Karma Organize Sanayi Çalışmaları Vezirköprü TSO’ suz Yürütülüyor…

YEREL (Web Sitesi) - Web Sitesi | 24.02.2024 - 09:18, Güncelleme: 24.02.2024 - 09:33 9074+ kez okundu.
 

Karma Organize Sanayi Çalışmaları Vezirköprü TSO’ suz Yürütülüyor…

Vezirköprü Ticaret ve Sanayi Odası’nın Karma Organize Sanayi Çalışmalarına dâhil olmadığı süreç, Samsun Ticaret ve Sanayi Odası ortaklığı üzerinden yürütülüyor.
Vezirköprü Kaymakamlık Toplantı Salonunda, Samsun Valisi Orhan Tavlı başkanlığında Vezirköprü Karma Organize Sanayi Toplantısı yapıldı.  İmar ve parselasyon işlerinin tamamlandığı Vezirköprü Karma Organize Sanayi çalışmalarında; yol, su, elektrik, doğalgaz ve altyapı eksikliklerinin giderilmesi konuları üzerine değerlendirmeler yapıldı.  Vezirköprü Karma Organize Sanayisine ilişkin sürecin yürüyebilmesi için ortak olma zorunluluğu bulunan Vezirköprü Ticaret ve Sanayi Odası’nın, ortaklığa girmemesinin Türkiye’de başka bir örneği yok. Belirli aşamalarda yol kat edilen, Vezirköprü Karma Organize Sanayi çalışmalarına Vezirköprü Ticaret ve Sanayi Odası ortak olmayınca sorun, Samsun Ticaret ve Sanayi Odası’nın ortaklığı ile çözümlenmiş durumda. Toplantıya, Samsun Valisi Orhan Tavlı, İlçe Kaymakamı Özgür Kaya, Belediye Başkanı İ. Sadık Edis, Samsun Ticaret ve Sanayi Odası, Büyükşehir Belediyesi Yetkilileri ve diğer paydaşlar katıldı.  İlçe kamuoyu, Vezirköprü’ye kazandırılmaya çalışılan Karma Organize Sanayi Çalışmaları sürecine dâhil ve destek olmayan Vezirköprü Ticaret ve Sanayi Odası’nın bu vebal ve sorumluğun altından nasıl kalkacak ?  Vezirköprü Karma Organize sanayi çalışmalarına destek olmayıp, tek kişinin egosuna teslim olan, TSO başkanının ve yönetiminin ilçeye işsizlik, istihdam ve göç olarak zarar verdiklerini, çocukları, torunları yirmi, otuz yıl sonra gazete arşivlerinde okuduklarında kemikleri sızlamayacak mı ?  Sorumluluğunu ve görevini yerine getirmediğinden dolayı, Vezirköprü Ticaret ve Sanayi Odası’nı  Valilik makamının ve diğer kamu kuruluşlarının dikkate almayıp, yok hükmünde sayması, saygınlığını  yitirmesi, aidat ödeyen  Ticaret ve Sanayi Odası üyelerini  rahatsız etmiyor mu ? Soruları  ise cevabını bekliyor.    
Vezirköprü Ticaret ve Sanayi Odası’nın Karma Organize Sanayi Çalışmalarına dâhil olmadığı süreç, Samsun Ticaret ve Sanayi Odası ortaklığı üzerinden yürütülüyor.

Vezirköprü Kaymakamlık Toplantı Salonunda, Samsun Valisi Orhan Tavlı başkanlığında Vezirköprü Karma Organize Sanayi Toplantısı yapıldı. 

İmar ve parselasyon işlerinin tamamlandığı Vezirköprü Karma Organize Sanayi çalışmalarında; yol, su, elektrik, doğalgaz ve altyapı eksikliklerinin giderilmesi konuları üzerine değerlendirmeler yapıldı. 

Vezirköprü Karma Organize Sanayisine ilişkin sürecin yürüyebilmesi için ortak olma zorunluluğu bulunan Vezirköprü Ticaret ve Sanayi Odası’nın, ortaklığa girmemesinin Türkiye’de başka bir örneği yok.

Belirli aşamalarda yol kat edilen, Vezirköprü Karma Organize Sanayi çalışmalarına Vezirköprü Ticaret ve Sanayi Odası ortak olmayınca sorun, Samsun Ticaret ve Sanayi Odası’nın ortaklığı ile çözümlenmiş durumda.

Toplantıya, Samsun Valisi Orhan Tavlı, İlçe Kaymakamı Özgür Kaya, Belediye Başkanı İ. Sadık Edis, Samsun Ticaret ve Sanayi Odası, Büyükşehir Belediyesi Yetkilileri ve diğer paydaşlar katıldı. 

İlçe kamuoyu, Vezirköprü’ye kazandırılmaya çalışılan Karma Organize Sanayi Çalışmaları sürecine dâhil ve destek olmayan Vezirköprü Ticaret ve Sanayi Odası’nın bu vebal ve sorumluğun altından nasıl kalkacak ? 

Vezirköprü Karma Organize sanayi çalışmalarına destek olmayıp, tek kişinin egosuna teslim olan, TSO başkanının ve yönetiminin ilçeye işsizlik, istihdam ve göç olarak zarar verdiklerini, çocukları, torunları yirmi, otuz yıl sonra gazete arşivlerinde okuduklarında kemikleri sızlamayacak mı ? 

Sorumluluğunu ve görevini yerine getirmediğinden dolayı, Vezirköprü Ticaret ve Sanayi Odası’nı  Valilik makamının ve diğer kamu kuruluşlarının dikkate almayıp, yok hükmünde sayması, saygınlığını  yitirmesi, aidat ödeyen  Ticaret ve Sanayi Odası üyelerini  rahatsız etmiyor mu ? Soruları  ise cevabını bekliyor.

 

 

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (35 )

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Esnaf
(24.02.2024 10:12 - #1032)
Bizim Tso başkanımın öyle işlere zamanı yok o valimizden önemli daha başka hizmetler istemiş Vezirköprü bu isteğini konuştu haftalarca hiç bir basın Vezirköprü’de haber yapmadı Sadık Edis Bahri Kalaycıoğlu Hidayet Bektaş çok başarılı Tso başkanları olduğunu şimdi anladık
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Tşk basınızın
(24.02.2024 10:18 - #1033)
OSB İçin yapılan toplantıya Tso başkanı çağırılmıyorlar ise başkanlıkta oturmanın ne kıymeti var Neden OSB nin Vezirköprü’de yapılmadığı su yüzüne çıkmış oldu Kimlerin zarar verdiği kimlerin yapmak İçin mücadele ettiğinin ispatı olmuş haber Gurbetten selamlar Biz İnşaatlardan düşelim sizin kavganızdan OSB gecikmiş Havza baksanız yeter utanmak sıkılmak yüzünüz kızartmanıza yeter
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Orhan yazıcı
(24.02.2024 10:20 - #1034)
Sadık denilen şahsın karıştığı işten hic bir hald olmaz
Kimse etrafina bakmiyor Orhan bey tso başkanı engel olmaktan başka ne yapıyor besiciler için yer gösterilir tso engeller çünki kendileri daha ucuza insan gücü bulamazlar hem bak senin yeğenin tso adayı olmuştu sadık edis lede belediyede 10 encümenlik yaptı buraya yazmadan önce onunla konuşsaydin daha iyi olmazmiydi madem sadık edis senin dediğin gibi herseyden sorumlu yanında bulunan tso adaylığını koyan yeğenin neden karşı çıkmadı şimdiyekadar neden sustunuz vezirköprüde tso ne iş yapar 5 yıldır başkan seçimi kazandıgi akşam davul caldirmaktan başka neyi konuşuluyor heee bak validen ne istediyse o konusulur demekki isteğini söyleye bilen bir başarılı başkaniniz var tso hayırlı olsun
Selamlar Orhan bey Orhan bey sadık suçlu haklısınız mesela senin yeğenin tso başkanligina aday oldu kazanamadı sadık suçlu senin yeğenin onun sadık edissin sayesinde pacar koparatifine girdi sadık suçlu senin yeğenini belediyede 10 yıl belediye encümeni yaptı suçlu sen yeğenin iş yerinde otururken ya yeğenim bu sadıkla bir yere gelinmez sen istifa et demedinde bugünmu sadıkla bir yere gelinemeyecegini öğrendin bak tso başkanıni destekleyenler yeniden refah partisi deler 2002 bu tarafa AKP görev alanlar temiz neden refah partisine gidince temizlediler demi sen Uğur Yazıcıla birlikte refah partisine gidin o da suçtan kurtulsun suc bir yönetimde komplesi 25 ana kademe 25 hanım kolları 25 gençlik kolları 23 encümenlik yapanlar çok iyiydi sadık kötüydü öylemi 100 iyi olsaydı aday adaylığı da gösterdikleri sadik edisi yeme politikasini o zaman yapsalardı en azından 10 yılını yememiş olurdunuz heee Orhan bey kendi menfaatlerine dokunucami sadık kötü oldu iyi araştır
Orhan yazıcı Ben siyasete krizli yıllarda akp de ta 2003 de başladım kimseye sormadım ben nereye gidecegimide kimseye sormam ama Vezirköprü de yapılan haksızlıklar adam kayırmalar ta aya cıktı akp yi kullanarak yapılan bu ksızlıklarada kızıp başka yerlere gidecek kadar ahmak degilim parti içi demokrasi çercevesinde de yazar ve yazacam memlekette yetkili secilmişin hem hakim hem savcı hem başkan oldugunu göstermesini anlamıyor kabulde etmiyorum kenevir Fab. Yetkililerine akli olmayan cevap verenler bu memleketin iyiligini düşünmüyor demektir . Ugur yazıcı bana karışmaz ben ona yaptıgı iyi veya kötü iş varsa beni baglamaz
Mehmet Orhan bey güzel yazmışsiniz bakın 2007 cimonto faprikasi işi kelevir faprika işi ben gurbetteyim siz o dönem AKP görev yapipta şimdi gördügume göre yeniden refah partisine geçmişler ve encümen adayı olmuşlar ya sizden ricam birde onlara sorarsınız bunlar ne oldu diyee birde besi osebesi vardı sizde bilirsiniz beşi osebesini sorarsıniz onu kim neden istemedi meslek odası başkanı Orhan Şahin abimize o işle çok uğraştı buna kim engel olmuş hepinize selamlar olsun İstanbuldan bir yerde sadece belediye başkanı sorumlu deyildir onunla görev yapanlar tüm sivil toplum odaları ve siyasi partilerin tek kişiyi suçlamak hata olur
O yazıcı Sen sormuşsun zaten ticaret odası başkanı cok calışmiş 3 dönem belediye baş . yaptı esas görevdekilere sorar sorar herşeyleri vezirköprüde
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
tso üyesi
(24.02.2024 10:45 - #1035)
sayın yazıcı sadık edis kaynaklı değil sorun abdulkadir fişekçi karşı osb ye karşı oldğundan samsun tso üzerinde götürüldüğünü yazmış gazete kim sorumlu fişekçi edis uğraşmış uğraşıyor. bir daha oy yok fişekçi ye oyum iki dönemden sonra kimseye oy vermemek gerektiğini çok iyi öğrendik.
O yazıcı Bayram gecince kınayı el yerine kötülüğü yapana gidip yakacan bende bu işleri organize eden yine sadık başkan gelir getirmeyen yerlere para harcayan sadık başkan bunun gibi yaptıgı boş işlere demek istedim
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
KÖprülü
(24.02.2024 10:54 - #1036)
KARMA ORGANİZE SANAYİ ÇALIŞMALARININ HİÇ BİR YERİNDE OLMAYAN VEZİRKÖPRÜ TİCARET SANAYİ ODASI NE İŞE YARIYOR GEZME TOZMA İŞLERİNDE TÜRKİYE'NİN EN BAŞARILI Tso VEZİRKÖPRÜ'NÜN OLDUĞUNU KABUL EDELİM HAKSIZLIK YAPMAYIM
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
TEŞEKKÜR
(24.02.2024 11:14 - #1039)
kAYMAKAMIMIZA BELEDİYE BAŞKANIMIZA SAMSUN TSO MUZA VEZİRKÖPRÜ KARMA ORGANİZE SANAYİSİNİ İLÇEMİZE KAZANDIRMA ÇALIŞMALARINDA KOLAYLIKLAR DİLİYORUM SİZLERDEN ALLAH RAZI GELSİN
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
inanmak istemiyorum
(24.02.2024 11:34 - #1040)
İnanın Allah için ben Abdulkadir Başkanımı Vezirköprü Belediye Başkanı olmasını istiyordum. belediye başkanlığına yakışan birisi hayal ediyordum. Bir Ticaret Sanayi Odası başkanı nasıl olu rda ilesine yapılan Karma Sanayisinin yapımına ortak olmaz. Samsun üzerinden yürütülür işler. demek ki devletimiz seni kabul etmemiş yanılmışım belediye başkanlığını da yapmazmış. ilçemize yazık edermişiz. İyi ki öğrendik memleketi için bir şey yapmadığını sayın başkanım verilen oyların karşılığı bumu olacaktı.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
ali
(24.02.2024 13:58 - #1043)
sadık Edis başkanımızın TSO başkanlığı başarılı Belediye Başkanlığı başarısız Abdülkadir Fişek çi TSO başkanlığı hiç bir şey yapılmayan dönem herkes kabul ediyor aidat dışında hiç bir işe yaramayan tso birde karma sanayi ye engel olduğunu da haberden öğrendim nasıl olur ilçemize memleketimize gelen hizmete engel olmak
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Öğrenmiş olduk başarısızlığını
(24.02.2024 23:47 - #1053)
Belediye başkanı görmek isteyen zavallı Tso başkanlığını beceremeyen kişi ye belediye teslim edilir mi Sadık muhalif görünmesiyle üçüncü dönemi aldı Aslında hak Ferruh Cebeci’nin di Cebeci ‘yi de edis yedi
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Soru
(25.02.2024 10:42 - #1066)
Tso başkanımız Abdulkadir bey Sayın Valimizden ne istemiş ? OSB mi ? Lokanta mı ? A şıkkı mı B şıkkı mı
Cevap uzun oldu dert cok Büyük osb istese toplantıda oda olurdu osb istememiştir osb gelirse vezirköprüde ucuz işçiliği yok emek istemez ihtimal pavyon diyememiştir alkollü restorant demiştir eee nasıl olsa eski akpliler herseyi sadık edisin üstüne yıktılar engelliyor diyee tso başkanıda katıldı ama bak şimdi iktidardayken hiç bir iş yapmayan akpliler bize mühalefete hizmet yapacaklarını anlatıyorlar bizde alkışlıyorum vezirköprüye az bile kimse sormuyormu AKP 4 yıl daha iktidarda siz 20 yıldır ne yaptınız da şimdi yapacaksınız ama doğru ya tos başkanı aktiflesir demi eski hizmet etmeyen AKPler refaha bize hizmet edecekler bizi gurbetten kurtaracklar ağam
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Hüseyin
(25.02.2024 19:39 - #1073)
Vezir köprü karma mı OSB mi ne ise adı engel olanı olanları öğrendi
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Allah razı olsun belediye başkanımızdan
(25.02.2024 20:04 - #1074)
Vezirköprü’de ticaret odasının yok olduğunu istemiş Valimiz toplantıya çağrılmayan ticaret odası başkanım gürültü çıkarman var olduğunu göstermiyor yoksun Tek başına işi bitirmeye gayret gösteren belediye başkanımız Sadık edis başkanım Allah razı olsun gece gündüz OSB karmayı sanayisi getirecem çapası içinde sen ne yaptın hiç bir şey
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Uyan Vezirköprü uyan
(26.02.2024 09:54 - #1078)
Türkiye ‘de ilk 500 şirketin içinde olan Amasya Şeker Fabrikası yönetim kurulu üyesi seçilmiş bir değeri eleştiri yapmak haksızlık Tso başkanlığına 1000 kilinin çalıştığı fabrikanın yönetim kurulu üyesi öyle 25 -30 kişi çalıştırıyorum namelerinden herkes usandı Vezirköprü’nün karma sanayi çalışmalarında hiç bir emeği olmayan birisi bizim başkanımız olamaz ben Uğur YAZICI ya büyük haksızlık yapıldı bu gün olsa yine oy veririm yakışanı yapabilecek kişide sn YAZICI başkanımızdı artık dedeler bir kenara çekilsinler Vezirköprü de karma sanayisi niye geciktiğini kimlerin engel olduğunu Vezirköprü de Tso üyeleri de öğrenmiş oldu
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
sanayi esnafı
(26.02.2024 13:57 - #1082)
Vezirköprü TSO'nun resmide hakkikat yok inanmamıştım şimdi her şey netleşiyor.
Ahhh zavallı vezirköprüm Tso resmi birtek siyasetcilerin ziyaretinde gorusun başka yok oda 2 kişiler nasıl olsa aydat toplandım mesele yok yaa Her ilçenin tso öğrencilere burs verirken bizimkiler ramazanda koli dağıtır
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
GERÇEK VATANSEVER.
(26.02.2024 15:51 - #1089)
SORU1)İlçe kamuoyu, Vezirköprü’ye kazandırılmaya çalışılan Karma Organize Sanayi Çalışmaları sürecine dâhil ve destek olmayan Vezirköprü Ticaret ve Sanayi Odası’nın bu vebal ve sorumluğun altından nasıl kalkacak ? Nasıl olurda kendi ticaret ve sanayi odası öncülünde olmaz evet bunun vebali kim acaba dersek daha isabetli olur yanıtı net ; 15 yıldır çınar olanlar, altında bir tane yemiş yetiştirme tahammülünde bulunmayanlar, eser bırakmaktan hazzetmeyenler olsa gerek. Üzülüyorum kendi ego ve ihtiraslarına yenik düşüp bu güzel köprümüze eziyet edenlere, yazık kendi insanlarını başkalarına tercih edenlere ama bir çıkış yolumuz var; çok şükür artık köprümüzün güzel insanları uyandı, bundan sonra semer olup üzerlerine hiç kimseyi bindirmezler. Özlem basını; köprümüzün acı ama hakikat olan gerçeğinin altını bir kez daha çizmiş hepimizin gözüne ve aklına af buyurun sokmuş hepimiz görür ve idrak ederiz. Patron sizsiniz ey köprülü hemşerilerim...
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
tso üyesi
(26.02.2024 16:13 - #1096)
valimiz Sayın Orhan Tavlı bey efendiye Kaymakamımız Sn Özgür Kaya'ya Belediye Başkanımız İbrahim Sadık EDİS'e teşekkür ederiz. Samsun Ticaret ve Sanayi Odası'na ayrıca tşk ederiz.
O yazıcı Bizde teşekkür ederiz yarım bölgesşi diye memleketi uyuyanlar iyi baksın bafraya orasıda tarım bölgesi ama organize sanayisi yapıldı göç vermiyo Vezirköprü Suriye'den fazla göc veriyo bunu isteyende birtane yetkili yokbama niyeyse kendilerinin yaptıgı iş bikmeslikten oluyor biz bunu dyoruz şimdiki kaymakamımız Cook degerli bir insan kendisi özel gönderildi buraya İski 4-5 gün su vermeyecekti kaymakam bey bu işi 1 güne indirttirip suyu verdirdi birileri memlekete cok büyük düşmanlık yapıyo bunlarda bence eski dogruyolcular da akp yi teslim almış kimseler hiç kusura bakmasınlar
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
neler öğrendik
(26.02.2024 16:42 - #1098)
vezirköprü karma sanayisini istemeyen bir tso olur mu ? TSO ne işe yarar istese de istemese de sadık başkanımız samsun tso ile işi halletti.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Köprüm ne hallere düşmüş
(26.02.2024 19:49 - #1102)
Evet ben de vardım sayın valimizden şehir kulübü istedi Tso başkanı sonradan Vezirköprülülerden tepki aldı OSB karma sanayi ne olacak demenin yerine şehir kulübü istemesi Vezirköprü’de Tso yü kimler yönettiğini Vezirköprü öğrenmiş oldu şimdi biz Ferruh deyince olmaz dediniz biz Uğur bey deyince o da olmaz dediniz şimdi haydi ağlamayın
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Avni
(26.02.2024 19:57 - #1103)
EN İYİ MANŞET HABER ELİNİZE SAĞLIK ÖZLEM GAZETESİ VEZİR KÖPRÜ OSB YE KİM MANİ OLMUŞ ÖĞREN Dİ ÖZLEM HABER YAPMASA İNAN MAZDIM VEZİR KÖPRÜ TSO’SUZ KARMA SANAYİ YAPILDIĞI NI KİMSE İNANDIRMAZDI DEMEK Kİ İKİ Dönem fazlası zarar üç yanlış olmuş oy vermemek gerekiyor Muş Edis başkanım sayesinde VEZİR köprü karama sanayisine kavuşulacak hayırlı olsun ilçemize
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Edis başkanımın dediği olur
(26.02.2024 20:25 - #1105)
Bay Abdulkadir Fişekçi Sn Sadık Edis ‘ e ELEŞTİRİ de bulunman İçin ondan fazla işler yapman gerekirdi on yıl Tso başkanı olarak hiç bir şey yapmadın. Sn Edis ‘in aldığı Tso binasında oturuyorsun Allah Edis’e nasip etti Karma SANAi sorununu çözmeyi. Kabul et başarısını İşler tıkır tıkır yürüyor Valimiz destek oldu kaymakamımız destek oldu Edis giderken karma sanayii sorununu çözerek gidiyor. Demek ki sensiz de olabilir miş olduda yarın ortak olmaya çalışırsın beğenmediğin ortak olmadığın karma sanayi nasıl gidersin edis in dediği olacak Edis icraatını kabullen
Gürbetten selamlar Yok tso onu engelemeye çalışır besi osebesi engelledileri gibi onun engelleme arkadaşları kuvvetli oda refah partisinin adayının yanındalar hiç merak etmeyin çünkü ne kadar vezirköprüde iş yok onlar o kadar memnunlar herkez iş sahibi olursa onlar kim yalvaracak gittikleri yerde kimler broşürlerini dağıtacak
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Turist Ömer
(26.02.2024 22:10 - #1110)
VK TSO nun başarılı olduğu alan gezme işleri birazda burdan baksananız haksızlık yapmayın sizi gezdirdi bol bol
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Habipfakı gençlik
(26.02.2024 22:47 - #1111)
Vezirköprü’de eleman çalıştırıyor Abdülkadir Fişekçi nasıl böyle bir hata yapar OSB çalışmalarında olmaz kabullenmek mümkün değil . Gözümden düştü çok saygım vardı .
Selim Sadece o deyil besi osebeyide onlar engellediler ucuz işcilik tel sebep
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Çerkezköy ‘den selamlar
(26.02.2024 22:53 - #1113)
Allah razı olsun Vezirköprü’yü seven bu masada ki ekinden sevindim karma sanayi sorununu çözen ekip.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Mert ADAM
(27.02.2024 08:24 - #1114)
Burada bir konuyu anlamak için çok taraflı bir denklem var bunun tarafları Abdulkadir Fişekçi ve sadık Ediz olayı değil insanları konuşmak dar fikirlilerin işidir. Bu sefer ben naçizane olayları, bunun içinde köprüde yozlaşan çok durumdan bir kaç tanesini efkarlarına sunacağım. Bir yerde belediyecilik parti işidir organize sanayi bir yerin olmazsa olmazıdır. Bu çok önemli bir sanayii merkezinin bizim kendi sanayi odamızın esemesi yoksa bir kokuşma vardır esnafla stk'sı ile belediye arasında. orada büyük sanayiciler ve küçük esnaf da sorumludur. Yer göstermiyor, imara kazanmasından tut al yapısına kadar takip etmiyorsa belediyenin ve bürokrasi olarak kaymakamlığın kısaca herkesin soruluğu vardır. Seçmenin sorumluğu var iki seçim art arda hesap sormuyorsa seçmen sorumludur. Bunlar teferruat temas edilecek asıl sorun:" köprünün ilerlememesi için iki önemli kuruluşun yani iki seçilmiş adamının elinden ne gelirse yapmak istemesidir." bu kadar net...Patron sizsiniz köprülüler, hiç kimse vazgeçilmez değildir.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
PES DOĞRUSU
(27.02.2024 18:39 - #1126)
VEZİRKÖPRÜ ÖZLEM GAZETESİ TSO NUN KARMA SANAYİSİNDE ORTAK OLMADIĞINI SİZİN ARACILIĞINIZLA ÖĞRENDİM İNAN SÖYLEYECEK BİR SÖZ BULAMIYORUM. BİZ GARİBAN ÇOCUKLARI HAVZA YA GİTSİN MERZİFON A GİTSİN SİZ EĞLENİN AĞAM SİZLERİN TUZU KURU ALLAH'A HAVALE EDİYORUM YÖNETİM DE RAHATTIR RrAHAT UYURLAR RAHAT GEZERLER
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
ilklerin ilçesi vezirköprü
(27.02.2024 19:23 - #1130)
Vezirköprü hep ilkleri yaşar. tso türkiye de ilke imza attı osb ye ortak olmadan yürüyen bir osb varmış
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
VEZİRKÖPRÜ TSO MANİDAR
(27.02.2024 19:42 - #1134)
VEZİRKÖPRÜ KARMA SANAYİ ÇALIŞMALARI VEZİRKÖPRÜ TSO' SUZ YÜRÜTÜLÜYOR İŞLER SAMSUN TSO ÜZERİNDEN GİDİYOR ÇOK MANİDAR BİR HABER OLMUŞ
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Tso başkanı Vezirköprü’de kim ?
(27.02.2024 21:08 - #1135)
Böyle bir icraat yapılırken sen ben diyen kim varda sorumluğu unu yerine getirmeyip Vezirköprü’nün kaderiyle kim oynuyorsa Önce halk hesap sonra Tso üyeleri bir daha bu yönetime oy verirseniz ahirette iki ekimiz iki yakanızda olur Abdulkadir Fişekçi Karma Sanayisi ne ortak olmamakla ilçeye ne kadar zarar vermiş İyi ki varsın Özlem Gazetesi bundan böyle doğru haberler yaptığında ilçe gündemini belirliyor dün bir de en fazl takip edilensin Allah sizden razı gelsin kalemimizin mürekkepleri bitmesin azminiz tükenmesin okuyucunuz bol olsun
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
İşsizlik bu yüzden
(27.02.2024 22:07 - #1136)
Abdülkadir Fişekçi nin öyle OSB karma sanayileri ile ili yok o valimizden şehir kulübü istesin yönetimde seyretsin çok üzülüyorum çok hemde ne kadar çok yok Vezirköprü’de yanlış taptığını söylemek kimseler
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
YERLİ ARKADAŞIN VE DOSTUNUM
(28.02.2024 09:34 - #1139)
DOSTLAR ARKADAŞLAR ABİLER AMCALAR DAYILAR BÜYÜKLERİM KÜÇÜKLERİM BU HABERDEKİ YORUMLARI OKUYUNCA ÜZÜLDÜM İLÇEME MEMLEKETİME BİR TİCARAT VE SANAYİ ODASI BAŞKANI MEMLEKETİN OSB SORUNU VARKEN DEVLETİN VALİSİNDEN ŞEHİR KULÜBÜ İSTEMESİ ŞÜKRÜ ULUÇAY'IN VEKİLLİK DÖNEMİNDE RAHMETLİ MENDERES "VEZİRKÖPRÜ'YE NE İSTERSİNİZ" MEBUS ŞÜKRÜ ULUÇAY : HİÇ BİR SORUNUMUZU YOK DEMESİNE BENZEMİŞ 70 YIL ÖNCEKİ ZİHNİYET DEĞİŞMEMİŞ TORUNLARINIZ SİZLERİN MEZARINA DUA ETMEZ. BİZ AYNI YAŞITIZ ABDÜLKADİR FİŞEKÇİ DOST ACI AMA DOĞRU SÖYLER ARTIK VEZİRKÖPRÜ MEBUSU ŞÜKRÜ ULUÇAY'A BAŞBAKAN ADNAN MENDERES "VEZİRKÖPRÜ'NÜN NE SORUNU VAR ? NE İSTİYORSUN İLÇENE" DER ULUÇAY : SAĞLIĞINIIZ BAŞBAKAN HİÇ BİR SORUNUMUZ YOK " DER DOSTUM FİŞEKÇİ OSB SORUNU İÇİN İLÇEYE GELEN VALİDEN ŞEHİR KULUBÜ İSTEMESİ ŞÜKRÜ ULUÇAY IN SORUNUMUZ YOK DEMESİNE BENZEMİŞ MEBUS ŞÜKRÜ ULUÇAY GİBİ DOSTUM ABDULKADİR FİŞEKÇİNİN DEVLETİN VALİSİNDEN ŞEHİR KULUBU İSTEMESİ KUŞAKTAN KUŞAĞA KONUŞULARAK ANLATILACAKTIR. NE KADAR BÜYÜK HATA İSMİ BÖYLE YAD EDİLMESİ BENİ ÜZMÜŞTÜR. VEZİRKÖPRÜ HABERLERİNİ VE ÖLEN BÜYÜKLERİMİZİ SİZN ARACILIĞINIZLA ÖĞRENDİĞİMİZ VE MEMLEKETİMİZİN HABERLERİNİ TAKİP ETTİĞİMİZ ÖZLEM GAZETESİNE TŞK EDERİM. SELAM VE SAYGILAR BÜTÜN VEZİRKÖPRÜLÜ HEMŞEHRİLERİME SİZLERİ ÇOK SEVİYORUM.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
üzgün hissediyor
(28.02.2024 12:42 - #1147)
özlem gazetesi yazdıysa doğrudur . çok üzüldüm Vezirköprü 'nün bu şekilde olmasına şehir kulubü ne işe yarıyor herkesin ağzında şehir kulubü istendiği var.
Şehir kulübü bu Şehir kulübü 1990 yıllarda herkezin giremediği sadece vezirköprüyu somurenlerin gire bildiği alkollu ve rahatça kumar oynaya bileceğin bir yerdi şimdi kapandı tso başkanımizda kendine hizmet ettirecek birileri yok onun için ooooo abim gelmiş buyurun masanız hazır diyenler yokta onu özlüyor agammm
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Allahım fırsat vermesin
(28.02.2024 13:28 - #1151)
Sanayide refah partisinin adayı ile tso başkanın resmini gördüm acaba belediye başkan adayından restoran yerimi istedi tso başkanı vezirköprüye faydası olmayanlarla yola çıkanlara oy yok beni bir kere aldatırsan sana yazıklar olsun iki kere aldatırsan bana yazıklar olsun demiş atalarımız refah partisinde bulunanlar gördükten sonra birde tso başkanı varsa oy yokkkkk yeterin vezirköprünun kaderi ile oynamayı bırakın çekilin artık yeni yüzler gelsin
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
validen şehir kulübü isteyen başkan bizim başkan
(28.02.2024 14:40 - #1152)
Vezirköprü ticaret ve sanayi odası başkanının valimizden kulüp istemesi ilçenin gündemi olmuş memeleketimde başkanlık koltuğu hak etmeyenler başkan olursa validen isteği resteuran olur işsizlik göç sorunu çözülmesi için osb istemez karma sanayisine de ortak olmaz. sadık edis'in sayesinde başkan seçildi onuda unutmasın sn fişekçi başkanım sadık edis'e saygı duysun cebeci başkandı yoksaki
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
gençlik geliyor
(28.02.2024 16:46 - #1153)
sadık edis'in tso ya kazandırdığı binada oturan bir başkan bir yönetim siz neyin peşindesiniz
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
öncelik kişiye göre değişir
(29.02.2024 10:32 - #1163)
vezirköprü tso başkanının önceliğine bakar mısın havza da osb de fabrikalar çığ gibi çoğalırken bizimkinin gündemi şehir kulubü
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.