OBELYA 12.09.2025

Başkan Saatçi’den Vezirköprü Ziraat Odası’na Taziye Ziyareti

YEREL (Web Sitesi) - Web Sitesi | 24.09.2025 - 12:40, Güncelleme: 24.09.2025 - 12:40 8512+ kez okundu.
 

Başkan Saatçi’den Vezirköprü Ziraat Odası’na Taziye Ziyareti

Amasya Pancar Ekicileri Kooperatifi Başkanı Mustafa Saatçi, kısa bir süre önce hayatını kaybeden Vezirköprü Ziraat Odası Başkanı Aslan Kaya için taziye ziyaretinde bulundu.
Yurt dışı programı nedeniyle cenaze törenine katılamayan Başkan Saatçi, Vezirköprü Ziraat Odası Başkan Vekili Kamil Öncel ve yönetim kurulu üyelerine başsağlığı dileklerini iletti. Ziyarette konuşan Mustafa Saatçi, şu ifadeleri kullandı: “Vezirköprü Ziraat Odası Başkanımız Aslan Kaya’nın, yakalandığı amansız hastalık nedeniyle kısa süre içinde aramızdan ayrılmasından derin üzüntü duyduk.  Vezirköprü ve bölgemiz için önemli hizmetlerde bulunmuş, başarılı bir Ziraat Odası Başkanı olan Aslan Kaya’ya Allah’tan rahmet diliyorum.  Vezirköprü Ziraat Odası yönetimine, Vezirköprü çiftçilerimize ve merhumun ailesine sabır ve başsağlığı temenni ediyorum.” Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren Vezirköprü Ziraat Odası Başkan Vekili Kamil Öncel ise şunları söyledi: “Acılı günümüzde bizleri yalnız bırakmayarak taziye ziyaretinde bulunan Amasya Pancar Ekicileri Kooperatifi Başkanı Sayın Mustafa Saatçi ve yönetimine, Vezirköprü Ziraat Odası ve tüm çiftçilerimiz adına teşekkür ediyorum.”  
Amasya Pancar Ekicileri Kooperatifi Başkanı Mustafa Saatçi, kısa bir süre önce hayatını kaybeden Vezirköprü Ziraat Odası Başkanı Aslan Kaya için taziye ziyaretinde bulundu.

Yurt dışı programı nedeniyle cenaze törenine katılamayan Başkan Saatçi, Vezirköprü Ziraat Odası Başkan Vekili Kamil Öncel ve yönetim kurulu üyelerine başsağlığı dileklerini iletti.

Ziyarette konuşan Mustafa Saatçi, şu ifadeleri kullandı:

Vezirköprü Ziraat Odası Başkanımız Aslan Kaya’nın, yakalandığı amansız hastalık nedeniyle kısa süre içinde aramızdan ayrılmasından derin üzüntü duyduk.

 Vezirköprü ve bölgemiz için önemli hizmetlerde bulunmuş, başarılı bir Ziraat Odası Başkanı olan Aslan Kaya’ya Allah’tan rahmet diliyorum.

  Vezirköprü Ziraat Odası yönetimine, Vezirköprü çiftçilerimize ve merhumun ailesine sabır ve başsağlığı temenni ediyorum.”

Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren Vezirköprü Ziraat Odası Başkan Vekili Kamil Öncel ise şunları söyledi:

“Acılı günümüzde bizleri yalnız bırakmayarak taziye ziyaretinde bulunan Amasya Pancar Ekicileri Kooperatifi Başkanı Sayın Mustafa Saatçi ve yönetimine, Vezirköprü Ziraat Odası ve tüm çiftçilerimiz adına teşekkür ediyorum.”

 

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (22 )

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Emekli Çiftçi...
(25.09.2025 08:32 - #7054)
Vayyy ! Sayın Mustafa Saatçi; bu perhiz ne lahana turşusu. Aslan Kaya vefat edeli YARIM asır geçti ahiret saatiyle. Artık bazı insanlar herşeyi siyâset olarak gördükleri için edepten yoksunlaşıyor Sayin Saatçi bu takla işlerini bırakın biraz bize unutturun acımımızi VEZIRKÖPRÜ'ye 10 yıldır attığınız ve atmakta olduğunuz kazığı. Aslan Kaya vefat etti ZİRAAT ODASIni ziyâret edilmez bu Aslan Kayanin ailesi var büyüleri var orası ziyâret edilir. Ben cahilim köyluyumde sizde 15 bin çiftçiyi temsil eden 50 trilyon sermayeyi yöneten biri olarak bu zaafiyetlere düşmeyiniz. He bir siz Amasyada AKP il yönetiminin mimarisiymişsıniz. Ayıp olmuyor mu?
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Stratejik Plan
(25.09.2025 08:37 - #7055)
Mustafa başkan VEZIRKÖPRÜ'ye bir çıkartma yapmış. Bunu yoruml amak lazım bence. Kac gün olmuş her neyse yine Mustafa Saatçi eski çıkarlarıni ve dostluklarını unutmamış diyelim? Yaw Saatçinin kimsesi olmaz kapladığı makam olur birde KÖPRÜDE ki istikbaldeki MENFEATLERI gerisi boş.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
MUHTAR K.
(25.09.2025 08:43 - #7056)
Sağ olsun mu diyelim? Bu sonradan doğan veledin karşısında göze mi girmek diyelim. Mustafa SAATÇİ cenazede senin adamlarından kimse yoktu millet ve Aslan KAYAbaskani sevenler niye yok dediler ama eski çamlar bardak mı oldu dediler. Demir tavinda dövülür. Mahmut Demir CENAZE idi. Yine Mahmut adammış vefaliymis dediler. Sen köprüyü yolunmuş TAVUK olarak görmeye devam et.
Çiftçi Zaten bu dönem ki Pancar Kooperatif seçimlerinde Vezirköprü ye hizmetler yapmadı. Hangi biirisini sayacağız, pancar fiyatını düşürmesi, pancar plorını aşağı tutması makineli boşaltım yapıp çiftçiyi fre kilo kaybına uğraması hangibirini saymaklazım. Mustafa Saatçi Başkan zaten tombaladan çıkar gibi oy seçimi kazanmadımıı. İlçmiz Vezirköprü ye kaç kere seçim ziyaretlerinde bulunmuştur. Tam tersi Vezirköprünün adını yapmadığı hizmetlerden bile anmadığı belle değilmidir. Ayrıca keşke Pehlivan Mahmut Demir Bey seçilseydi hiç olmasa pancar fiyatını yüksek tutacağını çiftçiye yaptığı toplantılarına söz vermişliği hatırlanır. Mustafa Saatçi Başkan taktiği baksanıza bi önceki Başkanılık döneminde pancar Kooperatifi Yönetim kurulu üyesi olan Uğur Yazıcı yı istifa ettirip kendisi kafasına göre vede Bi Atasözü vardır yani etliye sütleye karışmayan Bi Yönetimle olağanüstü kurulu seçimine gitmedimii.. Bu ne demek oluyor çok hizmetler isteyen İlçeleri devre dışı bırakmak. Ayrıca Vezirköprü den seçilen pancar kooperatif Yönetim kurulu temsil üyesi ve şimdi ki Belediye Meclis üyesi olan pancar çok zamandır hizmetlerini göremediğimiz Yönetim üyesi Pancarla ilgili Vezirköprüye ne yatırımları var. İlçe Pancar Ekicileri çifçilereni neden bilgilendirmezler.
Stratejik Plan Seçilenin hesap vereceği yer SADIK EDIS'İN dükkanı. Çiftçiye hesap verdiği gün köprüde çok şey düzene girmiş demektir yaaa çiftçi kardeşim.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Köprülü Kürşat
(25.09.2025 08:49 - #7057)
Size kim demiş Köprülüler enayi??? Aslan Kaya Sadık EDIS'in yanında kuklaydı Mustafa Saatçi ye destek verdi baktı ki KÖPRÜYE ihanet olduğunun ve köprülü çiftçinin veya siyasetçinin kullanıldığını Saatciyle olanlar adam yerine konulmadığıni öleceğini ve vebalin neresinden dönersen dön iyidir deyip hissetti bu durumda Aslan Kaya başkanımız ONURUNU kurtardı, cesedini kurtardı Allahta ona şehitlik mükafatı verdi Mahmut DEMIRI destekledi. Durum bundan ibarettir. Allahtan rahmet dilerim.
EMEKLI MÜHENDİS.... 15 yılını çalan Hüseyin Fakinin 20 yılda şeker kooperatifinde kazandığını bir çırpıda kaybeden Mustafa SAATCİYE peşkeş çeken SAYIN SADIK EDIS, UĞUR YAZICI VE AHMET AVCI gibileri Vezirköprü adına kınıyoruz.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
DR. KORHAN ATEŞ.
(25.09.2025 08:54 - #7058)
Bak hele... Yahu Köprülülerden Ömer muhtar da Eren Akça da varmiş. Arkadaşlar Mustafa Saatçiyi takdir ediyorum amasyayi yönettiği gibi köprüyü de yönetmeye başlamış aha görün bidaki seçimde Belediye başkan adayı olmasın? Köprüde adamım diye gezenlere selâm ve saygılar. Ben kül oluyum da başkaları güneş olsun değmez mi?
ÇIT-ÇIT ÇIFTÇI İkiside ise yaramaz. Telefonlara bile bakmıyorlar abileri ne derse onu yapıyorlar o aldığınız paralar haram.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Avdanlı Gurbetçi
(25.09.2025 09:04 - #7059)
Mustafa başkanımı yine tebrik ediyorum. Vefa budur işte Aslan baskanimla arasi iyiydi iste siyaset dengeleri. Mustafa Saatçi son görevini yapmiş demek ki herşey seçim değil ölümde varmış. Vicdanlı olanlara... Başkanım sagolsun yine vicdanli adammiş. Gelen de gelneyende selâm olsun.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
AKP li Eski Demokrat
(25.09.2025 09:15 - #7060)
Geçte olsa mazereti varmiş sayin başkanımızın yinede ayağına sağlık. Ekip eksik, Sadık baskanim yok, Uğur başkanım nerede, Ahmet AVCI başkanlarım yok. Hepsi olsaydı makbule geçerdi. Her neyse Vezirköprüyu Mustafa başkan insan yerine koymuyormuş koysaydı siyaset bitarafa Mahmut başkan gibi o gün cenazede olsaydı daha güzel olmazmiydi? Herkes bir yol tutturmuş sırat-ı müstakim degilse yanliş bir yol SADIK EDIS Ve Mustsfa SAATcı BAŞKANLARIM. necolacak bu köprünün hâli...
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
UNUTMA KÖPRÜLÜ
(25.09.2025 10:29 - #7062)
AHALININ IÇİNDE PANCARIN UZMANI UĞUR YAZICI YOK. UĞUR YAZICI, PANCARIN TADİ VE ABISİYDI. SADIK MI, UĞUR MU ? BEN UĞUR DERİM. BOING BOON BOON ... SAATÇİ ARTIK UĞUR ABIMIN YANINA BİLE GELEMİYOR SADIKTAN KORKUSUNA DEMEK O KADAR VEFASIZ !!!@
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
ESKI DEMOKRAT HIDIR
(25.09.2025 10:33 - #7065)
Bence Ziraat odası başkanıni köprüde, Mistafa saatçi seçecek gibi... Hayırlı olsun .... KÖPRÜ oy potansiyeli olan bir yer, kazandıktan sonra bir işe yaramaz. Uğur YAZICI kuklaydı sadiğa baş kaldırdı. Adam sin Uğur YAZICI başkan eski solcu iste budur, kahramanlığı tartışılmaz.
ZIRAATÇİ VE ÇİFTÇI UĞUR YAZICI Demokratta olamaz, akp lide olamaz. Kısaca işe yaramaz. KÖPRÜ eğer bunlara kaldıysa vay haline....
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
KÜSKÜN AKP Lİ AMA ÇIT-ÇITCİ
(25.09.2025 10:35 - #7067)
Adnan CEBECI işin ehli, mühendis ve ziraatın adamı adam gibi adam En uygun adam Adnan beydir.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
ziraat odası çiftçinin yeri
(25.09.2025 10:36 - #7068)
avukatın biri her yere karışıyor şimdi pancar da başarılı olmadı kaybetti. ziraat odasıyla ilgileniyor herkes işine diyen yok siyasi parti seçimi olur karışır belediye seçimi olur karışır zirata odasına karışır desteklidiği yerde kaybeder.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
kim başkan olur.
(25.09.2025 10:39 - #7070)
ziraat odasının yeni başkanı kim olacak necati muhtar mı kamil muhtar mı tatarkele muhtarı ercümentt mi yönetim kurulu üyesi tekin bey mi
A.Sabri TÜRKOĞLU Muhtarlar köyün seçilmiş garibanı. Asgari ücrete tabii. kaymakamin ve Murat Gülün ve sadık EDISin emir kulu. Artık bitsin liyakatlı olan Ziraat Mühendisi girişken çiftçi yi konuşmasıyla savunsun, mücadelesiyle siyaseti dövecek bir adam olsun. Muhtara düştüyse Ziraat odası başkanliğı köprüde ayağa düşer. Zaten yalakalar sarmiş dört bir yanı...
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Kamyoncu Bilmez Duyar.
(25.09.2025 14:47 - #7074)
Evet köprüye bu gidişle Mustafa SAATCI belediye başkanı adayi olur gibime gelir ama Sadık başkan hakkını feragat eder. Köprüde Mustafa Saatçi'nin önünü açan adam Sadık EDIS'tir bunun bir karşıtlığı var oda Sadık EDIS'n kooparatif seçimde arayıp Arslan KAYA ile birlikte Mustafa saatciye destek verenlerin sorumluğu gerçekten çok vebali de tartisilmaz ... 20 yılıda Rahmetli Hüseyin FAKInin kazandığı gücü elde ettiği kazanımı şeker fabrikasında bu bölge dâhil Sadık EDIS ve gölgesinde sağlıkla ihânet edenler hepiniz 8 yılda kaybettirdiniz, Mustafa SAATçiye köprünün çiftçinin haklarını peşkeş çektiniz. Şimdi Sadık EDIS başkanım ve Murat GÜL başkanım sizler icin büyük bir sinav bilin bunu tarih tekerrür eder ve sizlerden hesap sorar. Ömer Saraçoğlu ile Eren Akça şeker kooperatifine vermekle köprünün kaybettiklerini kazanamazsınız. Bakiniz Aslan Kaya adammış yukarda biri yazmış o yorumcuyu tebrik ederim ederim vebalden kurşun kanadındaki bir tane tane sizi yıkar bunu iyi bilniz. Seker fabrikası hskkimiz çok Mahmut Demirin zamanını ve H. Faki dedeyi aratır oldunuz.
Muhtar Adam gibi yazmışsın bunlar anlamazlar 8 senedir MUSTAFA SAAT CININ KAPIKULU sadıktı şimdi bir de murat gül... Yazık 20 yili gitti Hüseyin FAKININ.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Köprülü çiftçi.
(25.09.2025 14:51 - #7075)
SAĞOLSUN Mustafa Saatçi ye. Hoş geldin köprüye. Ugur YAZICI yok yaninda? Baskanim fabrika sizi fevkalede yaslandirmis ve yıpratmış. Seni Bizans imperatorlugu sizi yıkmış.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
MUSTAFA SATÇİNİN ESKİ DOSTU
(25.09.2025 18:22 - #7077)
SAYUN SAATÇİ DÜGÜNE GELMİŞTİR RESİM ÇEKTİRMEK İÇİNDE ZİRAAT ODASINA UĞRAMIŞTIR . O BU İŞLERİ İYİ BİLİR SAYIN SAATÇİ ÇOK İYİ EL ÖPER(!) ONUN SİYASETİ OLMAZ MAKAM HIRSI OLUR SAĞOLSUN 20BİN DEKAR OLAN PANCAR EKİMİNİ 8BİN DEKARA ÇIKARMIŞTIR.(!) YALNIZ SÖZÜNDE DURMAMAK İSLAMDA NE ANLAMA GELİR ONUDA BİLİR VE BİLDİĞİ HALDE YAPAR. CANI SAĞ OLSUN 1
Köprülü bir dostun Pancar ekme veya ektirmeme hususu devletin çiftçiler üzerinde kara bir düşüncesi ve karanlik politikası var. Mustafa başkan bu konuda çalışıyor teşvik ediyor. Devlet bir plan dâhilinde kapı ardından ekme diyor çünkü çiftçi maliyetleri artı. Mustafa başkanı bu konuda pancari ektirmiyor izlenimi vermek haksızlıktır. Yanlışa yanlış doğruya doğru demek hakikattir. Mustafa başkan bu bölgeye PANCAR ektirmek için çalışıyor ve uğraş gösteriyor. Sagolun. Öncelikleri var. Tabiki de kooperatifte yanlış politikaları elestrilebilir. selâmlar...
Sanatçının eski dostu Arkadaşım sen işine bak yüreği yetiyorsa Sayın Saatci cevap versin! Sen saatciy benim kadar mi tanıyordum düğüne gelip sana ;itaziyede bulundu kimin elini öptü kime söz verip caydı, geçen seneki 20bin dönüm vezirköprü pancak ekimi niye 7bin dönüme düştü. Daha neler açtırma kutuyusöyletme kötüyü...
Pancar Ekicisi. Mustafa Saatçi eski Dostu yorumcuya Cevaben. Aynen çok doğru söylüyorsun Doğru Söze başka lafa ne hacet. Mustafa Saatçi bii Atasözüne göre Kurtla gülen, Kuzu ile de Ağlayan bii kalekter yapısına sahip olan kalekteri yapısı mevcut birine benzemektedir. Yani İlçmiz Vezirköprüye Düğüne gelir, hazır gelmişleyi Cenaze başsağlığınıda aradan çıkarır. Yalansa sorun yalan desin.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Köprülü Kürşat
(26.09.2025 09:27 - #7088)
Adnan CEBECI liyakatlı ve işin ehli Vezirköprü seçerse köprü değişir. Bu sizin elnizde. Ziraat odası başkanı ZIRAAT MÜHENDISI OLSUN KESİNLIKLE.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
DR. KORHAN ATEŞ.
(26.09.2025 10:35 - #7092)
Köprüde siyasetle uğraşanlara bir tanım yapmak iki tanede öneride bulunmak isterim tabikide dikkate liyakat gisterebilirlerse. Siyâsetci nedir? Öncelikle siyasetçi mevcut imkanlari en iyi, en elverişli hale getirerek en sekilde verimli ve etkin hâle getirme yetisine sahip kişilere denir. Bu siyasetçiye görev atfeder ve bir zorunluluk yükler. Demek istiyorum ki siyasetçi her geçen gün daha güzel bir hizmet sunmayı kötü gidişatı iyileştirip daha muhataplarını menmun etmeyi bilmelidir. Vezirköprüde yukarda yapılan yorumlarda eskiyi arayan bir kitle var gibi. Bu çok kötü bir durum taş üstüne taş koyamazsan siyaset duvarını halk üzerinde gösteremezsin. Bu yüzden hep şikayet var eleştiri var bunlar iyidir ama hergun düzeltilmesi daha iyi yaparak millete göstermek elzemdir. Köprüde siyaset tıkanıklığı var bunu ehil adamlarla liyakatlı ellerle çözüme kavuşturmak gerekir eğer samimiysek. Evet siyâsetci öncelikle doğru, samimî ve yapıcı olacak. En önemliside iş yapmada insiyatif alacak. Hayır demeyi en aza indirgeyecek. Olmazsa olmazi çözümsüzlük diye birşey asla olamaz. Olursa memnuniyetsizlik artar. Çıkmaza girer. Basit bir telefone bakmak cevap vermek kazanmaktır insanları değerli olduğunu göstermektir. selâmlar
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Yiğit Doğrusunu Yapar.
(26.09.2025 11:50 - #7100)
Keşke sayın başkanım Aslan kayanin cenazesine gelebilseydi çok iyi olurdu ama mazereti varmiş. Köprülü yapilan iyiliği unutmaz o gün gelseydi o büyüyen buzlar erirdi. Mustafa başkan fitratan iyi adamdır ama kim yonlendirse iyi yönlendiriyor amasya şeker de kurulu bir bizans düzeni var onu yıkarsa önü açılir. Her yerde kazanir. Sadık başkan la geçmişte hatalar yaptılar telafisi zor ama fabrikada bir sürü kişi ekmek yiyor çiftçinin sigortasıdir. Bir siyasetçi arkadaş yanlışları düzeltemezse geleceği de olmaz Mahmut Demirin ekibinin de çok yanlışları vardı ne oldu? Darısı yanlışları düzeltip fabrikayı selâmete çıkarmak kalıyor. Allah yardımcilari oldun taş üstüne taş koyanın.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Pancar Çiftçisi
(27.09.2025 10:18 - #7118)
Mustafa Saatçi Başkan pancar Ekicisini ve çiftçini kaale ve muhatap almıyor ve Vezirköprü Pancar Ekicisi Çiftçisine hizmetler etmiyorsa gelecek dönemlerde Vezirköprü pancar Çiftçisi olarak bidaha oy vermeyelim ve seçmeyelim. Başkan bey pancar Çiftçisi onutuyorsa çiftçide seçim zamanı seçimlerde Başkanı onutsun.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Pancar Çiftçisi
(27.09.2025 10:45 - #7119)
Vezirköprü Pancar Çiftçisine Pancar Ekicileri Kooperatifi hizmetler etmiyorsa veyada Başkanlık ilgilenmiyorsa Vezirköprüyü temsil eden Pancar Ekicileri Kooperatifindeki Yönetimdeki Vezirköprü temsilcileri ne iş yapar İlçmizin haklarını ve hizmetlerini savunamıyorsa ne işe yarar. Uğur Yazıcı bi önceki dönemdeki Yönetimde haftada en az ikidefa Suuova Pancar Ekicilerini Kooperatifi ve fabrikasına gitmişliği gözükmekte idi. Şimdiki Yönetimdeki Vezirköprüyü temsilciler ne iş yapar, ve neden İlçemiz hizmetleri için ilgilenmezler. Sürekli Mustafa Saatçi den hizmetleri istemesi Zaten Uğur Yazıcıyı Mustafa Saatçi den böyle devre dışı kalmadımıı. İlçmiz Pancar Ekicileri Kooperatifinde ne istenilen tarım ekipmanları nede tarım ekipmanların yedek parçaları var, Ayrıca ekim zamanı ne pancar toğum yeterli oluyor ve dahada toğumların çillenme sorunu da cabası.. nede gübre yeterli oluyor, Vede zirai iiaçlamalar da ilaç sorunu gideriliyor, bunlar birer somut örnek değilmidir. Şimdi bu konularda çiftçi neden mağdur oluyor.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Secimler Amasya ile bitmez
(27.09.2025 14:29 - #7121)
Merhum aslan kaya nin yanina girdim ziraat odasında bir dostu ile oturuyor ben girince konuya devam ettiler aslan kaya sadik edis bana telefon etti bende gittim ve ona son şu kelimeyi kullandım sayın sadik bey bu seçimler Amasya ile bitmez dedim ve yanını terk ettim abi dedi yanındaki şahsa oda ömrümüz olursa birgun gorusur hesap sorarız dedi o abiye rasgeldin evvelki gun öğünü hatırlattım odabana ben yolda rastgele onu selamsız geçerim o ihaneti Allah var dedi
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Uğur, lar
(02.10.2025 20:42 - #7208)
Amasya pancar kooperatifi seçiminin enbüyük zararı Murat gül e dokunacak bunu yazın biryere koyun sadik edis onu bilerek otuzaga düşürdü, merhum Aslan kaya nin bir sözünü okudumyorumlarda, sadik ediş e demişti secimler Amasya secimleri ile bitmez demiş, Sayın murat gül saatci sanada uğur lar olsun der.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.