ecz Salih Yılmaz Diş Hekimi Enes Uğurlu Ahmet Baştuğ İlyas Cansız Murat Yiğit Vs. Daha niceleri
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Yorgun demokrat
(30.06.2025 00:00 - #3802)
“CHP’nin yeni yönetiminin Başkan Zeyrek gibi her kesimi kucaklıyor oluşu, CHP Adıyaman gibi bir ilde belediye kazanabiliyorsa, Vezirköprü’de başarılı olmaması için hiçbir neden olmadığını düşünüyorum.” Yazını titizlikle okudum . Yazıdaki bu paragraf çok anlaşılır ve yol gösterici oluşu Adıyaman gibi il de CHP belediye kazanmışsa Vezirköprü ‘de neden olmaz önceden olmuş . MHP ‘ye çok kızıyorum hak etmediği payeyi verişine çok bozuldum . Bu gün yaşanan sıkıntılara MHP de ortak CHP ‘ye Adıyaman ödeneğini hatırlatman kızgınlığımı hafifletti.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
terazi
(30.06.2025 09:36 - #3803)
gazeteci hayati ağca nın ayarı kaçmış......
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Köprülü Kürşat
(30.06.2025 10:45 - #3804)
Köprüde ümit olsun ama siyaset yukardan dizayn ediliyor. MHP köprüde kimden oy alacak? Köprü milliyetci bir halk yok ki; köprüden HİÇBİRŞEY ŞEY olmaz! Neden derseniz gazetesi çok iyimser ben se değilim. Hamiyet nedir? biliyormusunuz memleketin insanını sevmektir ona evrilen herşeyi yapmakta kararli olup duruş göstermektir. MHP de Devlet bahçeli yoktur artik o Deml'i Abdullah ocalani kurtarma ve mecliste konuşturma derdinde Recep Tayyip Erdoğanla belki Kürtlerden oy almak için. Köprü milliyetçi kazanamaz çünkü köprü milliyetçi olsaydı Suat BİNİCİ ye oy verirdi bu köprünün demokrasi riziikosunda kaybettiğini ve milliyetçilik konusunda sınıfta kalmış milliyetçiliğin altını dolduramamistir tarih bunu unutmaz, mazisi olmayanın âtisi de olmaz. Bu nedenle MHP köprüde manasız ve garip bir isim ve sönük bir resimdir. Mhp de dava adamliğı da kalmamiştir. Bunuda tartışmak lazim bütün herşeyi Recep erdoğanın dudaklari arasında ve vereceği gücün trajesindedir. Köprüden hiçbir zaman birsey beklemiyorum Turkiye birsey beklemiyor ki Köprünun birşey beklemesi trajedi bir film olur, belki bir rüya olur. selâmlar.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
YIĞIT ADAM
(30.06.2025 10:53 - #3805)
Evet köprü milliyetci bir ilce değil kendi adamını büyütmez. Başkalarına şirin olmayı sever. Köprü de en iyi mhp li adam, Adam gibi adam Murat AYAN dır köprüde belediye baskanlik yapacak adam. Kendileri beni anlamadığı icin soğuktur ama benim değer verdigim ve çalışkan ve hâmiyetli genç biridir bence köprüyü Zeybek gibi uçuracak adam ben oyle tahmin ediyorum. yolu acik olsun. Murat AYAN'a. Yukarıdan önü açılsın en iyi mhp hizmet edecek bir neferdir degerlendirilsin isterim kendilerini severim. Hayırlı olsun.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
arştgrv
(30.06.2025 11:57 - #3809)
duydun mu hayati bey sadığın en sadık adamı belediyenin yazı işleri müdürü olmuş
Kim bu aadam Kim bu adam açıklayın da bilelim
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
arştgrv
(30.06.2025 11:57 - #3810)
duydun mu hayati bey sadığın en sadık adamı belediyenin yazı işleri müdürü olmuş
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
inşaat kalfası
(30.06.2025 17:00 - #3811)
vezirköprü de mhp den herkesimden oy alacak kişi ferhat çiçek her vezirköprülünün kapısını çaldığı beşpınar ın evladı.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
CUMHUR İTTİFAKI
(30.06.2025 17:02 - #3812)
TUNCAY BAŞKANIMIN BELEDİYE DE GÜÇLÜ BİR EKİBİ VAR BAŞKANLIK NASİP OLDĞUNDA SN MURAT BGÜL BAŞKANUIM GİBİ ZORLANMAZ. DAHA VERİMLŞİŞ OLUR. SIRA VEZİRKÖPRÜ DE MHP DE ÖNÜMÜZ SEÇİMLERDE
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
BELEDİYE EMEKTARI
(30.06.2025 17:05 - #3813)
SADIK EDİS ONBEŞ YILI ZAYİ METTİ. O OLMASIN MURAT BAŞKNIMLA ONBEŞ YIL DEĞİL 20 YIL BAŞKANLIĞIN NARAZIYIM. EDİS BAŞKANKEN SABAH KİM İŞTEN ÇIKACAK MKOIRKUSUYLA GİDİYORDUM ŞİMDİ İNSANLAR MUTLU HUZURLU VERİMLŞ ÇALIŞIYOR. BİZ SONUNDA KADAR MURAT GÜL BAŞKANIMIN YANINDAYIZ.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
iyiler geliyor iş başına
(30.06.2025 17:10 - #3814)
mhp türkiye de bitmiş iyi partinin gerisinde sen vezirköprü de iktidar yapıyor olman ne demeli. onların öyle bir beklentisi yok zaten ak parti iktidar onlar durumu idare ediyor. ülke genelinde de ilçede de Ferhat çiçek ve Tuncay beye gelince iksinden birisi iyi bir yerde olur ama kim olur şansı olan çiçek sebebi bürokraside ve siyasette çok tanıdığı var mhp de keşke iyi den olsa daha iyi olur chp den iyi den bütün partilerden oy alır.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
CHP li
(30.06.2025 17:13 - #3815)
Hayati ağca gazeteci efendi anlayamadım başına tuğla mı düştü bırak mhp nin iktidarını chp geliyor birinci parti bitmiş partiye merhem sürme ilça verme bırak chp ye mesai verelim AtaTAÜRK'ÜN PARTİSİ İKTİDAR YERELDE SIRA GENELDE LÜTFEN BU YORUMU ONAYLA
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Biz geliyoruz
(30.06.2025 18:58 - #3816)
Bitmiş MHP ‘yi neden bu kadar gündeme almak ne olabilir CHP iyi parti deva gelecek yeniden refah bu partiler ilk seçimde ikitidar bunu görmemek saflık aymazlık olur Artık ülkeyi demokrasi yönetimi geliyor
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Çerkez Eşref
(30.06.2025 19:08 - #3817)
Hayati bey sen çatalın değirmininden ötesi diye Çerkez bir amcanın hikayesi yaşanmışlığı yeşimti var demekki dinlendin güvenme senin yaşın müsait değil demek ki o hikayeye Çatal’ın değirmenin den ötesi güven bunalımı taşır
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Yerli turist
(30.06.2025 21:39 - #3818)
MHP’ye dönecek olursak sonuç olarak ; Bugün geldiğimiz noktada, siyasetin doğasında olduğu gibi, MHP'de de “kim Genel Merkez’e yakınsa, belediye başkanlığı ve milletvekilliği şansı o ölçüde artıyor” demek mümkün. En yakın Ferhat Çiçek o mümkün Vezirköprü’nün yararlanacağı adam turizmi o un sayesinde gelişir anlayan olur mu ?
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Hasan Yılmaz
(30.06.2025 22:52 - #3819)
Ali Göymen benim öğretmenim köşe yazısına yaptığı yorumuna. Katılıyorum. Çok değerli bir öğretmendir.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Merkez Sağ
(01.07.2025 00:28 - #3820)
Merak etme Sayın Ağca bu ülkeye Samsuna Vezirköprü ye en iyi hizmet Herzaman 1946 ruhu Gerçek sahibi 27.Mayis 1960.darbsi 598.Ailesi Temsilcileri Merkez Sağın Temsilcileri yapmıştır Sayın Ağca yanlış yerlerde oynuyorsun unutma Tc.nin ilk.ve Tek Cesur yürekli Başbakanımız Sn.Tansu ÇİLLERIN Liderimizin Merkez Sağ Partimiz Gümbür gümbür geliyor iyi düşün uykuların kaçmasın Tc.de ilk yapılacak Genel seçimlerde Vezirköprünun millet vekili yine Gerçek Vezirköprü nun evladı vekil olarak ankarada olacaktır Merkez Sağ Parti Nasıl.. 01.11.2022....de ilk kurulduğunda Vezirköprü nun evladı kurucular kurulu üyesi olarak görev aldıysa Vezirköprü nun milletvekilide çıkaracaktır Sayın Ağca zaten senin Demokratlara ve Merkez Sağa Ayriyeten özel bir hareketin vardır Aynen sizin Chp deki gibi Mutlak......Butlak....oynamaya çalışıyor sun ama bu Mutlak......Butlak.....Demokratların Merkez Sağa işlemez
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Devrimci Akıl
(01.07.2025 08:19 - #3821)
CHP, Vezirköprü’ye ancak 4. sırayı verir” dediğimde, Binici beni arayarak “Birinci sırayı alacağım, en kötü ikinci sıra olur. CHP iktidar olursa bakan da olacağım” demişti. Bakan olamasa da, MKYK üyeliği, il başkanlığı, belediye başkanlığı ve milletvekilliği yaptı. Bu adam köprüde hiçbir zaman sıradan bir adam değil hâla benim gözümde bu coğrafyada Türkiye nezdinde böyle bir duayen bir siyasetçi yoktur olursa profiline bakın bir eksiklik vardir ben yazdığımda bana geri dönüp SUAT BİNİCİ ye oy vermeyenler acizlik içinde zayıf bir üslupla pişmanlıklarını gösterebilenleri ben biliyorum. Hangi siyâsetci diyecek ki köprülü olup," 2. olacağim bakan olacağım diyebilir." bu devrimci cüretlerde olur. O yüzden CHP nin dava adamı, devrimci yürek, cesur adam SUAT BİNİCİ gibi adam varsa herseyimle çalışacağım yok zaten arkasında da adam yok. Ferdi ZEYREK manisali arkasinda genel başkan Özgür Özel ve manisa var var, SUAT BİNİCİ gibi biri varsa arkasında biz varız. Suat BİNİCİ sizi seviyoruz. 1 Temmuz 2024 Ihsan CÖMERT'n ve Ihsan amcanin vefat yıl dönümünde Rahmetle anıyorum Doğru adam Köprü için çalışan dürüst gazeteci, çok okuyan ve çok yazan amcamiz ilçe başkanımız her aradığımızda yanımizda olan büyük değer sizleri unutmadık Allah'tan rahmet dilerim. Kalbimizde dâvanla ve sevginle yaşıyorsun. selâmlar.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
KÖPRÜ'NÜN MEVLANASİ.
(01.07.2025 08:49 - #3822)
Ihsan CÖMERT Köprümüzün gazetecisi, çok okuyan bir aydını, devrimci bir kıymetti gönlümüze taht kurmuş bir sevgi adamıydı. O bir yazar, tartışılmaz bir değerdi, köprüden herkese yardım etmeyi seven biriydi. Köprümüzün mevlânasıydı sevgisiyle... yanında oturduğumuzda kalben rahat edebileceğimiz bir şahsiyetti. Telefonu açtığımızda ve yanına vardığımizda ne derdin varsa paylaşabilecek güven veren bir siyasetçimizdi, köprü için iş yapan insiyatif alanabilen aynı zamanda o baba gibi adamdı. Vefatinin sene-i devriyesinde rahmetle anıyoruz, dua ediyoruz inşaallah. Allah rahmet dilerim, sizleri
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Vezirköprü’de MHP nin bu kadar gündem olması kafamı karıştırdı
(01.07.2025 10:38 - #3825)
Vezirköprü’de neler oluyor kafam karıştı Bitmiş bir parti bu kadar gündem nasıl olabilir? Düşüncem gazeteci işini iyi yapmış demek ki yazı o kadar gündem takip edildi kafam karıştı. Bir yazı bu kadar bu kadar gündem olur ancak ve ancak ? Gazete gazeteci ne kadar önemli çağımızda . MHP reklamını iyi yaptırdı .
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Kendimi Ülkücü hissedilmiyorum
(01.07.2025 10:48 - #3826)
Ülkücü bir birey olduğumu düşünen şahıs olarak hayati Ağca ‘yı sevmem Gıcıkda alırım kendinden Şu gerçeği kapatmaya gücüm yetmiyor Adam işinin erbabı işini en iyi şekilde yapıyor. İlçenin gündemini belirlemeyi çok iyi başarıyor. Sev sevme adam konuştuyor yazdığı konuyu da gazeteciliğini de Ama yine sevmiyorum
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Yenilikçi
(01.07.2025 10:51 - #3827)
Eskiye yıpramışa yoğşamışa ve ömrünü doldurmuşsun son deminde olan ilgi olsaydı eski Pazarına nur yağardı
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Demokrat
(01.07.2025 10:59 - #3828)
Ülke gündeminden bir haber bu yazı CHP ülke gündemini belirleyen bir parti yaklaşık bir yıldır. Ben senin yerinde olsam gazeteci lik görevi yapsam . Ülke de CHP ye yapılan yanlışlıkları yazardım. Ve Vezirköprü’de CHP nin durumunu çalışmalarını dün nerdeydi bu nerede paralellikte anlatan bir yorum analiz yazısı yazardım . Bu haftaki yazını beğenmedim . Takipçinim görüş ve düşünce hakkımı kullanıyorum. Ümit ederim yoruma geçit verilir . Yorumu yazının altında okumayı arzu ederim. Saygılar.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Atatürkçü
(01.07.2025 11:25 - #3829)
Türkiye de iktidar olamayan veyada iktidar olmayı istemeyen MHP ye Vezirköprü’de iktidar olur mu ? Sorusunun cevabı “Olmayacak duaya amin “ demek olur CHP yerel iktidar oldu. Sıra CHP ‘nin genel seçimlerde iktidar olmasındadır. Allah ‘ın izniyle ülkemizin kurucu partisi ilk genel başkanı kurtuluş savaşının baş komutanı ülkemizin kurucusu Atatürk ‘’ün partisi CHP iktidar olacak . MHP ‘nin yerelde ve genelde İKTİDAR olmak gibi öyle bir derdi düşüncesi yok . MHP nin yerine Ak Parti iktidar dır.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Adnan Cebeci
(01.07.2025 15:58 - #3831)
Verin murat ayana başkanlı Vezirköprü hizmet görsün
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Tanımak istiyorum
(01.07.2025 16:00 - #3832)
Ferhat Çiçek ismini çokça duymaya başladım yaklaşık bir bir buçuk yıldır Sadık Edis gölgesinde mi kalmışmış bu adam şimdi sürekli ismi çok konuşuluyor yazılıyor meclislerde adı çok geçiyor. Çok merak ettim Kimdir Ne iş yapar Kaç kişi çalıştırır ilçeye faidesi nedir Neresindedir ilçenin
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
DOĞRU DEMİŞ
(01.07.2025 18:33 - #3833)
ADNAN cEBECİ'YE KAtılıyorum mHP meclis üyesi Murat Ayan belediye başkanlığını vallahi de billahi de çok iyi yapar. iki dönemdir ak parti yi mhp destekledi istanbulda chp nin kazANDIĞI BELEDİYE AK PAETİYE GEÇTİ NASIL OLSA ORTAK VEZİRKÖPRÜ belediye meclisi KARARIYLA MHP GEÇMESİ BİZİM İÇİNN HİÇ BİR SAKINCA YOK.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
dost acı söyler
(01.07.2025 18:38 - #3834)
ak parti vezirköprü de başladığı günden bu güne kadar güçlüdür hizmet etmiştir vardır murat başkanımız da daha da iyi yönetiyordur. kimse rahatsız olmasın kimse endişe duyumasın istenmeyen sadık edis yavaş dan yavaş dan belediye içindeki ekibiyle birlikte yola koyulmuş aheste aheste geliyor. murat gül başkanım halen farkında değil.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
CHP üyesi
(01.07.2025 21:28 - #3835)
CHP’ye bu kadar haksızlık yapılırken böyle bir köşe yazısı hiç yakışmadı . MHP önceki MHP olsaydı ben de oy verirdim yerelde belediye yi almasını isterdim. Şimdi avukat Murat gül belediye başkanının MHP ‘lilerden daha demokratik olduğunu görüyorum. Destekliyorum aklın varsa Murat gül başkana sahip çık MHP ‘ye yağcılık yapacağan yerde hukukçu av Murat gül belediye başkanına sahip çık .
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Tarih yalan söylemez
(01.07.2025 21:37 - #3836)
1980 cuntası askeri darbesinden sonra bütün sağ partilerin birleşip onların karşısında Vezirköprü de belediyesini CHP üst üste iki defa kazandı. MHP nin Vezirköprü’de ne zaman iktidar olmuş Tarihi saptırma Umudumuz CHP iyi parti, demokrat parti refah Partisi, deva partisi , gelecek partisi , anahtar partisi ve zafer partisi Vezirköprü’nün ve ülkenin kurtuluşu bunların bir arada olmasında DSP yi dahi yazmıyorum anlarsın belki uyanırsın Rahmetli Ecevit ‘in kemikleri sızlıyordur.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Algı
(01.07.2025 21:45 - #3837)
Kaymakam Özgür Kaya belediye başkanı av. Murat Gül gündemlerinin önüne geçti MHP konseri ve MHP iktidar olur mu yazısı ne biçim iştir anlayamadım.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Hayal
(01.07.2025 21:52 - #3838)
Suat Binici gibi siyaset yapma kabiliyeti olan sağcısını solcusunun gönlünü alan Vezirköprü’de Siyasetçi olsa bir olmaz ikiyi alacak öyle yiğit siyasetçi yok yok kusura bakmayın Vezirköprü’de milletvekili hayaldir .
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Ak gençlik
(01.07.2025 22:07 - #3839)
Ak parti ile MHP et ile tırnak gibi ak parti belediye başkanı bizimdir . Biz olmasak zaten ak parti iki dönemdir yok Biz varsak onlar var. Biz hayatımızdan memnunuz gazeteci sana ne Belediye başkanından memnunuz ak parti ilçe başkanından memnunuz vekillerden memnunuz ilçe memnun Tek memnun olmadığımız Sadık Edis var dı . Başarısız bir başkandan ondan ak partiyi kurtarıp genç çalışkan köylü çocuğu Av Murat gül başkanımızı o koltuğa oturtup hizmet etmeye çalışıyor. MHP ye gelince kaç oyu o kadarda abartma sen hiç mi konsere gitmedin Büyülenmiş bir halin var O konserde CHP Li MHP Li iyi parti ak partili anahtar hepsi vardı MHP ye mal etme
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Aydın
(01.07.2025 22:13 - #3840)
Yorumların tamamını okudum hem de titizlikle Yazarın yazısını anlamayan okur sayısının çık fazla olduğunu üzülerek gördüm Aslında yazıda sadece MHP değil CHP iyi parti ilgini partilerin çıkışlarının başarı hikayesi yazılmış ama anlayan sayısının az olması çık okumamız gerektiğini daha iyi anladım çok okumamız gerekiyor anlatılanı yazılanı anlamak için
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Üç maymun
(01.07.2025 23:05 - #3841)
Ülkü ocaklarının etkinliğinde MHP il başkanı Sn Mucur vezir köprü belediye başkanımız Murat gül den memnun musunuz sorusunu iki defa sormasına rağmen zayıf cılız ses çıkması Sn Murat Gül’ü sınavdan mı geçirdiğini anladım ben sn mucur “ un Bu can alıcı gelişmeyi gazeteci görmezden geldiğine göre Murat gül başkanının eksiklerini yazamamak Görememek konuşamamak yazmamamak olmuyor mu ? Gazeteci üç maymunu oynadığı aklıma geldi . Okur takipçi ne der gazeteci nin görmezden geldiği gözden kaçırmaya çalıştığı büyük fotoğrafı yazamayan gazeteci sana sorar lar bir gün eksikleri niye yazmadın niye uyarmadın deme hakları doğar.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Vezirköprü bu paragraf da gizili anlayabilene
(01.07.2025 23:10 - #3842)
“”””””””. Vezirköprü’de MHP ve CHP yok gibi değerlendirilse de ; MHP ‘de son yapılan etkinliğe ilgi ve katılım, CHP’nin yeni yönetiminin Başkan Zeyrek gibi her kesimi kucaklıyor oluşu, CHP Adıyaman gibi bir ilde belediye kazanabiliyorsa, Vezirköprü’de başarılı olmaması için hiçbir neden olmadığını düşünüyorum. İyi Parti Genel Başkan Yardımcısı Erhan Usta’nın kral çıplak” çıkışı bağımsız belediye başkan adaylığında aldığı destek Türkiye bir örnek olmuştu. “”””””””” MHP ve Ülkü ocakları etkinliği programı ayrıntı Vezirköprü istediğinde çıkış yapabileceğini hatırlatmış gerçeklik yazının bu paragrafında gizli
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Olmaz olmaz deme olmaz olmaz
(02.07.2025 00:00 - #3844)
Güzel ilcemin güzel insanları bir gerçeği unutmayın... Bu ilçede yerel siyasetçinin, ilçe başkanı, yönetimi,il ilçe delegesi mahalle temsilcisi ilçe halkı hiç birinin tepedekilerin yanında zerre kadar bir önemi de yoktur zerre kadar söz söyleme ve aday belirleme hakkıda yoktur. Genel merkeze kim yakınsa Ak parti ve MHP den aday o olur. Şahsen bu halkta bir uyanış görüyorum. 2024 yerel seçimlerde hiç adı dahi duyulmayan bir parti ak Parti'nin tüm imkanlarının kullanıldığı halde çok az bir farkla kaybetmisse MHP neden kazanmasın? 2014 yerel seçimlerde Hasan doğru ilçe merkezinde birinci parti olarak sadık edişi geride bırakmıştı. Kırsal mahallerde de gençler uyandı. İyi bir aday olursa Hasan doğru, Ferhat çiçek, ecz. Salih Yılmaz olursa MHP kazanır. Tüm yorumları okudum da bir kişi dahi mevcut belediye başkanı Murat Gül'ün neyi var diyen olmamış. Her halde Abbas yolcu
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Köprülü Kürşat
(02.07.2025 09:51 - #3845)
MHP deyince köprüde Murat AYAN ilk akla gelen adam. Murat AYAN'a donanim sağlansın ve yetki verilsin köprüde yeni bir siyaset anlayışı gelsin. Murat AYAN'a işini sonuna kadar takip eder, insiyatif alır, savsaklamaz, hizmet etme gibi müteharrik bir devinimi vardir, samimiyyeti ve hamiyetli bir adamdir. Köprünün ihtiyaçlarını iyi bilir önü açık değildir, bir açın ozaman bakin işte .... Kendilerini siyasette güven duyuyorum kendilerini severim ve güvenirim. selâmlarimla Murat AYAN'a... Murat AYAN gibi müteferrik adamlara ihtiyaç var.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
hasta yakını
(02.07.2025 10:29 - #3846)
Hayati ağca hastanede hastaların rahat hizmet alamayıp, havza ilçesi hastanelerine gitmeleri senin için haber niteliği taşımıyor mu ? bu konser sevdan bu MHP aşkın nedir insanlar Havza ' ya gitmek zorunda bırakılıyorlar.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
KÖPRÜLÜ
(02.07.2025 10:32 - #3847)
FERHAT ÇİÇEK VEZİRKÖPRÜ'DE MHP DEN ADAY OLDUĞUNDA BÜTÜN PARTİLERDEN OY ALIR ATNI HAVZALI ERHAN USTA GİBİ TÜRKİYE DE KNUŞULAN SİYASTÇİ OLUR VEZİRKÖPRÜ SIKIŞTI HİZMETSİZLİĞE LİDERSİZLİĞE GÖRÜN BAKIN
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Vezirköprü CHP yönetimine duyurulur
(02.07.2025 13:30 - #3848)
Talihsiz bir kaza sonucu yaşamını yitiren, cenazesinde Türkiye’de her kesimi arkasından ağlatan, CHP ‘li Manisa Belediye Başkanı rahmetli Ferdi Zeyrek yüzde 6 oyu yüzde 60 yapmayı başarabilmişse, siyasette olmaz diye bir kavram yok Güzel bir analiz yol gösterisi olmuş
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Devrimci Akıl
(02.07.2025 14:10 - #3849)
Köprümüzde efkarı siyasette bilhassa bir bunalım görüyorum çünkü bunlari görmem beni heyecanlandırıyor neden mi? Çünkü herşey ihtiyaçtan doğar. O yüzden son 20 yılın ve köprünün istikbalinin 3 önemli parti resmini analiz etmeye gayret göstereceğim. AKP Köprümüzde 23 yıldır iktidarda her yerde. Köprü 120bin nüfus ilçemizde ve köyümüzde yanlış uygulanan politika ile maalesef 89bine düşürdüler bunu kimse yapamaz. Bu durum başka seylere gerek yok cok kötü yonetildiğinin büyük ve vahim tablosudur. Bunda vebal alanlar basta Sadık Edis onun yanındakiler. Birde onun yaninda ilçe başkanlığı ve yönetimde bulunan herkes ve YRP geçiş yapanlar da bir o kadarda vebal altındalar. Son Murat Gül de temiz ama kabuğunu yırtmayan genç baskan. Denenen parti köprüye bundan sonrada bir artısı olmaz olduğu görülüyor. MHP DE bir kıvılcım var ama iyi bir mhp de köprüde iyi baskan adayi insiyatifi yok gibi. Köprüde mhp sag parti kazanir ama iyi baskan adayi lazımdir. CHP Köprüde gelecegin partisi en iyi dâva adamlarinin olduğu yer siyasette birliktelik olup şuan iktidara namzet tek bir aday ve sağa yakın çizgisi temiz köprümüzde SUAT BİNİCİ gibi mert aday, birleştirici bir aday Ferdi ZEYREK gibi hâmiyetli bir aday, 6 oyu yuzde 60 yapacak adamlar şuan var. Bu adam genç nitelikli, sag sola her yönden yakın müteharrik biri ayni zamanda birleştirici ve bütünleştirici be syni zamanda köprüye hikmette ve hizmette gözü kara bir adam içinden çikartma sancıları var inşallah CHP iktidar olsun olmasın iyi bir adam KÖPRÜYE hazırlanmalıdır çünkü bizim ihtiyacımız var Kim bu namzet adayi bulma insiyatifini alirda tarih onu konuşacak. Köprü için herkese görev düşer. Hayırlı olsun inşallah yeni adayımız. selâmlar, saygılar.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
chp li
(03.07.2025 09:42 - #3850)
suat binici özlem gazetesini ziyaret etmiş. ilçenin en yaşlı deneyimli siyasetçisi gazeteci hayati ağca ya ne anlattı chp nin neresinde kimin yanında kimi destekliyor chp yi samsun da en iyi bilen kıdemli siyasetçi çok merak ettim.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
ak partinin emektarı
(03.07.2025 09:50 - #3851)
Vezirköprü de gelecek seçimlerin favori belediye başkan adayı ve başkanı milli eğitim müdürü resul özata bey Vezirköprü'ye havza'dan milli eğitim müdürü geldiğinde bütün siyasetçileri karşısına alıp onu göndermeyi başaran sn özata Ankara'da belediye başkan adaylığını da alıp gelecektir. murat gül osman özer gibi bir dönemlik geçiş belediye başkanı nedeni osman özer gibi etrafında samimi dostu yok her biri menfaat peşinde. BEN OY VEREN ÇOK ÇALIŞAN GECEMİ GÜNDÜZÜME KATIP KAZANMASINA KATKIM OLAN. böyle beklemiyordum. resul özata mhp yi de yanına alır damadı mhp meclis üyesi şimdiden hayırlı olsun özata'nın belediye başkanlığı vezirköprü belediyesi Bekir Özata dan sonra ikinci bir ÖZTA DÖNEMİ OLACAK RESUL BU DA RESUL Özata OLACAK. editör onlarca yorumumu onaylamadın gerçekler seni niye rahatsız ediyor sendeki murat gül sevadası aşıklığı nerden geliyor murat bu gül seni sevmiyor halen murat gülü koruman kollaman SEN NE KADAR GÜÇLÜ GÜNDEM BELİRLEYEN, TERCÜBELİ GAZETECİ OLSANDA SONUÇ DEĞİŞMEYECEK MURAT GÜL'Ü KORUYAMAYACAKSIN. AKLINI BAŞINA DVEŞİR. YORUMLARIDA ALLAH RIZA İÇİN ONAYLA. OBJEKTİF GAZETECİ BİLİNİYORSUN YORUMLAR ONAYINDAKİ TAVRIN HARİÇ.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
MUHTAR GÖRÜŞÜ
(03.07.2025 10:22 - #3852)
OLACAK İLK SEÇİMCE FERHAT BÇİÇEK SAMSUN MİLLETVEKİLİ OLACAK. VEZİRKÖPRÜ DE YENİ BİR DÖNEMİN BAŞLANGICI OLACVAK. BİR ARABASINA İDDİAYA GİDERİM. DEVLETÇİ ÜLKÜCÜ ÖNCE VATAN SONRA İLİM SONRA İLÇEM SONRA DOĞRDUĞUM KÖYÜM DİYEN ADAM HAK EDİYOR. BÜTÜN MUHTARLAR ARKASINDAYIZ.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
belirleyici adam
(03.07.2025 10:26 - #3853)
Suat Binici Özlem Gazetesi'ni neden ziyaret etti. BU hafta özlem gazetesi hareketli gibi geldi bana. Sn Binici ilçe de bir siyasi denklem kuruyor. hayati ağca ile de fikir alış verişin de bulundular. Sn Bnici ilçenin her alanının belirleyici pancarda da dediği belediye de ziraat odasın da da tso da da esnaf kefalette de
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Belirleyici adama cevap
(03.07.2025 22:04 - #3854)
Hadi oradan Binici ve sadık edis dönemi bitmiştir yaşlandı Gençler geliyor Artık yaşlı tayfasına yer yok
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
cenaze ve düğün taziyesi yapılır
(04.07.2025 17:13 - #3855)
umudumuz ferat çiçek inşaallah mhp den vekil olur yirmi yıllık vekillik hasreti gider. sadık edis de adaymış belediyeyi çok iyi yaptı hak etti milletvekilliğini de iyi yapar bırak git artık torun sev yalandan düğün cenaze gezerek icraat yaptığını sanan siyasetçi sadık edis başka hiç işi yok tek derdi düğüne gidemediyse düğün sahibi telefonda aramak mutluluk dilemek cenaze sahibine taziye dilemek en büyük icraatı bunlar
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.