AKP Belediye Başkan Adayı Kim Olacak?

Vezirköprü’de 30 Mart 2014 Mahalli İdareler Seçimi’ni kazanmak için start veren muhalefet, hummalı bir şekilde çalışıyor.
Bu haber 2013-12-21 10:52:05 eklenmiş ve 2963 kez görüntülenmiştir.

CHP Belediye Başkan Adayı Bülent Tokalıoğlu ve MHP Belediye Başkan Adayı Hasan Doğru, şehriemin makamına  otur mak için  kolları sıvadı.

Saadet Partisi ve Demokrat Parti, başkan adayı belirlemek  için çalışmalarını sürdürü yor.

İktidar partisinde belediye başkan adayının kim olacağı konusunda belirsizlik sürerken Ak Parti çevrelerince konuşulanlar ise; “Bir önceki seçimde olduğu gibi bu seçimde de süprizler olabilir.” şeklinde. 

Ak Partililer, “Bizde küs me, darılma olmaz. 4 adaydan hangi isim gelirse gelsin, gelen bizim belediye başkan adayımızdır. Hepimiz başkan adayımız için  çalışacağız.” diyor.

ETİKETLER :
Yorumlar
Adınız :
Başlık :
Yorumunuz :
A.sait ceylan
iradeyi milliyeeyi 2014-01-12 10:21:03
yakışır
iğneci
nanasia şinasi 2014-01-05 09:59:29
burası er meydanı dostlar.güçlü olan kazansın beyler.
helellık al
o yada bu 2014-01-04 17:53:44
Başkan ediş bu ilçede başkanlık yapıyorum diye çoğunun hakkına evdekı çocukların günahıma gırdın o koltuktan ınmeden bu milletten helallık alman lazım senın o servetin bu taraf da işe yararsa obur tarafta senın ne işine yarayacak bilmiyorum o yüzden milletten helallık alman lazım kul hakkı denen şeye inanoyosan ve bensana hakkımı helal etmiyorum ben ve benim gibilerin hakkına gırdigin için iki elim iki yakanda unutma
......
murAt 2014-01-04 15:15:37
Sayın başbakan işine geldıgı zaman kurallara göre işine gelmediği zaman aklıyyla hareket ediyor daha sonrada kuraldan çok kuralcı olurken herseyı karıştırıyor bu karıştırmalarla da bu halkın hakkına gırıyo ve sadık edis bu dünyada sana bişey yapamam paran pulun çok ama obur dünyada iki elim iki yakanda unutma neden mi dersen ara çağır konuşalım sen bu davranişlarınla kul hakkına gırıyosun ve ben sana hakkımı helal etmiyorum .sen benimle helallaşmadıkdan sonra seni obur dunyada paraların kurtarır belki sen o koltuğa hiç mi hiç yakışmadın ineceğin günü sabırla bekliyorum
yalakalık
murat 2014-01-04 15:05:06
Bazıları doğruları söylemiyor yada görmüyor yada doğruları bildiği halde yalakalık yapmak daha çok işine geliyor o yalakalık yaparak sadıkcı başlıklarıyla yazanlara dıyorum .Siz sadık edişin gercekden bu ilçede tarafsız başkanlık yaptığı kanısına nerden vardınız Bir iki örnekle yazında bizde bilelim başkanlığı edismi yapıyı yoksa yanındakiler mi Bi bakın ona göre yazın çizin makamda edişin değil uandadlarının dediği oluyo bunu bütün Vezirköprü biliyo ve artık ilçe merkezi bu kadar uanlı Bi başkan istemiyo
yalakalık
murat 2014-01-04 15:05:06
Bazıları doğruları söylemiyor yada görmüyor yada doğruları bildiği halde yalakalık yapmak daha çok işine geliyor o yalakalık yaparak sadıkcı başlıklarıyla yazanlara dıyorum .Siz sadık edişin gercekden bu ilçede tarafsız başkanlık yaptığı kanısına nerden vardınız Bir iki örnekle yazında bizde bilelim başkanlığı edismi yapıyı yoksa yanındakiler mi Bi bakın ona göre yazın çizin makamda edişin değil uandadlarının dediği oluyo bunu bütün Vezirköprü biliyo ve artık ilçe merkezi bu kadar uanlı Bi başkan istemiyo
çokta umurumdaydı
işçi 2013-12-25 16:50:33
Havalanmayın arkadaşlar burda havalandırma bacası yok sadık bey bir daha olamayacak.çünkü cemaatle olan ilişkilerinden dolayı.Bir duyum aldım aday olamazsam chp den girerim seçime demiş elçiye zaval olmaz.ya arkadaşlar bu koltuk bu kadar tatlımı ya
pes doğrusu
hamdi 2013-12-25 16:48:10
biliyoz kardeşim sadık edisçi olduğunuzu ama bir daha olamayacak avunucunuzu yalarsınız.neyini beğeniyorsunuz başkanın anlamakta güçlük çekiyorum biz belediyede beklerken bekleme salonunda iki saattir köy muhtarıyle argo konuşmalar yapıyordu bumu sizin özlemle beklediğniz bunuda anlamış değilim makam odası argo konuşma yerimidir allah aşkına
ya ya ya şa şa şa sadık sadık çok yaşa :)
mustafa 2013-12-24 15:14:34
ak parti neki. biz sadık edisciyiz. ak parti koymasada biz bağımsızda seçimi yüzde yüz alırız.bütün memleket sadık olsun diyor.anketler yüzde doksan altı çıkmışken bizim ak partiye ihtiyacımız yok.
Çok yaşa sadık çok yaşa.
...
kopkop 2013-12-24 13:26:47
sayın sadık edis"in belediye başkan kimse endişeli bakmasın onun belediye başkan adaylığı kesindir!!!!!