Suudi Arabistan ve Kuveyt Turizm Acentelerinin Temsilcileri Vezirköprü'ye hayran kaldı

YEREL 06.06.2023 - 17:32, Güncelleme: 26.12.2023 - 01:14 2867+ kez okundu.

Suudi Arabistan ve Kuveyt’ten ilçemize gelen Turizm Acentelerinin Temsilcileri Vezirköprü'ye hayran kaldı.
Suudi Arabistan ve Kuveyt’ten Vezirköprü’ye gelen Turizm Acentelerinin temsilcileri Şahinkaya Kanyonu ve Vezirsuyu Kır Evlerine hayran kaldı.   Orta Karadeniz Kalkınma Ajansı (OKA), Türkiye Turizm Tanıtım ve Geliştirme Ajansı (TGA), Türk Hava Yolları (THY) ve yerel paydaşların iş birliğinde Körfez ülkelerinden seyahat acentesi temsilcilerine yönelik tanıtım programı düzenleniyor.   Ajans’ın 2023 Yılı Çalışma Programı, Kültür ve Doğa Turizmi Ekseninde Şehirlerin Markalaşması Sonuç Odaklı Programı’nda yer alan “Destinasyon Pazarlama Faaliyetleri” çerçevesinde, 1-4 Haziran 2023 tarihlerinde gerçekleştirilen Tanıtım Turu kapsamında Suudi Arabistan’ın en büyük turizm acentelerinden 12 firmanın üst düzey yetkilisi ve Kuveyt’in en büyük turizm acentelerinden 5 firmanın üst düzey yetkilisi tanıtımın üçüncü gününde Vezirköprü ilçesini gezdi.   Vezirköprü ilçesinin tanıtımında doğa harikası Şahinkaya Kanyonu ile Vezirsuyu Kır Evleri tanıtım programında yer aldı. Tanıtım turunda, 20 kişiden oluşan turizmcilere; Vezirköprü ilçesinin genel yapısı, Şahinkaya Kanyonu, Vezirsuyu Tabiat Parkı ve Vezirsuyu Kır Evleri Vezirköprü Belediye Başkan Yardımcısı Salih Sefacı’nın rehberliğinde gezildi.   KANYON ve KIR EVLERİ TANITILDI   Tur sonrası açıklama yapan Orta Karadeniz Kalkınma Ajansı Yatırım Destek Ofisi Uzmanı Ammar Sakalı; “Etkinliğimizin amacı Suudi Arabistan ve Kuveyt’teki turizm acentelerini Samsun’a çekmek ve oradan turist getirmek. OKA, kamu ve özel sektör iş birliğiyle birçok alanda Samsun’un gelişmesine, tanıtımına önderlik ediyor. Birçok faaliyet ve proje yürütüyor. Bunlardan bir tanesi Suudi Arabistan ve Kuveyt’teki turizm acentelerini getirmekti.    İlk olarak Salıpazarı ve Ayvacık ilçelerini ve Vezirköprü’yü gezdirdik. Şahinkaya Kanyonu ve OKA desteği ile yapılan Vezirsuyu Kır Evlerini turizm acentelerimize tanıtmış olduk. Samsun’un doğal güzelliklerini bildiğimiz için bunun tanıtılması arzusundayız. Bununla birlikte Suudi Arabistan ve Kuveyt’ten toplamda 20 kişi olmak üzere önemli seyahat acentelerini Samsun’a getirdik. Buralardan önemli dönüşler bekliyoruz. Zaten gelen seyahat acenteleri Samsun’u çok beğendiler ve birçok doğal güzelliğini görmüş oldular. Hatta bugüne kadar burayı neden tanımıyoruz diye hayıflandılar. İnşallah umuyoruz ki faydalı bir etkinlik olacak.” dedi.   MÜŞTERİLERİNE TANITACAKLAR   Suudi Arabistan’dan tura katılan Seyahat Acentesi Genel Müdürü Mohamed Abdullah Bazaid; “Bu bölge çok güzel bir yer. Genelde Suudi Arabistan’dan İstanbul ve Trabzon’a gidiyorlar. Bu program ile Samsun’a geldik ve çok güzel gördük. Buraya daha farklı yerleri keşfetmek için geldik. Daha önce görmediğimiz bir yer, müşterilere de tanıtmak istiyoruz. Şahinkaya Kanyonu’nu da gezdik çok güzeldi. Burada bungalov evler de çok güzel. Günlük olarak da gelebilirler, her türlü yardımcı olabilirler. Belediyeye de teşekkür ederiz. Öncelikle Allah’a şükür ve bu organizasyonu yapanlara da teşekkür ederiz.” dedi.   EDİS; ‘VEZİRKÖPRÜ’YÜ DÜNYA TURİZMİNE KAZANDIRACAĞIZ’   Vezirköprü Belediye Başkanı İbrahim Sadık Edis ise Vezirköprü’yü dünya turizminde tanıtmak istediklerini ifade ederek; “Bugün Ortadoğu ülkelerimizden Suudi Arabistan ve Kuveyt’ten gelen turizm acentelerini Vezirköprü’de ağırladık. Şahinkaya Kanyonu’nun da tanıtımını sağlamak amacıyla feribota bindirdiğimiz arkadaşlarımız Vezirsuyu Kır Evlerimizi gördüler. Buradaki doğal güzelliklerin her birini ayrı ayrı inceleyerek önümüzdeki süreçte insanlarını Vezirköprü’de ağırlamak ve konaklamak üzere biz de davetimizi yaptık. Buradaki amacımız Vezirköprü’nün tarihi, doğal ve turistik özelliklerini öne çıkarmak. Vezirköprü’nün tanıtımını bir adım daha öne çıkararak ilçemizi dünya turizmine açmak istiyoruz. İnşallah buradaki amacımızda da başarılı olacağız. Vezirköprü’deki tarihi ve turistik önem taşıyan yerlerimizi de önümüzdeki süreçte dünya turizmine kazandırabilirsek ilçemiz için bir kazanç olacağını düşünüyorum. İnşallah bu çalışmalarımızda hep birlikte başarılı olacağız.” şeklinde konuştu.   Vezirköprü turunu tamamlayan heyet programda yer alan diğer alanları da gezmek üzere ilçeden ayrıldı.

KANYON ve KIR EVLERİ TANITILDI

MÜŞTERİLERİNE TANITACAKLAR

EDİS; ‘VEZİRKÖPRÜ’YÜ DÜNYA TURİZMİNE KAZANDIRACAĞIZ’

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve vezirkopruozlem.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.